Snart deres tur!!

Jeg henger både her og på juli, jeg. Ingen krise med både og ;)
Dette fordi menstermin ville vært 31. Juli, og med ultermin 3.aug.. Regner jeg med han kommer i juli. [emoji14]

Jeg og har menstermin 31.juli, men UL sier 01.august. Men igangsettelse mest sannsynlig 24.juli, så regner med det blir en juli-jente :)
 
Jeg har termin 30/8, men det er tvillinger, så de kommer nok før. Særlig med tanke på at jeg har vært innlagt siden torsdag med sterke og regelmessige kynnere (hvert 7.min). Er glad for hver time de er inne ekstra og håper virkelig de blir lengre i magen. Er 34+0 idag, så legene er glade for å ha passert den "magiske" grensa, men jo lengre de er inne, jo sterkere er de når de kommer. Er utrolig lite behagelig dette her, vondt overalt og sengene på fødeobs på Ahus er steinharde, så håper kynnerne roer seg så jeg kan dra hjem og sove i senga mi [emoji4]
 
Jeg er her inne noen ganger, men er mest på skjult forum. Har termin 12. august og håper at fødselen starter akkurat på den dagen. Passer fint med helg for da har vi barnevakt til de to andre små, og så håper jeg at barnet får være så lenge som mulig inni magen siden det er lite av vekst. Formen er elendig, men jeg har holdt ut til nå med ekstrem kvalme og lite energi, så skal nok klare resten også. Gruer meg til fødsel og etterriene [emoji43] Men kommer ikke utenom, så får fokusere på premien [emoji106][emoji173]
 
Jeg er her innimellom, veeeldig utålmodig og går bare å venter, bygger rede, vasker klær, spiser og sover dupp innimellom. Starta permisjon i dag. Ikke at det utgjør noen forskjell fra 100% sykmelding, men går vel over på 80% lønn fra i dag da. 3 uker til termin men har trua på julibaby [emoji28]
 
Jeg er her inne noen ganger, men er mest på skjult forum. Har termin 12. august og håper at fødselen starter akkurat på den dagen. Passer fint med helg for da har vi barnevakt til de to andre små, og så håper jeg at barnet får være så lenge som mulig inni magen siden det er lite av vekst. Formen er elendig, men jeg har holdt ut til nå med ekstrem kvalme og lite energi, så skal nok klare resten også. Gruer meg til fødsel og etterriene [emoji43] Men kommer ikke utenom, så får fokusere på premien [emoji106][emoji173]
Har du vært på vekstestimering siden du vet at barnet er lite av vekst? [emoji4] jeg frykter det samme da jeg har veldig liten mage. Ligger helt nederst på streken på sf grafen, men den vokser jo etter min egen kurve. Og tar ikke noe alvorlig siden jordmor ikke sier noe. Føler selv magen er liten for å være i uke 35.. men mange faktorer kan spille inn.
 
Har du vært på vekstestimering siden du vet at barnet er lite av vekst? [emoji4] jeg frykter det samme da jeg har veldig liten mage. Ligger helt nederst på streken på sf grafen, men den vokser jo etter min egen kurve. Og tar ikke noe alvorlig siden jordmor ikke sier noe. Føler selv magen er liten for å være i uke 35.. men mange faktorer kan spille inn.
Ja, jeg har hatt fire ekstra ul til nå, og skal på en til neste uke. Regner med det blir ytterligere 1-2 kontroller. Det er viktig å følge med at barnet ikke blir minus 20 prosent, da vil de sette meg igang.
Magen min er ekstremt liten, jeg er ikke engang inne på feltet.. Men det er ikke alltid dette har noe å si for hvor stort barnet er [emoji4] Det er ikke utelukket på grunn av kurven jeg er på kontroller, men født små barn tidligere, risiko for svangerskapsforgiftning, går ned i vekt (med utgangspunkt i allerede lav vekt), og dårlig form, samt funnet antistoffer, så det er en kombinasjon av dette jeg får tett oppfølgning.
 
