Smerter etter SA

CurlyGirl

Glad i forumet
VIP
Jeg hadde SA for 24 dager siden, men har fortsatt smerter. Verst er det ute på sidene nederst på korsryggen. Det gjør minst vondt om jeg ligger på ryggen og blir verre hver kveld etter å ha stått, sittet og gått.
Innimellom har jeg også vondt i magen og underlivet. Omtrent som ligamentsmerter. Det er vel livmoren som trekker seg sammen igjen?
Jeg var bare 8 uker på vei og synes det er rart det er så vondt fortsatt. Jeg var lenger på vei da jeg mistet i april i fjor, men da hadde jeg ingen problemer etter jeg sluttet å blø.
Jeg har tatt UL og sjekket at det ikke er igjen rester. Fastlegen sier det er naturlig med smerter når man har mistet 3 ganger på et år. At det rett og slett har blitt litt for mye for livmoren min. Men jeg har ikke lest om andre med sånne problemer. Det er kanskje ikke det folk skriver mest om?
Det er jo mange her inne som har mistet flere ganger enn meg og også tettere. Hvordan har det vært for dere etterpå? Takknemlig for alle svar [emoji173]️
 
Hadde en sa i 2016 og blødde i 5 mnd! Smerter, sterke blødninger og koagler. Men alt normalt på ultralyd og gu. Har nu i ettertid vært mye plaget med smerter ved mens og el.
 
Huff, det hørtes fryktelig ut! [emoji27]
 
Hørtes ikke noe behagelig ut... Ville ha kontaktet JM eller gynekolog om du ikke stoler på svaret til fastlegen, evt en tlf til sykehuset... Gode klemmer til deg!
 
Back
Topp