Sminker du deg hver dag?

Ja. Med noen få unntak. Føler meg ikke vel uten sminke. Om jeg ikke sminker meg er jeg bare hjemme ihvertfall.
 
Som oftest ikke =)
 
Nei. Gidder ikke.
I dag har jeg på meg maskara. Sist var lørdag for halvannen uke siden :p
 
Ja stort sett, hvis jeg ikke har en utrolig dårlig dag hvor jeg bare holder senga :p
 
Ikke alltid
 
Ja! Går omtrent ikke til postkassen uten sminke.

Samme her hahaha!
Eneste gangene jeg dropper mascara er på hyttå å kanskje syke dager hjemme men ellers må jeg alltid ha noe for å føle meg fresh!

Tviler på du ser meg på føden uten concealer liksom:p

Kan dog legge til at jeg ser j****** uten sminke, lys lys lyyyys orange øyebryn osv så jeg må:p
 
Samme her hahaha!
Eneste gangene jeg dropper mascara er på hyttå å kanskje syke dager hjemme men ellers må jeg alltid ha noe for å føle meg fresh!

Tviler på du ser meg på føden uten concealer liksom:p

Kan dog legge til at jeg ser j****** uten sminke, lys lys lyyyys orange øyebryn osv så jeg må:p
Altså, hadde jo mer enn gjerne gått sminkefri om det var mulig. Men kan ikke være så slem mot andre... :p
 
Gidder som oftest ikke :p
 
Er naturlig bruker sminke av å til bruker heller tiden på sofan med frøkna på fanget før vi drar i bhg og jobb
 
Sminker meg ikke hvis jeg vet jeg skal gå hjemme hele dagen uten besøk. Men forlater ikke huset uten sminke ellers og hater å bli overrasket med noen på døra hvis jeg ikke har sminke på.
 
Nei. Kun i spesielle anledninger. Da giftet meg, bursdager, og slikt! :)
 
Før gjorde jeg det, nå er det skjeldent.
Hender jeg slår til med litt foundation og mascara når jeg skal på jobb. Og som regel når jeg skal ut og sosialisere ellers ;)
 
Må ha sminke når jeg skal på jobb, men ikke alltid jeg bruker sminke i helgene :)
 
Back
Topp