Snåle seksuelle fetisher

Haha, jeg og. Derfor jeg kom til å tenke på det :p er et par sesonger siden her nå, men.


Ja jeg har begynt på ny da jeg er sykemeldt å må ha noe å se på :p
 
Ja. Begynte på nytt jeg og for ca en måned siden. :) er på slutten av sesong 7 nå :p


Er "bare" på sesong 4 jeg.
Men enda god tid haha :p
En utrolig kjekk serie da.
 
Digger den..! Liker den, mentalist og castle. Litt samme greia. 5


Mentalist har vi sett litt på her også men aldri castle.
Kanskje jeg må vurdere den? :p
 
Så et program om ei som tente på å lukte på brukte bind og tamponger hun fant i sanitærdunkene på offentlige toalettet. Det er bare æææææææsj!!!!! :(
 
Så et program om ei som tente på å lukte på brukte bind og tamponger hun fant i sanitærdunkene på offentlige toalettet. Det er bare æææææææsj!!!!! :(


Det er bare ææææsj ja :eek:
 
Voksne som bruker bleier og gjør både det ene og det andre i dem.. De som liker å være en baby og de som liker å passe på voksenbabyer. Synes hele greia er sykt ekkelt og skjønner ikke hvordan normale folk har lyst på slik.
 
Æsj ja, jeg syns det heller ler mot en sykdom en fetisj liksom :oops:
Forklaringen på den fetishen er: de som kler seg ut med bleier har ett stort behov for å bli tatt vare/ føle seg tatt vare på. De som leker forelder liker å vise omsorg og ta vare på andre. Dette er fra en sexolog, så kan vel ikke si at de er syke.
 
Forklaringen på den fetishen er: de som kler seg ut med bleier har ett stort behov for å bli tatt vare/ føle seg tatt vare på. De som leker forelder liker å vise omsorg og ta vare på andre. Dette er fra en sexolog, så kan vel ikke si at de er syke.
Joda jeg vet det. Men i mine øyne er det bare sykt hehe
 
Back
Topp