Snart 1 åringer!!! Barnehage!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Snart fyller april barna deres 1 år allerede :D
Har noen av den begynt i barnehagen? Hvordan er hverdagen deres?
 
Det går så alt for fort[emoji50] min har ikke begynt enda, men begynner om 1 mnd tid:) veldig spent på den nye hverdagen:)
 
Her fyller snuppa 1 år om ei uke og begynner ikke i bhg før august :)
Jeg hadde første dag i jobb igjen i dag og mannen har startet sine 8 uker hjemme i permisjon :)
 
Her starter ikke M i barnehagen før i august [emoji4] jeg begynner å jobbe igjen den 18 april, da går sambo ut i permisjon og ferie frem til barnehage start [emoji4]
 
Her begynner han heller ikke før august. Og jeg starte å jobbe igjen den 18 april Han skal gå tre dager i uka bare, også skal vi være hjemme med han en dag hver
 
Her begynner frøkna i barnehagen i midten av august jeg har begynt å jobbe, men jobber natt så har fortsatt mye fri :)
 
Mini har gått i bhg i over 1 mnd nå og stortrives. Han lyser opp når vi kommer i bhg og viser at han koser seg der. Har fått noen sykdommer som har gått, men det er sånn som skjer når de begynner.
 
Her blir det ikkje barnehage på lenge enno, tidligst nyttår '18. Mannen har 40 % permisjon og eg har 50 % studier. Trives godt sånn som dette, og vi kosar oss i åpen barnehage når mannen er på jobb.
 
Lillegutt har gått i bhg siden Januar, det får forsåvidt greit. Merker på han at han har ei favoritt blant de voksne så når ho er der er alt bra Hehehe.
 
Back
Topp