Småbarnsforeldre – når og hvor ha sex?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er ikke så lett å snike seg til en liten i blant kosestund når man har små barn med lydløse føtter og store ører ;)

Hvor og når sneik dere dere til en liten kosestund?
Sov barna da? På eget rom eller deres?
Eller var dem våkne? Så på tv?
 
Last edited:
Vi er flinke å snike oss unna i blandt for en kjapp en- selv nå når jeg er gravid.

Som regel til soverommet vårt :)
 
Vi "sover middag". Det funker foreløpig ;)
 
Her er barna på egne rom og har vært det fra dag 1 så her er set mye kos[emoji23]
 
Soverommet , om ungene er oppe å leker på rommene eller ser på TV, men ikke alltid lett da heller for minstemann må helst sove så vi ikke må avbryte pga skriking ifra stua:wacky:
 
soverommet hvis mini sover på sitt rom, gjestesenga hvis han sover på vårt rom, dusjen er også kjekk :p
 
Her har det vært kos med og uten barn på rommet :p Nå sover begge på eget rom, så kan blir hver kveld på oss om vi vil. Ellers har vi også hatt oss på kvelden mens de ser på Barne-TV og vi «slapper av litt» :p
 
På kvelden, natta når dem sover. Dem sover på samme rom som oss.
Ellers så sniker vi oss til om morningen når dem ser på noe på TV nede i stua. Det er ikke lett, og få til uten at minste våkner eller uten en av dem to minste roper:eek:
 
Akurat nå sliter vi med just detta her finne tid.
Vi har en som har nattskrekk og mye våkne netter nær man har 3 under 5 år.så vi er så slitne. Och læmne 3 st selv før att ha sex er ikkje akutuellt nå før tiden. Nr 1 og 2 er på det værste som katten og musen. Minste klatrar litt her og der. Vi hoppas detta er bara en periode
 
Junior ligger på soverommet, så da bruker vi sofaen, det går helt strålende.
Vi har samsovet de første tre årene nå, og har foreløpig ikke ikke hatt noe dårligere sexliv av den grunn.
Man er lite oppfinnsom om man MÅ ha sex i sengen. :p
 
Junior ligger på soverommet, så da bruker vi sofaen, det går helt strålende.
Vi har samsovet de første tre årene nå, og har foreløpig ikke ikke hatt noe dårligere sexliv av den grunn.
Man er lite oppfinnsom om man MÅ ha sex i sengen. :p

Eller så syns man det er litt ekkelt å ha sex rundt om i huset ellers[emoji23] jeg er litt OCD på det området, hater rot og skitt, så å ha sex på badet, i sofaen og på kjøkkenet hadde vært helt uaktuelt her, er ikke lite oppfinnsomme av den grunn[emoji23] vi har soverommet for oss selv, mye man kan finne på der altså[emoji7]
 
Eller så syns man det er litt ekkelt å ha sex rundt om i huset ellers[emoji23] jeg er litt OCD på det området, hater rot og skitt, så å ha sex på badet, i sofaen og på kjøkkenet hadde vært helt uaktuelt her, er ikke lite oppfinnsomme av den grunn[emoji23] vi har soverommet for oss selv, mye man kan finne på der altså[emoji7]

Det er store forskjeller i diagnosen selvfølgelig, men jeg har OCD (altså den faktiske diagnosen), men sex-driven er sterkere. :p
Vi søler i grunn lite når vi har sex, og et laken+håndkle gjør jobben om det blir noe, det er jo i den forstand ikke noe mer "skittent" enn å ligge på sofaen og se på tv, det bare "føles" mer skittent fordi det er sex. :p
Jeg tror jeg kan telle på én hånd antall ganger vi har hatt sex i sengen i løpet av 5 år. :laughing002
Tviler ikke på at dere kan finne på mye, men poenget mitt var at dersom man ikke har sex fordi soverommet er opptatt, så vil man ikke ha sex, eller er lite oppfinnsom. ;)
 
Det er store forskjeller i diagnosen selvfølgelig, men jeg har OCD (altså den faktiske diagnosen), men sex-driven er sterkere. :p
Vi søler i grunn lite når vi har sex, og et laken+håndkle gjør jobben om det blir noe, det er jo i den forstand ikke noe mer "skittent" enn å ligge på sofaen og se på tv, det bare "føles" mer skittent fordi det er sex. :p
Jeg tror jeg kan telle på én hånd antall ganger vi har hatt sex i sengen i løpet av 5 år. :laughing002
Tviler ikke på at dere kan finne på mye, men poenget mitt var at dersom man ikke har sex fordi soverommet er opptatt, så vil man ikke ha sex, eller er lite oppfinnsom. ;)

For meg handler det om at ræva mi muligens møter sofaen/benkeplata naken og på samme sted noen timer senere sitter barna mine, det blir heeeeelt feil[emoji23] men all ære til de som får det til altså, var på ingen måte kritikk mot dere eller andre og tenker ikke på det som ekkelt, det gjelder kun for meg selv og i mitt hjem, prøvde bare å si at man faktisk kan være rimelig oppfinnsomme i senga også[emoji5]

Er også veldig enig i siste setningen din da, så det er sagt, står nok på vilja og vi hadfe garantert fått det til om vi ikke hadde soverommet for oss selv
 
For meg handler det om at ræva mi muligens møter sofaen/benkeplata naken og på samme sted noen timer senere sitter barna mine, det blir heeeeelt feil[emoji23] men all ære til de som får det til altså, var på ingen måte kritikk mot dere eller andre og tenker ikke på det som ekkelt, det gjelder kun for meg selv og i mitt hjem, prøvde bare å si at man faktisk kan være rimelig oppfinnsomme i senga også[emoji5]

Er også veldig enig i siste setningen din da, så det er sagt, står nok på vilja og vi hadfe garantert fått det til om vi ikke hadde soverommet for oss selv

Jeg mente ikke at dere ikke kan være oppfinnsomme i sengen, må bare presisere det igjen. ;)

Hehe, jeg ser hva du mener, og vi er hyperrenslige av oss altså, så du kunne trygt spist middag hos oss uten å bekymret deg for hvor noens rumper hadde vært. :p ;)
 
Back
Topp