Slimpropp

Rosa89

Rosa89
Hos meg gikk aldri slimproppen sist.Men nå de siste par dagene har eg fått skikkelig vonde menssmerter som gjør at eg må springe rett på do.Etter eg har vært på do så kommer det store mengder tjukt slim, kan det være deler av slimproppen eller kommer den alltid i "ett stykke"?
Lillemann er utrolig mye i farta i igår og idag i magen i tillegg så kan jo være at han bare presser rette plassen som gir meg mensverk :p
 
Slimproppen er som en manet eller en geleklump, men kan komme i biter. Men ikke rennende. Høres mer ut som utflod, noe vi kan få ekstreme mengder av og i alle rare fasonger og varianter. Men har du mensverk og sånn, så kan du jo ta en telefon til føden og høre hva de sier da. Mensverk kan jo også være så meget, både bekkenløsning og andre ting
 
Den kan komme litt og litt, på meg gjorde den det sist. Kroppen danner ny propp dersom den går tidlig. Jeg har hatt voldsomt nedpress og masse tykt slim med klumper, skikkelig digg. Jordmor sa at sjeden er som et foldeskjørt og at det samler seg opp en del slim fra livmorhalsen som "følger tyngdekraften" [emoji14]
 
Om det er den så er d ikke noe farlig heldigvis;) her har jeg ikke sett noe til den med noen av mine :p så vet ikke helt hvordan den er, men kan gå litt og litt av den og små biter :p
 
Slimproppen er som en manet eller en geleklump, men kan komme i biter. Men ikke rennende. Høres mer ut som utflod, noe vi kan få ekstreme mengder av og i alle rare fasonger og varianter. Men har du mensverk og sånn, så kan du jo ta en telefon til føden og høre hva de sier da. Mensverk kan jo også være så meget, både bekkenløsning og andre ting


Eg skal på kontroll på sykehuset i morgen så er ikke noe videre bekymret for mensverken.De ser vel om det er noen forandringer på ul imorgen.Det er klumper som kommer men det er helt blankt uten farge.Leste at slimproppen som regel er rosa eller har blodspor i seg så da er det vel bare noe guff :p
 
Eg skal på kontroll på sykehuset i morgen så er ikke noe videre bekymret for mensverken.De ser vel om det er noen forandringer på ul imorgen.Det er klumper som kommer men det er helt blankt uten farge.Leste at slimproppen som regel er rosa eller har blodspor i seg så da er det vel bare noe guff :p

Kan være forskjell på når i svangerskapet det løsner litt også kanskje. Men jeg aner virkelig ikke.
Var flere som "mista" slimproppen i uke 33-34 på min forrige termingruppe og jeg tror de alle gikk til termin.
 
Kan være forskjell på når i svangerskapet det løsner litt også kanskje. Men jeg aner virkelig ikke.
Var flere som "mista" slimproppen i uke 33-34 på min forrige termingruppe og jeg tror de alle gikk til termin.
Som sagt så danner kropper gjerne en ny slimpropp :)
 
Kan være forskjell på når i svangerskapet det løsner litt også kanskje. Men jeg aner virkelig ikke.
Var flere som "mista" slimproppen i uke 33-34 på min forrige termingruppe og jeg tror de alle gikk til termin.

Er så lenge siden eg var gravid sist så eg husker ikke noe.Men ser at vi kan danne ny slimpropp også så da er det jo hvertfall ikke farlig.Ble bare litt usikker på hvilken funksjon en slimpropp egentlig har.
Rart hvor forskjellige 2 svangerskap kan være ;) hadde datteren min fått lov hadde hun blitt i magen mye lengre en hva hun fikk men eg ble satt igang.Mens lillebror kjennes ut som han prøver og ta foten ut åpningen :p
Er sikkert derfor eg føler en del ubehag også.
 
Back
Topp