Små barn og sosiale medier

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Deler dere ting om barna deres på sosiale medier som fb? Graviditeten, fødselen, bilder, bursdager, viktige hendelser? :)
 
Deler litt på en lukket instaprofil, ikke fb. Og passer selvsagt på at det er bilder som kan leves med når de blir eldre. Syns det er en veldig grei måte å holde familie og venner langt unna oppdatert.
 
Nei, ikke noe særlig. Brukte en lukket gruppe på fb, men har ikke lagt ut noe på år og dag
 
Sjeldent. Hender vi eller andre i familien gjør det. Men de har fått streng beskjed om å ikke legge ut bilder som kan være fæle for barna når de blir eldre. De hat vært kjempe flinke til å holde det. Min nevø blir det lagt ut en del bilder av også av mamma så synes det er bra hu hørte på oss. De fleste spør først om de kan legge ut.
 
Mine er så store nå at de bestemmer selv. La ut av og til når de var små, da i forbindelse med bursdagene deres, stort sett.
 
Innimellom. Dog aldri nakenhet eller pinlige ting.
 
La ut bilde av babymagen min i dette svangerskapet, og legger iblant ut bilde av sønnen min.
 
Av og til, men han er 11 år så det er gjerne han som vil at jeg skal legge ut [emoji6]. Kun mine venner som kan se innleggene.
 
Last edited:
Graviditet og fødsel ble ikke annonsert da bf ikke ville at folk skulle vite noe.. Men bursdagene har jeg lagt ut et bilde og skrevet at hun fyller år [emoji4] Neste graviditet kommer til å bli gjort anderledes! Er ikke sammen med bf til frøkna
 
Deler fødsel og spesielle hendelser, skrytebilder [emoji5] ikke sånn typ "i dag har lille bæsja i do for første gang" med bilde[emoji51] sånt er bare kleint og fælt å legge ut om barna sine[emoji15]
 
Deler spesielle hendelser, men skjelden.. sender mere snap
 
Deler dere ting om barna deres på sosiale medier som fb? Graviditeten, fødselen, bilder, bursdager, viktige hendelser? :)
Nei. La ut ett bilde på facebook i forbindelse med fødsel (ser på det som en fødselsannonse à la de man har i lokalavisen :)), men ellers ingen verdens ting av hensyn til barnas personvern, de skal heller få bestemme selv hva de vil legge ut på nett når de er gamle nok.
 
Nei det gjør eg
Ikkje.
Men har en man som liker å legg ut allt
Møjligt
 
Back
Topp