Slim i halsen

Zion

Andre møte med forumet
Noen flere som er plaget med dette? Jeg har skikkelig seigt slim i halsen og spytter og harker som en gal. Våkner om natten og brekker meg inn på badet for å spytte. Og har skikkelig vond smak i munnen også. Merkelige greier. Kan ikke huske noe sånt fra mine to forrige svangerskap, men når jeg søkte på nettet sto det flere steder at det kunne ha noe med svangerskapet å gjøre... Noen som evt vet hvor lenge det varer?
 
Jeg har også det samme, [&:] får håpe det går over snart [:)]
 
Me too[:'(] Men har vel noe med at slimhinnene endrer seg? Nei,vet ikke jeg altså[8D][:D]
 
jeg og.. skikkelig ekkelt, hver gang jeg kaster opp kommer det kjempemasse tjukt slim opp først... blæh..
 
ORIGINAL: Zion

Noen flere som er plaget med dette? Jeg har skikkelig seigt slim i halsen og spytter og harker som en gal. Våkner om natten og brekker meg inn på badet for å spytte. Og har skikkelig vond smak i munnen også. Merkelige greier. Kan ikke huske noe sånt fra mine to forrige svangerskap, men når jeg søkte på nettet sto det flere steder at det kunne ha noe med svangerskapet å gjøre... Noen som evt vet hvor lenge det varer?

 
Har det akkurat slik du sier og hadde det i mitt andre svangerskap også, men det var i hele svangerskapet, så nå håper jeg skal sleppe det igjen, for det er ikke moro.
 
har du spurt på apoteket om det er noe slimløsende du  kan ta som pregnandos:)?
 
Hmmm, og jeg som trodde at jeg er alene om det...uff... Hadde lest, at dette kommer senere i svangerskapet, men jeg har hatt det siden uke5. Halsen kjennes så tørr og ekkel og masse slim som kommer opp[:'(] Men er det noe som hjelper tro????
 
Jeg pusser tenna hele tiden og tar meg sterke halspastiller for å unngå slimet! Skikkelig ekkelt!
 
Back
Topp