Slapp muskulatur i underlivet

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Jeg sliter med en tyngdefølelse i underlivet hvor det kjennes ut som at alt er på tur ut av og til. Har skjønt at dette kan gå tilbake av seg selv når musklene er tilbake og på plass. Eneste som hjelper er å knipe, så nå gjør jeg det hver gang jeg ammer i håp om at det hjelper.

Flere som kjenner det samme?
 
Jepp ;) vært hos gyn og det er helt normalt å føle at noe er på vei ut der nede :D

Vi har tross alt presset ut et lite menneske der nede så det skulle jo bare mangle... He he
 
Jepp ;) vært hos gyn og det er helt normalt å føle at noe er på vei ut der nede :D

Vi har tross alt presset ut et lite menneske der nede så det skulle jo bare mangle... He he
Så "godt" å høre! Jeg har gjort den klassiske tabben. Jeg har googlet... Og da leser man om fremfall av livmoren, og da krisemaksimerte jeg og fikk fullstendig panikk. Men da fortsetter jeg knipingen og håper det gjør susen!
 
Sniker fra mai, og jeg har det på samme måte :/ udigg. Men orker ikke Google sånt hehe
 
Har det også sånn, og hadde det forrige fødsel også. Men det går seg til etterhvert, ha tålmodighet og kniiiip ;-)
 
Så "godt" å høre! Jeg har gjort den klassiske tabben. Jeg har googlet... Og da leser man om fremfall av livmoren, og da krisemaksimerte jeg og fikk fullstendig panikk. Men da fortsetter jeg knipingen og håper det gjør susen!
Jeg å var litt dum å googlet :eek: det er ikke lurt!! Men begynner jo å lure når det føles ut som om det er noe der innimellom :p får bare ta tiden til hjelp å knipe!!!
 
Jeg også.. men så fikk jeg fremfall av urinblære og rectocele etter første fødsel (skjønte ikke hva det var før etter noen år da jeg googlet det). Nå etter fødsel nr to er det mye verre, så må kansje opereres:-(
 
Jeg også.. men så fikk jeg fremfall av urinblære og rectocele etter første fødsel (skjønte ikke hva det var før etter noen år da jeg googlet det). Nå etter fødsel nr to er det mye verre, så må kansje opereres:-(
Hørtes ikke godt ut :( håpe du slipper unna det da :/
Hvordan kjentes det ut ?
 
Jeg også.. men så fikk jeg fremfall av urinblære og rectocele etter første fødsel (skjønte ikke hva det var før etter noen år da jeg googlet det). Nå etter fødsel nr to er det mye verre, så må kansje opereres:-(
Huff, håper det ordner seg om du må operere eller ei! Her prøver jeg å huske å knipe hver dag i håp om at det hjelper :)
 
Huff, håper det ordner seg om du må operere eller ei! Her prøver jeg å huske å knipe hver dag i håp om at det hjelper :)

Heldigvis hjelper knipeøvelsene på de fleste! Ser ut som det kan bli operasjon senere, håper det hjelper :)
 
Jeg også.. men så fikk jeg fremfall av urinblære og rectocele etter første fødsel (skjønte ikke hva det var før etter noen år da jeg googlet det). Nå etter fødsel nr to er det mye verre, så må kansje opereres:-(
Er du blitt operert ? Isåfall hvordan gikk d ?
 
Back
Topp