Små spark

Theeri

Betatt av forumet
De siste dagene har jeg følt noe fra lille bolle [emoji7][emoji178] men ikke vært heelt sikker før i går kveld! Er gravid med nr 2 så veit hva jeg kjente i går kveld [emoji1][emoji16][emoji122] bittesmå "dunk" fra lille [emoji173][emoji171][emoji170] sist kjente jeg det ikke før etter uke 20 iallfall.
Flere som har kjent noe? [emoji4][emoji4]
 
Her begynte det i midten av uke 13, nå kjenner jeg daglig liv fra lillegull [emoji179] den beste følelsen [emoji7] er 16+3 :)
 
Her begynte det i midten av uke 13, nå kjenner jeg daglig liv fra lillegull [emoji179] den beste følelsen [emoji7] er 16+3 :)
Er det første eller har du barn fra før? Lurer på når man kan forvente å kjenne. Nysgjerrig [emoji5]️
 
Her kjente jeg ikke spark/bevegelser før i uke 19 med nr 1, og har begynt å merke små bevegelser allerede.. som er litt skummelt da jeg bare er 13 uker nå, men også utrolig spennende! Hadde virkelig egentlig ikke tro på at man kunne kjenne så tidlig, men det er ingen tvil lenger nå etter at jeg var på ultralyd og fikk høre det der at det ikke var så unormalt :p
 
Kjente først for en uke siden, men da var det veldig forsiktig og jeg måtte kjende godt etter. Er nå 17+1 og merker allerede nå stor forskjell! Dette er også min andre :)
 
Venter nr 2 og har kjent den lille fra uke 12. Er snart i uke 16 nå og kjenner bare sterkere og sterkere spark/dunk [emoji4]
 
Her kjente jeg ikke spark/bevegelser før i uke 19 med nr 1, og har begynt å merke små bevegelser allerede.. som er litt skummelt da jeg bare er 13 uker nå, men også utrolig spennende! Hadde virkelig egentlig ikke tro på at man kunne kjenne så tidlig, men det er ingen tvil lenger nå etter at jeg var på ultralyd og fikk høre det der at det ikke var så unormalt :p
Oi! Så spennende! Jeg har hørt flere som sier de kjenner noe fra uke 13 når de har vært gravid før. [emoji1] enklere å kanskje kjenne igjen følelsen.. [emoji171]
 
Kjente først for en uke siden, men da var det veldig forsiktig og jeg måtte kjende godt etter. Er nå 17+1 og merker allerede nå stor forskjell! Dette er også min andre :)
Ja akkurat slik jeg hadde det [emoji4] sååå kost når jeg liksom skjønte at det VAR det jeg kjente [emoji7]
 
For de som har vært gravid før, Noen som husker når man kunne kjenne spark på utsiden? Selv husker jeg ikke. 9 år siden sist [emoji28]
 
Jeg kjente fra uke 16 sist og uke 13 nå. Men utenpå sist var vel 20-22-ish tror jeg. Husker ikke helt nøyaktig [emoji85]
 
Jeg er 16+4 og jeg har ikke kjent noenting enda [emoji22] gleder meg til det begynner å kjennes [emoji173]
 
For de som har vært gravid før, Noen som husker når man kunne kjenne spark på utsiden? Selv husker jeg ikke. 9 år siden sist [emoji28]


Med første barn kjente jeg det selv rundt uke 17, jeg har skrevet ned at pappaen kunne kjenne det et par uker etter:)

Spent på nr. 2 nå, har kjent igjen følelsen av liv mye tidligere, men samtidig har jeg foranliggende morkake denne gangen, og da kan det jo gå lenger tid før man virkelig kjenner noe :)
 
Husker ikke, men det skjedde et sted mellom uke 15 og 19. Står ingenting om liv i uke 15 men på papirenestår det "kjenner mye liv" i uke 19. Er andregangs og i uke14 (13+3) men ikke kjent noe form for liv enda.
 
Jeg har kjent små knips fra jeg var 11+5, nå er jeg 15+6, og i går kjente mannen min at lille sparka.. De siste dagene har jeg kjent kjempe tydelige spark, og det er ekstra kjekt når mannen kan begynne å ta del i disse opplevelsene <3
 
Er 16 uker i morgen og har ikke kjent noe som helst :(
Har morkaka på forsiden, så kan vel ta noen uker
 
Back
Topp