Slim/slimpoppen

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kanskje litt ekkelt spørsmål men finner ingen fornuftige svar på nett.

Sist svangerskap merket jeg ingenting til slimproppen.

Har hadd mye utflod igjennom hele svangerskapet.
Men idag har jeg hadd mye seigt slim, kan det være slimproppen eller noe annet?
Har ingen smerter og formen er bedre idag enn på mang måneder .


Vil helst ikke virke hysterisk å ringe føden for å spørre da jeg nettopp har kommet der ifra.
 
Kanskje litt ekkelt spørsmål men finner ingen fornuftige svar på nett.

Sist svangerskap merket jeg ingenting til slimproppen.

Har hadd mye utflod igjennom hele svangerskapet.
Men idag har jeg hadd mye seigt slim, kan det være slimproppen eller noe annet?
Har ingen smerter og formen er bedre idag enn på mang måneder .


Vil helst ikke virke hysterisk å ringe føden for å spørre da jeg nettopp har kommet der ifra.

Du kan google slimpropp og velge bilder, og se om det ligner, advarer mot noen mindre delikate bilder[emoji15] jeg har dessverre aldri opplevd den så kan dessverre ikke si så mye klokt.
 
Slimproppen min gikk to dager før termin sist, samme dag som vannet gikk (vannet gikk noen timer etter slimproppen).

Skjønte med en gang at det var den. En fast, ganske stor og rund klump med litt blod i (beklager ekle detaljer).

Hadde allerede litt maserier da den gikk.
 
Kanskje litt ekkelt spørsmål men finner ingen fornuftige svar på nett.

Sist svangerskap merket jeg ingenting til slimproppen.

Har hadd mye utflod igjennom hele svangerskapet.
Men idag har jeg hadd mye seigt slim, kan det være slimproppen eller noe annet?
Har ingen smerter og formen er bedre idag enn på mang måneder .


Vil helst ikke virke hysterisk å ringe føden for å spørre da jeg nettopp har kommet der ifra.

https://altformamma.no/ekspertsvar/20602/expert_chat_message/item_normal

Gir mening det som står her. Er det ikke blod i det er det mest sannsynlig bare utflod
 
Du kan google slimpropp og velge bilder, og se om det ligner, advarer mot noen mindre delikate bilder[emoji15] jeg har dessverre aldri opplevd den så kan dessverre ikke si så mye klokt.


Det tror jeg at jeg skal vente med til etter middag .:happy090
 
Min slimpropp kom ut under fødsel. Kom ikke ut som en hel bit, var masse små gele klumper men litt blod i... slimproppen kan gå tidelig i svangerskapet, men da lager kroppen en ny mener jeg og å ha hørt.
 
Min slimpropp kom ut under fødsel. Kom ikke ut som en hel bit, var masse små gele klumper men litt blod i... slimproppen kan gå tidelig i svangerskapet, men da lager kroppen en ny mener jeg og å ha hørt.


Hørt så mye forskjellig, så er veldig usikker.
Hadd blødinger igjennom hele svangerskapet og premature rier som ga 2cm åpning før det stoppa opp. Så nesten umulig å finne ut om det er slimproppen eller ikke :facepalm::happy090
 
I mitt forrige svangerskap gikk slimproppen 6timer før jeg fødte, men da var det ikke i tvil. Hele kom og det var litt blod også.

Veldig vanlig med varierende utflod gjennom svangerskapet, men er du usikker så ringer du føden å hører. Heller en gang for mye enn en for lite. Men ut fra det du skrev vil jeg tro du kan avvente, men du må selv føle på det [emoji4]
 
Kanskje litt ekkelt spørsmål men finner ingen fornuftige svar på nett.

Sist svangerskap merket jeg ingenting til slimproppen.

Har hadd mye utflod igjennom hele svangerskapet.
Men idag har jeg hadd mye seigt slim, kan det være slimproppen eller noe annet?
Har ingen smerter og formen er bedre idag enn på mang måneder .


Vil helst ikke virke hysterisk å ringe føden for å spørre da jeg nettopp har kommet der ifra.

Slimproppen kan gå/gradvis gå flere ganger ila svangerskapet og det vil dannes en ny. Ikke noe å bekymre seg for hvis du ikke har andre smerter, tak eller kraftige kynnere. Slimproppen min gikk 1 dag før fødsel. Ingen tvil om hva det var, en svær klump og masse masse slim. Mye seigt slim høres ikke ut som slimproppen, er nok bare den forunderlige gravidkroppen som jobber på.
 
