Små føtter som aldri fikk gå, setter og spor....

Rabbelure

Glad i forumet
Sitter her med brystspreng og et savn så stort at jeg ikke trodde det var mulig... Natt til tirsdag gikk vannet og fødselen var i gang... men det var altfor tidlig...21+2 de klarer ikke redde sånne små nurk[:(] men vi reiste i hui og hast på sykehuset...og når vi kom fram så var det rett på ultralyd...de kunne like gjerne ha røsket ut hjertet mitt...jeg så den lille jenta vår ligge der helt ubevegelig med svak svak hjertelyd.....Da viste jeg at det var forsent.kl 05:30 ble den vesle jenta født...400g og 28 cm lang.
Jeg satt å så på henne....så utrolig urettferdig...at hun ikke skulle få noen sjangse her i livet...og så ufattelig trist at vi aldri skulle bli kjent med henne....
 
huff so trist!!![:(]
Vett ikkje ka eg skal sei.... livet er urettferdig!![:(]
Trøste klem til deg!
 
uff så grusom ja er veldig urettferdig kan ikke skjønne hvor vondt du har det nå men jeg følger med deg .

*trøste klem fra meg*
 
åh herregud så forferdelig. Mine tårer er for deg og din datter.......en stor omsorgsfull klem til deg og dine
 
Det verste som kan skje deg i livet er å miste sitt eget barn, uansett hvor gammelt det er!!!
Har selv ikke mistet, men bare tanken på og miste mine to små får meg til og gråte...
 
Så forferdelig trist[:(][:(]stakar deg..vet ikke helt hva jeg skal si..Gjør meg fryktlig vondt å lese dette..Håper det går bra med dere..klem.
 
Så utrolig trist[:(][:(]

Trøsteklem
 
Så utrolig trist.. [:(] Vet kjempe godt hvordan du har det. har selv opplevd nesten det samme.. Var litt over 22 uker jeg da det skjedde. Er veldig trist når sånt skjer.

Trøsteklem til deg.
 
Tusen takk for all omtanken, det gjør godt når en har det vondt....[:(]

*klems*
 
så utrolig trist[:(][:(][:(][:(][:(]

Trøsteklem
 
ORIGINAL: Jordbær

Så utrolig trist.. [:(] Vet kjempe godt hvordan du har det. har selv opplevd nesten det samme.. Var litt over 22 uker jeg da det skjedde. Er veldig trist når sånt skjer.

Trøsteklem til deg.
Signerer denne,for det har skjedd meg også.Håper du har noen å dele sorgen med.*trøsteklem* fra Laila.
 
jeg leste historien din og den det var så trist...[:(] 
*Sender en klem din veg*
Jeg mistet og pga. en streptokokk B infeksjon....venter på mer svar fra doktorene..hadde håpet på juni baby jeg og...
Gutten din var helt nydelig!
 
 
 
ORIGINAL: Rabbelure

jeg leste historien din og den det var så trist...[:(] 
*Sender en klem din veg*
Jeg mistet og pga. en streptokokk B infeksjon....venter på mer svar fra doktorene..hadde håpet på juni baby jeg og...
Gutten din var helt nydelig!

[:)]Takk Rabbelure[:)]Jeg kan tenke meg jenta di var vakker også[:)]Håper du har noen og bearbeide sorgen med,bare ta kontakt hvis du ønsker det,jeg er her for deg,klem fra Laila.
 
Back
Topp