Små spark

Har kjent en del, men kjenner ikke hver eneste dag [emoji4] 14+4 [emoji4]
 
Venter nr 2 og har kjent bevegelser siden uke 14 :) Er 15+5 nå.
 
Er min andre, men kun kjent en gang - i bilen av alle steder. Etter det, nada
 
For de som har vært gravid før, Noen som husker når man kunne kjenne spark på utsiden? Selv husker jeg ikke. 9 år siden sist [emoji28]

Kjente liv på utsiden i uke 17 med nr 1 og 19 med nr 2 :)
 
Sist lå hun så langt nede at mannen kjente i uke 16. Dette er tredjemann, 12+2 og kjenner små.dunk, men ikke som nr to.
 
Jeg er 16+4 og jeg har ikke kjent noenting enda [emoji22] gleder meg til det begynner å kjennes [emoji173]
Hvis du er førstegangs kan det fint gå et par uker til. Jeg fikk plutselig et skikkelig spark i uke 19 med min første og det var veldig godt å kjenne liv! Denne gangen vet jeg hvordan det kjennes og jeg har en mye mer aktiv krabat inni magen. Før du vet ordet av det så kjenner du både spark og hikking [emoji173]
 
Var i slutten av uke 13 eg kjente det bevega seg inne der. Var ubeskriveligt! 15+0 når eg kunne kjenna det kribla litt i hånda mi når det kom ett ordentligt spark. Trudde det var innbilning til jm sa så flott [emoji4] kjenner bevegelsene oftere nå enn før. Spesielt på morgenen og etter ein go middag. [emoji4] Med poden fikk eg beskjed på oul i uke 19 att det kom til å ta fleire uker før eg kunne forvente å kjenne noe. Blei litt satt ut når eg fant ut att det var spark og ikke luft [emoji87]
 
Tror det er litt tidlig enda... sist kjente jeg ikke noe før jeg var rundt 18-19, men hadde også en foranliggende morkake, som gjorde det vanskeligere å kjenne. Venter i spenning her :D
 
Har vært i tvil de siste to ukene, men er ganske sikker på at det er minien jeg kjenner inni der nå. 16 uker i dag :)
 
Begynte å kjenne liv i uke 13. :)
 
Back
Topp