Smokker

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvorfor selger dere tilfeldige farger? Litt kjedelig å se noen søte smokker å så får man en annen som passer bedre til motsatt kjønn.
 
Hvorfor selger dere tilfeldige farger? Litt kjedelig å se noen søte smokker å så får man en annen som passer bedre til motsatt kjønn.

Heisann!

Takk for spørsmål.
Grunnen at vi selger smokker i assorterte farger (dvs at du ikke kan velge farge) er at det er roboter som plukker varene våre. Grossisten vår leverer også varene i assorterte farger til vårt lager. Vi jobber med å få inn smokker som kommer i kjønnsspesifikke farger med ulike varenummere. Krysser fingrene for at de kommer snart :)
 
Hvorfor selger dere tilfeldige farger? Litt kjedelig å se noen søte smokker å så får man en annen som passer bedre til motsatt kjønn.
Som et lite ekstra svar til deg. Kan jeg nå opplyse om at vi har noen få produkter med fargevalg. Blant annet produktene fra Dr. Browns der vi også har smokker.
Hilsen Inger Marie
 
Hvordan i all verden kan en smokk passe bedre til et kjønn? Jeg syns det er alt for mye som er forutbestemt skal til jente og skal til gutt. Vi tar bort valgfriheten til barna. Hvis en gutt ønsker rosa og en jente ønsker blå så vil de muligens føle seg annerledes og syns det er flaut. Er det sånn vi vil at barna skal vokse opp? Jeg stemmer for at alle barn får velge hvilken farge de vil. Jeg håper voksne slutter å presse spesielle farger på barna og tro at noen farger ikke passer til et spesifikt kjønn.
Idag finnes det kulepenner til gutt (blå) og kulepenner til jente (rosa). Det blir for dumt etter min mening. Og det har gått alt for langt. Og ja, jeg tror det starter med smokken! For det handler om hvilke holdninger voksne har!
Skjønner det er søtt med rosa til jente og vil ha noe rosa selv også men kan det være så farlig å ha noe i blått?
 
Hvordan i all verden kan en smokk passe bedre til et kjønn? Jeg syns det er alt for mye som er forutbestemt skal til jente og skal til gutt. Vi tar bort valgfriheten til barna. Hvis en gutt ønsker rosa og en jente ønsker blå så vil de muligens føle seg annerledes og syns det er flaut. Er det sånn vi vil at barna skal vokse opp? Jeg stemmer for at alle barn får velge hvilken farge de vil. Jeg håper voksne slutter å presse spesielle farger på barna og tro at noen farger ikke passer til et spesifikt kjønn.
Idag finnes det kulepenner til gutt (blå) og kulepenner til jente (rosa). Det blir for dumt etter min mening. Og det har gått alt for langt. Og ja, jeg tror det starter med smokken! For det handler om hvilke holdninger voksne har!
Skjønner det er søtt med rosa til jente og vil ha noe rosa selv også men kan det være så farlig å ha noe i blått?

Enig i det. Mi jente har mye arvet tøy og der er det også bukser og bodyer i blått, grønt, gult, brunt osv. Hun har også svart, rosa, rødt, hvitt osv. Men synes ikke det er så farlig hvilken farge det er, så lenge det passer og tøyet ikke er veldig slitt. Hun har også smokker i forskjellige farger.
 
Back
Topp