Slimproppen

Cc mor til 2, +en i magen<3

Blir kjent med forumet
Inatt og i morges kom det kjempe seigt slim på papiret, litt sånn brunlig i farge. Å har hatt skikkelig ille kynnere hele natten, men nå er begynt å avta.
Er det noen andre som har opplevd at slimproppen gikk i noen tidligere svangerskap? Hva gjør man nå? Er fødselen like om hjørnet eller trenger ikke slimproppen å ha noe betydning?
Jeg er i uke 36+0 idag
 
Slimproppen kan gå flere ganger, og de sier den er totalt uinteressant ift fødsel. :)
Den kan gå uker før, den kan få timer før. Eller så merker man ikke noe i det hele tatt.

Kynnerene dine derimot kan være et større tegn.. Men altså.. Jeg har hatt flere doser slim i over ei uke, samt kynnere som har vært ganske kraftige.. Men som avtar hver gang.
Såå.. KAN enda være en evighet igjen altså.
 
Slimproppen er vist litt uavhengig fra svangerskap til svangerskap fra menneske til menneske . Noen for det og føder andre får det ikke og føder:p
 
Slimproppen er, etter hva jeg har forstått, ikke nødvendigvis et tegn på noen ting :p
 
Selv har jeg aldri sett noe til den slimproppen ved tidligere svangerskap, men hos en venninne gikk den 4 uker før fødsel og hos en annen gikk den på natta/morgenen. Samme kveld kom ungen[emoji4] så den slimproppen gir egentlig ingen sikker indikasjon på at noe skjer snart, men heller at kroppen forbereder seg. Kanskje er du av de som føder samme dag eller nærmeste dagene, eller kanskje det går enda noen uker. Spennende å se da[emoji1]
 
Med første barnet mitt, hadde jeg kraftige kynnere først. Å så kom slimproppen etter noen timer - å så kom jenta ikke så mange timer etterpå :)
Men nå ser det ikke ut som at slimproppen har noe betydning:(
 
Back
Topp