Jeg er her [emoji846] titter innom en del, men skriver ikke så ofte. Jeg følte meg egentlig ikke helt klar for syns han kan være der inne litt lenger. Har tenkt at jeg har god tid og at jeg sikker går over termin(18.aug). Var på samtale om vannfødsel på fredagen, men i dag morges gikk vannet (35+5) så nå ligger jeg på sykehus og fødsel skjer vel i løpet av de nærmeste dagene og da blir han en juli gutt[emoji170]
 
Jeg er her [emoji846] titter innom en del, men skriver ikke så ofte. Jeg følte meg egentlig ikke helt klar for syns han kan være der inne litt lenger. Har tenkt at jeg har god tid og at jeg sikker går over termin(18.aug). Var på samtale om vannfødsel på fredagen, men i dag morges gikk vannet (35+5) så nå ligger jeg på sykehus og fødsel skjer vel i løpet av de nærmeste dagene og da blir han en juli gutt[emoji170]
Oi, så spennende!! Lykke til [emoji173]️
Selv fikk jeg rier i natt, men de bare.. Maste. Tok seg aldri opp, men plaget bare i 6 timer. Så skuffa. Er 37+6 her da, så absolutt greit at gutten kommer nå..
 
Jeg er her [emoji846] titter innom en del, men skriver ikke så ofte. Jeg følte meg egentlig ikke helt klar for syns han kan være der inne litt lenger. Har tenkt at jeg har god tid og at jeg sikker går over termin(18.aug). Var på samtale om vannfødsel på fredagen, men i dag morges gikk vannet (35+5) så nå ligger jeg på sykehus og fødsel skjer vel i løpet av de nærmeste dagene og da blir han en juli gutt[emoji170]
Oi, lykke til!!! :)
 
Er også her! Syns baby kan komme snart, selv om det er lite realistisk med to tidligere overtidsbarn.. Går nå og venter, samtidig som at jeg ikke innser at baby kommer ganske snart!
 
Jeg er her [emoji846] titter innom en del, men skriver ikke så ofte. Jeg følte meg egentlig ikke helt klar for syns han kan være der inne litt lenger. Har tenkt at jeg har god tid og at jeg sikker går over termin(18.aug). Var på samtale om vannfødsel på fredagen, men i dag morges gikk vannet (35+5) så nå ligger jeg på sykehus og fødsel skjer vel i løpet av de nærmeste dagene og da blir han en juli gutt[emoji170]
Oi så spennende! Lykke til!
 
Jeg er her [emoji846] titter innom en del, men skriver ikke så ofte. Jeg følte meg egentlig ikke helt klar for syns han kan være der inne litt lenger. Har tenkt at jeg har god tid og at jeg sikker går over termin(18.aug). Var på samtale om vannfødsel på fredagen, men i dag morges gikk vannet (35+5) så nå ligger jeg på sykehus og fødsel skjer vel i løpet av de nærmeste dagene og da blir han en juli gutt[emoji170]

Oi, kjempespennende. Masse lykke til! :)
 
Oi, så spennende!! Lykke til [emoji173]️
Selv fikk jeg rier i natt, men de bare.. Maste. Tok seg aldri opp, men plaget bare i 6 timer. Så skuffa. Er 37+6 her da, så absolutt greit at gutten kommer nå..
Lykke til Lillafrosk, håper ventetiden din er over snart :)
 
Lykke til Lillafrosk, håper ventetiden din er over snart :)
Takk for det [emoji173]️
Litt småfurt for at riene stoppet opp. Skal prøve sove i kveld i det minste (og om riene begynner på igjen, så drar jeg på joggetur for å få dem i gang [emoji23])
 
Oi, så spennende!! Lykke til [emoji173]️
Selv fikk jeg rier i natt, men de bare.. Maste. Tok seg aldri opp, men plaget bare i 6 timer. Så skuffa. Er 37+6 her da, så absolutt greit at gutten kommer nå..
Tusen takk [emoji5] da satser vi på at det skjer noe snart for deg også! [emoji2]
 
Jeg er her [emoji846] titter innom en del, men skriver ikke så ofte. Jeg følte meg egentlig ikke helt klar for syns han kan være der inne litt lenger. Har tenkt at jeg har god tid og at jeg sikker går over termin(18.aug). Var på samtale om vannfødsel på fredagen, men i dag morges gikk vannet (35+5) så nå ligger jeg på sykehus og fødsel skjer vel i løpet av de nærmeste dagene og da blir han en juli gutt[emoji170]
Så spennende, lykke til [emoji173]
 
Back
Topp