Snaaaart St. Hans..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hvordan er det hos dere denne dagen, pleier dere gjøre noe spesielt?
 
Nja. Både og. Kommer an på fra år til år :) Men blir vel annerledes nå med barn kanskje. Da jeg var liten var det alltid felles bål og alle vennene med foreldre var på stranda der vi bodde og koste oss.
 
Her pleier vi samles for å grille. Mest en unnskyldning for å grille, altså.. [emoji14]
Koser oss veeeldig den dagen! :D
 
I fjor dro vi på et lokalarrangement med bål, musikk og grillmat. Det var beregnet for barn frem til litt utover kvelden da musikken endret seg og det skulle være mer ølservering. Kanskje det blir en tur dit i år også :)
 
Vi bruker å grille og tenne bål i fjæra på gården til svigers. Hvert år er hele familien samlet og det er så koselig [emoji173] men i år er det jo helg, så svigers skal til Brønnøysund på torghattfestivalen (?) Og da troor jeg nok at vi kanskje kjører en tur over grensa den helga istedet!
 
Har pleid å se på båltenning og grille.
 
Har ikke gjort noe de siste årene. Vokste opp med grilling og bål, og diverse leker for alle i tunet. Da var både voksne og barn med, selv de som ikke hadde barn eller som hadde voksne barn. Det var utrolig fint, og jeg savner det fellesskapet :)
 
Å hjelpes kommer den i år også, og vi som ikke har gave til svigermor (har bursdag den dagen)

Pleier ikke gjøre noe den dagen
 
St.Hans var liksom alltid så stort når jeg var liten....de siste årene har jeg ikke engang fått med meg at den har kommet og gått. Jeg tipper det er fordi folk er for opptatte...mange starter ferien da og er mer opptatt med å reise bort enn å være hjemme. Her i gaten tømmes det i alle fall temmelig fort etter skoleferiestart. :)
 
Jeg var alltid med på St.Hans feiring i oppveksten, men ikke hvert år jeg får det med meg lenger :p
 
De tre siste årene har vi vært hos svigers og grillet pølser[emoji2]
 
Pleier ikke gjøre stort, men vi griller ihvertfall[emoji2]
 
Har ikke gjort sååå mye ut av det før. i år er vi invitert på hytta, min farfar har blitt 70 år og en annen i familien 50 år så blir vel litt feiring for dem. ifjor var det feiring av farmor og dems 50 bryllupsdag.
I år er det mest sannsynligvis enten siste dag i ramadan eller eid så kan hende vi finner på noe ekstra pga det
 
Back
Topp