Sliten og bekymret

Jeg sitter her med mitt andre flaskebarn og har også tenkt myyyye på at alle andre får til å amme men ikke jeg. Tenk, jeg klarer ikke fikse mat til ungen min liksom?! Men vet du, til slutt må du bare gi slipp på det og bestemme deg for at du er god nok akkurat sånn som du er.

Alle er god nok uansett tenker jeg! [emoji173]️men redd hva folk tenker om meg om du forstår! Føler i noen grupper er presset større enn andre ! Jeg henger meg ikke oppi hva andre gjør liksom
 
Gir du mm som du pumper? Eller kun mme?
Jeg pumpet i 6 mnd og ammet 2 mnd med førstemann og tanken på å pumpe nå med en storebror i hus mens jeg pumper , virker håpløst ! Lettere på dagtid når han er i Bhg! Samtidig brukte jeg mye tid med pumpa sist og orker ikke tanken på det denne gangen !

Så godt at dere har funnet en bra løsning for dere[emoji173]️og av og til må man nok bare ta grep å drite i hva alle andre måte mene ! Men føler veldig på dette amme presset

Ja, pumper. Det er slitsomt. Pumper ca hver tredje time. Ikke så ofte på natta. Får bare se hvor lenge jeg orker. Enn så lenge går det bra :) hadde håpet å delamme, som er ett finfint alternativ. Pluss at man slipper å pumpe. Men det funket desverre ikke det heller. Måtte bare gi slipp, ble bare mer og mer deppa. Har det mye bedre nå.
 
Jeg sitter her med mitt andre flaskebarn og har også tenkt myyyye på at alle andre får til å amme men ikke jeg. Tenk, jeg klarer ikke fikse mat til ungen min liksom?! Men vet du, til slutt må du bare gi slipp på det og bestemme deg for at du er god nok akkurat sånn som du er.
Så enig! Skal man kunne nyte tiden som går sp alt for fort ♡
 
Ja, pumper. Det er slitsomt. Pumper ca hver tredje time. Ikke så ofte på natta. Får bare se hvor lenge jeg orker. Enn så lenge går det bra :) hadde håpet å delamme, som er ett finfint alternativ. Pluss at man slipper å pumpe. Men det funket desverre ikke det heller. Måtte bare gi slipp, ble bare mer og mer deppa. Har det mye bedre nå.

Så lenge d funker er jo d bra! Men JA det er slitsomt! Jeg pumpet også hver 3 time sist gang! Ganske ofte og føler dagene raser avgårde nok fra før! Men samtidig så er d godt å gi mm så lenge man kan/orker!
Flink du er
 
Ja, pumper. Det er slitsomt. Pumper ca hver tredje time. Ikke så ofte på natta. Får bare se hvor lenge jeg orker. Enn så lenge går det bra :) hadde håpet å delamme, som er ett finfint alternativ. Pluss at man slipper å pumpe. Men det funket desverre ikke det heller. Måtte bare gi slipp, ble bare mer og mer deppa. Har det mye bedre nå.

Så flink du er! For pumping krever sitt! Merket det sist da jeg pumpet hver 3 time! Og verst var d om natta ! Men jeg hadde masse melk som jeg hadde på "lager" så var greit sånn da! Av og til gikk det lengre mellom pumpingen viss vi var på handel el noe! Da pumpet jeg gjerne litt mer siden d hadde gått lengre mellom ! Og så var d godt å ha lagret litt så d bare var å finne m en gang og deretter pumpe slik at mini ikke måtte vente
 
Ja! Håpe at det kanskje bare er slik ! At han kanskje legger mer på seg i noen perioder enn andre ! Ingen fasit på noen så kan ikke henge oss helt opp i kurven heller ??!

Mi passa aldri i no kurve. Hun er laaang og tynn. 2,5 år men trenger 98/104 i klær. Lengde på bukser trenger hun 104 men rundt midten 86/92. Igrunn 86 helst. Umulig med klær til henne. Hun har bare altid fulgt egen kurve og hs sin kurve har bare vært feil.

Ikke stress helt ennå. Stress kan gjør man mistet melk. Bare kos deg og nyt og ikke stress før vekten evt stagnerer
 
Back
Topp