Slimproppen gikk

sourceislove

Blir kjent med forumet
Jeg må bare dele min glede og spenning da slimproppen gikk i dag [emoji1] Håper virkelig han vil komme innen noen dager nå da dagene går tregere og tregere nå som vi er 41+3! [emoji170]

Hvor raskt etter slimproppen gikk fødte du? [emoji4]
 
Ååh heldige du :) skulle ønske min 41+3 baby tok litt inspirasjon av din :D;). Jeg trodde slompropp gikk i forige uke, men etter å ha vist bild av det til jormora var det tolignbare litt av den.
Lykke til så mye :) håper fødselen går skikkelig i gang snart
 
Min gikk om mandagen. Enda ingen bebis her. Er også 41+3 i dag! Syntes han kan komme snart :)
 
Ååh heldige du :) skulle ønske min 41+3 baby tok litt inspirasjon av din :D;). Jeg trodde slompropp gikk i forige uke, men etter å ha vist bild av det til jormora var det tolignbare litt av den.
Lykke til så mye :) håper fødselen går skikkelig i gang snart
Tusen takk [emoji173] Jeg føler tiden går saktere og saktere for hver dag nå [emoji28] Håper din får fart på seg snart også [emoji4]
 
Jupp :/ kl 9.30. Gleder meg til å høre hva de sier!
09:00 her egentlig veldig glad for at jeg fikk time så tidlig på dagen, da slipper man å være på pinebenken så lenge :D håper de endten gir meg dato for når de tar han ut om han ikke kommer selv, eller at de finner mirakuløse tegn på at noe faktisk skjer :angelic:
 
Den gikk på mandagen som var, har i det sidte døgnet fått mer slim så vet ikke om dem går igjen eller hva det er. Har ingen slimpropp da jeg ble sjekket mandag kveld heller.
 
Den gikk på mandagen som var, har i det sidte døgnet fått mer slim så vet ikke om dem går igjen eller hva det er. Har ingen slimpropp da jeg ble sjekket mandag kveld heller.
Jeg leste at det vil kunne dannes litt nytt slim etter den har gått for å fortsatt beskytte mot bakterier etc [emoji4]
 
Jeg må bare dele min glede og spenning da slimproppen gikk i dag [emoji1] Håper virkelig han vil komme innen noen dager nå da dagene går tregere og tregere nå som vi er 41+3! [emoji170]

Hvor raskt etter slimproppen gikk fødte du? [emoji4]

I første svangerskap så fødte jeg to dager etter at slimproppen gikk. Denne gang så venter jeg ennå i spenning :)
 
Jeg leste at det vil kunne dannes litt nytt slim etter den har gått for å fortsatt beskytte mot bakterier etc [emoji4]

Det dannes ikke noen ny slimpropp når proppen går. Men det hender at den kan gå litt og litt, istedet for alt på en gang, så det er vel det som har skjedd :)

Hos meg gikk alt på en gang.
 
Innen ett døgn etter at slimproppen gikk fødte jeg. Både for tolv år siden og nå sist for to uler siden :)
 
Back
Topp