Slimpropp eller utflod?

Men kom du inn til sjekk pga den var gått? [emoji14] jeg ringte jordmor og hun sa bare hun ikke brydde seg om den og hadde ingenting med at fødsel nærmet seg [emoji14] og når fødte du etter den var gått? Jeg velger i hvert fall å tenke at fødsel er langt unna enda, det fikk jeg i hvert fall beskjed om :) å slappe av.

Var veldig tilfeldig, de sjekket modning dagen jeg ble dårlig og lagt inn. Nå ble hun jo tatt med ks 34+5, men de mente jeg ville gått i fødsel innen kort tid. Det vil vi jo aldri få svar på [emoji14] Men de sa det hadde vært rask modning, og at det høyst sannsynlig hadde gått raskt. Men det er jo veldig variabelt da. Å slappe av nok det beste du kan gjøre vil jeg tro [emoji4] Men personlig vet jeg det er litt lett å bli utålmodig og [emoji85] Tenker det er lurt å gjøre som du gjør jeg, så kan du heller bli ovverrasket om noe skjer :D
 
Var veldig tilfeldig, de sjekket modning dagen jeg ble dårlig og lagt inn. Nå ble hun jo tatt med ks 34+5, men de mente jeg ville gått i fødsel innen kort tid. Det vil vi jo aldri få svar på [emoji14] Men de sa det hadde vært rask modning, og at det høyst sannsynlig hadde gått raskt. Men det er jo veldig variabelt da. Å slappe av nok det beste du kan gjøre vil jeg tro [emoji4] Men personlig vet jeg det er litt lett å bli utålmodig og [emoji85] Tenker det er lurt å gjøre som du gjør jeg, så kan du heller bli ovverrasket om noe skjer :D
Okei :) så du ble sjekket pga innleggelsen og ikke slimproppen :p Ja. Du var jo kanskje moden av andre årsaker. Har lest meg frem til at de aller fleste får ny når den går tidlig. Jeg kan ikke tenke at han kommer nå snart, har ingen tegn på det så hvis det var den vil det nok dannes en ny vil jeg tro :) han må bli inne litt til, 4-5 uker :p jeg er jo bare 32+3 så utålmodig er jeg overhodet ikke enda.
 
Okei :) jeg syns det er vanskelig å vite hva det var egentlig da jeg er førstegangs og har hatt generelt mye utflod, hatt slimete utflod før så kan jo ha vært dette og som har klistret seg sammen, var liksom ikke en seig propp heller og absolutt ingen blod som jeg fikk beskjed den som regel hadde tett opp mot fødsel:p Fikk du noe indikasjon på om fødsel var nærforstående?

Sånn jeg forsto det så tenkte de ikke så mye over nett det at slimproppen hadde gått, og de gikk etter hvor krafitge kynnere var. Mange får jo proppen tilbake også, så det er ikke godt å si.

Men min "propp" lignet ikke akkuratt en propp. Det var MYE blankt slim, med en liten stripe blod (helt tynn stripe). Dette slimet var sånn at jeg følte jeg tørket i evigheter, men det ville ikke bort. Og det var så seigt at jeg måtte dra det bort til slutt :p Det kom og mer slim de to-tre neste toalett besøkene jeg hadde.
 
Okei :) så du ble sjekket pga innleggelsen og ikke slimproppen [emoji14] Ja. Du var jo kanskje moden av andre årsaker. Har lest meg frem til at de aller fleste får ny når den går tidlig. Jeg kan ikke tenke at han kommer nå snart, har ingen tegn på det så hvis det var den vil det nok dannes en ny vil jeg tro :) han må bli inne litt til, 4-5 uker [emoji14] jeg er jo bare 32+3 så utålmodig er jeg overhodet ikke enda.
Nei daaa får han jammen holde seg der noen uker til ja [emoji5]
 
Det kan godt hende det var litt tjukk utflod. Jeg trodde min gikk flere ganger de siste ukene forrige svangerskap. Når den gikk var jeg ikke i tvil. Veldig seig. Men helt blank
 
Det kan godt hende det var litt tjukk utflod. Jeg trodde min gikk flere ganger de siste ukene forrige svangerskap. Når den gikk var jeg ikke i tvil. Veldig seig. Men helt blank
Ja. Jeg tror egentlig det :p for har til tider tykkere utflod, og dette kom i to omganger på samme sted i trusen (rakk ikke bytte mellom, haha) så sikkert derfor det har klumpet seg, og dette var ikke spesielt seigt, mer slimete som var lett å ta fra hverandre. Har skjønt det er normalt med slimete utflod disse ukene her og så :p men som førstegangs begynner man jo å lure :p Hehe :)
 
Back
Topp