Slimproppen kan gå tidligere i svangerskapet, så dette har lite å si med mindre du begynner å få regelmessige kynner som er vonde. Slimproppen kan dannes på nytt, og du kan miste den flere ganger. Selv så jeg ikke noe til slimproppen men første, jeg begynte bare å blø når fødselen hadde startet. ;)
 
Jeg har opplevd dette i dagene etter sex, altså at produksjonen av utflod har økt betraktelig for så å gi seg etter ca to dager[emoji85]
 
Tar opp denne tråden igjen jeg:) er 35+6 og fikk i dag en svær gulaktig slimklump på papiret. Tenkte det kan jo være denne slimproppen, men siden den ikke hadde spor av blod så kan vel ikke hele være gått. Har lest flere steder at man ikke skal bade i hav eller offentlige basseng. Hadde dere vært forsiktig med å bade? Det er jo så godt og varmt for tiden og har badet mye de siste dagene:)
 
Tar opp denne tråden igjen jeg:) er 35+6 og fikk i dag en svær gulaktig slimklump på papiret. Tenkte det kan jo være denne slimproppen, men siden den ikke hadde spor av blod så kan vel ikke hele være gått. Har lest flere steder at man ikke skal bade i hav eller offentlige basseng. Hadde dere vært forsiktig med å bade? Det er jo så godt og varmt for tiden og har badet mye de siste dagene:)
Jeg hadde ikke blod i slimproppen min med første. Det var en gulaktig slimklump som du beskriver. Jeg ringte føden og forklarte den og jm sa det mest sannsynlig var proppen. Etter den er kommet, spesiellt så sent så burde man være forsiktig med bading.
 
Tar opp denne tråden igjen jeg:) er 35+6 og fikk i dag en svær gulaktig slimklump på papiret. Tenkte det kan jo være denne slimproppen, men siden den ikke hadde spor av blod så kan vel ikke hele være gått. Har lest flere steder at man ikke skal bade i hav eller offentlige basseng. Hadde dere vært forsiktig med å bade? Det er jo så godt og varmt for tiden og har badet mye de siste dagene:)

Tipper det var proppen, eller deler av proppen :) da skal man vel være forsiktig mEd bading pga infeksjonsfaren. Jeg merket ingenting av slimproppen forrige gang..
 
Jeg hadde ikke blod i slimproppen min med første. Det var en gulaktig slimklump som du beskriver. Jeg ringte føden og forklarte den og jm sa det mest sannsynlig var proppen. Etter den er kommet, spesiellt så sent så burde man være forsiktig med bading.

Får kanskje ta litt forhåndsregler da. Dårlig timing at den skulle gå nå (badet i sjøen noen timer før den kom ut), er jo en genial måte å kjøle seg ned på [emoji26]
 
Får kanskje ta litt forhåndsregler da. Dårlig timing at den skulle gå nå (badet i sjøen noen timer før den kom ut), er jo en genial måte å kjøle seg ned på [emoji26]
Hvor stor var den da? Skal være skikkelig mye, svær klump hvis det er proppen. Var ikke i tvil sist om at den kom.
 
Hvor stor var den da? Skal være skikkelig mye, svær klump hvis det er proppen. Var ikke i tvil sist om at den kom.

Beklager detaljer [emoji85]tipper den hadde vært 1-2 cm som en klump, men nå var den jo stekt utover papiret. Var hvertfall noe helt annet enn det jeg er vant med i mengde farge og konsistens. Men den kan vel gå delvis også har jeg forstått.
 
Beklager detaljer [emoji85]tipper den hadde vært 1-2 cm som en klump, men nå var den jo stekt utover papiret. Var hvertfall noe helt annet enn det jeg er vant med i mengde farge og konsistens. Men den kan vel gå delvis også har jeg forstått.

Det høres ut som den har begynt å komme :) min hadde heller ikke blod. Gikk over flere dager. Første dagen var slik du beskriver :) spennende!!!
 
Det høres ut som den har begynt å komme :) min hadde heller ikke blod. Gikk over flere dager. Første dagen var slik du beskriver :) spennende!!!

Blir spennende å se fremover da:) tok det lang tid for deg? Har lest det likevel kan ta flere uker før fødsel så kan jo fremdeles gå til termin;)
 
Back
Topp