Snåle seksuelle fetisher

hihi ikke helt "vanlig" jeg da nei o_O

Ikke jeg heller :p så det på et program fra kina, og der er det jo mye rart. Så at det er vanlig der tenker jeg ikke betyr at det er vanlig her... Haha. Håper ihvertfall ikke det
 
Ikke jeg heller :p så det på et program fra kina, og der er det jo mye rart. Så at det er vanlig der tenker jeg ikke betyr at det er vanlig her... Haha. Håper ihvertfall ikke det

Hehe :p det var det da
Kina vs Norge i fetish liksom :knegg:
Neida. det er nok mye rart der ute som er normalt for noen men veldig spesielt for andre.
 
Hehe :p det var det da
Kina vs Norge i fetish liksom :knegg:
Neida. det er nok mye rart der ute som er normalt for noen men veldig spesielt for andre.

Men mtp folketallet i kina vs norge så tenker jeg ting er mer normalt der borte :p
 
Mye er jo nevnt men fetisj for å bli bunnet fast som en mumie har jeg aldri forstått!
 
Vel de har jo hull og staker :p
Bare husk å bruke en skikkelig sterk kondom slik at man ikke får flis :p

Tenk å bli sittende fast i et hull i et tre da (en mann liksom) :p flaut og måtte få hjelp til å komme seg løs da!
 
Jeg må bare si at jeg syns det er en kvalmende fetish å kle seg ut som babyer. Ha store babysenger og babyutstyr. Det er bare helt feil for meg.

Hahah! Altså det kan ikke være en fetish det der?:) de må jo regelrette være sjuke i hue:D
 
Han som har sex med skogen:D hahahahha! Kong(l)e!!!
 
Back
Topp