Smerter uten blødninger

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Hei!

Jeg fikk plutselig veldig intense smerter i magen, nede i magen. Sitter jeg kan det gå oppover i magen også. Ikke noe smerter i ryggen. Kjennes ut som at jeg må på do å gjøre nr. 2 uten at det kommer noe om jeg prøver, i tillegg gjør det veldig vondt.
Jeg datt før i dag da jeg skulle kjøre vognen til lille ut å snublet. Men det er Jo framdeles ganske tidlig, kan det ha noe å si?
Jeg har ingen blødninger da.

Noen som har opplevd lignende?

Spør fordi jeg hadde ikke slike plager når jeg gikk med gutten min, og jeg har kun hatt MA før der det er blitt oppdaget på ul. Så vet ikke hvordan en SA ville oppleves. Så vidt jeg klarer å holde tårene tilbake her, jeg er så engstelig..
 
Jeg ramla i trappa i begynnelsen av et svangerskapet, det hadde ikke noe å si så tidlig.
Kan være flere årsaker til smertene. Livmoren vokser/ strekker seg, forstoppelse/ luftsmerter i tarmsystemet, tidlige tegn på en SA eller at egget ikke har festet seg på rett sted.
Vet det er vanlig også med sterke smerter, men blir det uutholdelig, ville jeg ha kontakta lege for sikkerhetsskyld. Hvor langt er du på vei, og er smertene fordelt likt over hele magen, eller mer mot en side? [emoji173]️[emoji4]
 
Jeg ramla i trappa i begynnelsen av et svangerskapet, det hadde ikke noe å si så tidlig.
Kan være flere årsaker til smertene. Livmoren vokser/ strekker seg, forstoppelse/ luftsmerter i tarmsystemet, tidlige tegn på en SA eller at egget ikke har festet seg på rett sted.
Vet det er vanlig også med sterke smerter, men blir det uutholdelig, ville jeg ha kontakta lege for sikkerhetsskyld. Hvor langt er du på vei, og er smertene fordelt likt over hele magen, eller mer mot en side? [emoji173]️[emoji4]

Får gjøre det.. begynte å blø nå, det var ikke sånn at det var i do. Men det var i trusa og når jeg tørket meg så regner med jeg mister nå..
 
Så tidlig skal ikke fall ha noe å si, livmoren er veldig godt beskyttet av bekkenet enda.
Enig med Veivalsa. Mange ting som kan være årsak og de aller fleste helt normale og uskyldige, men hvis det blir verre eller konsentrerer seg om en side ville jeg tatt kontakt med lege mtp å sjekkes for ex u.
Lykke til.
 
Får gjøre det.. begynte å blø nå, det var ikke sånn at det var i do. Men det var i trusa og når jeg tørket meg så regner med jeg mister nå..
Å nei, kjedelig.
Sterke smerter sammen med påfølgende blod er ingen god erfaring i min historikk, men kan jo fremdeles være tilfeldig. Lykke til.
 
Fikk time til fastlegen 14:45 i dag, men hva han kan gjøre fra legekontoret sitt er vell ikke så mye regner jeg med. Har jo store smerter. Legevakta avslo meg tvert da, så vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle jo kommet meg på en ul hvertfall..
 
Lykke til!
 
Fikk time til fastlegen 14:45 i dag, men hva han kan gjøre fra legekontoret sitt er vell ikke så mye regner jeg med. Har jo store smerter. Legevakta avslo meg tvert da, så vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle jo kommet meg på en ul hvertfall..
Lykke til hos legen! Har du mulighet til å få en privat ul?
 
Lykke til hos legen! Krysser fingrene [emoji173]️
 
Lykke til hos legen! Har du mulighet til å få en privat ul?

Vi har ingen som gjør privat UL her lengre som jeg vet om, ringte sykehuset og de så ikke noen vits i å ta meg inn.. de sa jeg måtte bare la de komme ut, og ta smertestillende. Stilte ikke spørsmål en gang og antydet bare SA med det samme..
 
Min dag i dag, legen hadde ultralyd på legekontoret! Kun utvendig vell og merke. Men til tross for masse smerter og blødninger så fant vi framdeles et bankende hjerte! Sitter her med tårer i øynene og kan ikke helt tru det, både jeg og legen forberedte oss på SA før vi så ultralyden å sjekket mest bare for å bekrefte det. Sykehuset blåste meg av da jeg ringte og bare antok at det var SA, så de til og med fjernet timen jeg hadde til TUL på tirsdag. Gjett at jeg skal ringe på mandag å rette dem opp :finger:
 
Min dag i dag, legen hadde ultralyd på legekontoret! Kun utvendig vell og merke. Men til tross for masse smerter og blødninger så fant vi framdeles et bankende hjerte! Sitter her med tårer i øynene og kan ikke helt tru det, både jeg og legen forberedte oss på SA før vi så ultralyden å sjekket mest bare for å bekrefte det. Sykehuset blåste meg av da jeg ringte og bare antok at det var SA, så de til og med fjernet timen jeg hadde til TUL på tirsdag. Gjett at jeg skal ringe på mandag å rette dem opp :finger:
Gratulerer. Så deilig overraskelse. Hvor langt er du?
 
Håper inderlig jeg får sen bankende hjerte på innvendig UL til mandag, 6+1 da. Men frykter hcg-nivået er for lavt eller at det har gått galt igjen
 
Håper inderlig jeg får sen bankende hjerte på innvendig UL til mandag, 6+1 da. Men frykter hcg-nivået er for lavt eller at det har gått galt igjen

De sa til meg at hcg var alt for lavt også, men nå fant vi et bankende hjerte! Og legen sa bare "alle er forskjellige, rett og slett".
Håper og krysser fingrene for at du får se en bankende hjerte også på UL!
 
Min dag i dag, legen hadde ultralyd på legekontoret! Kun utvendig vell og merke. Men til tross for masse smerter og blødninger så fant vi framdeles et bankende hjerte! Sitter her med tårer i øynene og kan ikke helt tru det, både jeg og legen forberedte oss på SA før vi så ultralyden å sjekket mest bare for å bekrefte det. Sykehuset blåste meg av da jeg ringte og bare antok at det var SA, så de til og med fjernet timen jeg hadde til TUL på tirsdag. Gjett at jeg skal ringe på mandag å rette dem opp :finger:

Det var veldig godt å lese den, :Heartred hvordan går det med deg nå?
 
Det var veldig godt å lese den, :Heartred hvordan går det med deg nå?

Det går fint! har enda blødninger og smerter, men mer moderate smerter nå.. men blødningene er små og viser seg kun på papiret, og det er mer brunt enn rødt så tenker at det er rester. Litt vanskelig å roe seg til tross for ul med bankende hjerte.. men har vært inne på tanken at blødningene kanskje kan komme pga ks jeg hadde for 7 mnd siden (under 6 da jeg ble gravid) da mye av smertene nå sitter rundt arret.. teller dager værtfall til innvendig ul på tirsdag og håper spiren har det bra! Var ikke planlagt graviditet, men nå som man har blitt vant med tanken så orker jeg ikke tanken på å miste det lille nurket :Heartbigred
 
Back
Topp