Slet du med barseltårer?

M

Moderator Eve

Guest
Når du kom hjem med din fra sykehuset? Evt hvor lenge?
 
Veldig med nr en og nr tre. Vet ikke hvor lenge men flere uker.
 
Slet vel ikke direkte, men ja, jeg gråt for alt, og lenge.
Det gjorde meg veldig mye mer lettrørt og "lettpåvirkelig" i etterkant også :)
 
Jeg hadde det et døgn tre dager etter fødsel med siste, veldig intenst.
 
Ja, men kun med første. Varte vel et par dager.
 
Med første , varte bare de to første dagene for jeg var så overveldet over alt :)
 
Oh yes! Tuta som bare det [emoji23] husker svigers ringte når vi var kommet hjem (bor langt unna). Å høre gratulerer var nok til å åpne krana [emoji23]
Husker ikke hvor lenge det varte [emoji5]
 
Ja litt. Hadde ikke sånn "grinedag" på dag tre som mange venninner snakka om, men tok plutselig til tårene av ulike settinger den første måneden etter fødsel.
 
Slet skikkelig med det.

Mye av det hadde med at jeg hadde blodmangel i følge legen, så med ett par poser blod så gikk det fort over :)
 
Hadde de mest den uka på sykehuset. Men fikk ekstremt lett latterkrampe de dagene også..
 
Jeg hadde det da jeg kom hjem fra sykehuset med eldste. Ingenting med yngste. Men etter sist fødsel så følte jeg meg egentlig bare litt nummen igrunn.
 
Gjorde egentlig ikke det. Ble bare oftere rørt enn før, og det sitter i enda.
 
Ja litt. Hadde ikke sånn "grinedag" på dag tre som mange venninner snakka om, men tok plutselig til tårene av ulike settinger den første måneden etter fødsel.

Det jeg hadde da vi kom hjem. Så glad de på sykehuset hadde advart om det [emoji85]
 
Ja. Ingenting med de to første men denne gangen, nr 3, så kom det på dag 2 og for fullt da vi kom oss hjem. Gråt av det meste. Varte i ca 2 uker.
 
Med første slet jeg veldig! Hverken jeg eller mannen visste hva det var, så vi trodde jo jeg var blitt litt småsprø :p

Med andremann hadde jeg ingenting :)
 
Back
Topp