• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

sminke heks *OPPDATERT med bilde ;)*

En tråd i '2011' startet av Eirin85, 30 Okt 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Eirin85 Elsker forumet

Jeg skal være heks (i enkel form) på halloweenfest om litt, og lurer på noen sminketips?skal bare ha svart tights og svart lang topp i tillegg til heksehatt, så blir enkelt. derfor hadde det vært kult å ha effektfull sminke! noen forslag?

Har kun stifter i "standard karnevalssminke" om dere skjønner. hvitt, svart, brunt, rødt, gult, blått. og så har jeg jo eyeliner og slikt i vanlig sminke som jeg kan bruke. [:)]
    ----------------

Nå, hva syns dere? [;)]

2. Bompibomp Forumet er livet VIP

Mal deg hvit i ansiktet[8D] rød lipgloss/leppestift sote øynene svarte og mye maskara på[:D] Kansje ei lita "vorte" på haka[8D]

3. Marielly Elsker forumet

hiihiih.. har inge tips og slik, kanskje google etter bilder??

Men vil helt klart se bilde av resultatet!!![:D][:D][:D]

4. Eirin85 Elsker forumet

takk, jeg er igang [:D]

5. Bebibooms Gift med forumet

bilde snupsi?[:D] jeg skal vere djevel i morgen.. hehe..[:D]

6. Eirin85 Elsker forumet

bilde øverst nå [:D]

7. Bebibooms Gift med forumet

hahahaaa.... så stilig du blei....[:D] kjempe outfit d der...[:D]

8. Vårbaby13 Forumet er livet

Stilig [:D] Kos deg masse på fest  [:)][:)][:)][:)][:)]

9. Eirin85 Elsker forumet

hehe, takktakk [:D] ikke så mye som skal til tydeligvis[;)] jada, skal kose meg - heldigvis kan jeg ta kvelden når jeg vil, har varsla på forhånd. kos dere dere også, snupper[:)]

10. Bompibomp Forumet er livet VIP

ORIGINAL: gledermeg88

Stilig [:D] Kos deg masse på fest  [:)][:)][:)][:)][:)]

11. Marielly Elsker forumet

Tøft!!![:D][:D][:D][:D]

12. minilillle Forelsket i forumet

ohh stilligt[:)]

13. Lykkeliten_84 Forumet er livet VIP

Scaaaaawy [:D]

14. *EmMa08&11* Gift med forumet

stilig du ble[:D]

15. vevina Forumet er livet

nice!!

16. Eirin85 Elsker forumet

tuusen takk for masse koselig respons[:)] er ikke noe spesielt opptatt av halloween i det heletatt, men blir man først bedt på fest får man gjøre det med litt stil. Hadde forresten ikke fått komme inn uten kostyme, så da var det ingen bønn[:D]

17. Bebibooms Gift med forumet

var d morro fest?

Del denne siden