Smerter i halebeinet

Pingo87

Betatt av forumet
Jeg hadde vondt i halebeinet under graviditeten, og etter fødselen har det bare blitt verre. Fikk mensen igjen igår og vet ikke om det henger sammen, men har hatt så vondt et par dager nå at jeg holder på å bli sprø. Gjør vondt å bevege seg, går greit å gå, men sitte/ligge og ikke minst reise seg er sykt ubehagelig. Begynt på yoga igjen, og måtte rulle rundt som en annen bolledeig(så sikkert sånn ut også:)) for å komme meg opp.
Finnes det noe behandling for dette eller må jeg bare la det hele seg selv? Noen med erfaring?
 
Etter første svangerskapet hadde jeg veldig vondt i korsryggen, slet med bekkenløsning hele svangerskapet også. Det sies at smertene skal gi seg 6 måneder etter fødselen men det gjorde det ikke til meg.
Prøvde fysioterapi i en lengre periode men det fungerte ikke, men etter ca. 5 ganger til kiropraktor ble smertene borte :)
Så jeg ville bestilt time til kiropraktor så fort som mulig
 
Etter første svangerskapet hadde jeg veldig vondt i korsryggen, slet med bekkenløsning hele svangerskapet også. Det sies at smertene skal gi seg 6 måneder etter fødselen men det gjorde det ikke til meg.
Prøvde fysioterapi i en lengre periode men det fungerte ikke, men etter ca. 5 ganger til kiropraktor ble smertene borte :)
Så jeg ville bestilt time til kiropraktor så fort som mulig


Takk! Skal gjøre Det, holder på å bli sprø av dette her
 
Jeg har begynt å gå til kiropraktor som mener det er en låsning i venstre side av bekkenet som igjen påvirker halebeinet. Eller noe sånt :wtf: Får se om det hjelper ..Har for øvrig fått forbud mot å gå lange turer, noe som er kjekt når jeg la på meg ETTER at jeg fødte.. Satt stort sett stand by og pumpa og amma og drakk vørterøl:woot:
Hvis ikke dette funker så må jeg sjekke om det er brukket, men det er vel ikke så mye å gjøre med det :bored:
 
Back
Topp