Slankekrigen vår 2017

En tråd i 'Generelt' startet av Hemmeligfrøken, 10 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

• Liker Liker x 1
  2. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Tror jeg må bli med på den :)

3. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

JAAA ;) husk å meld deg på :)

4. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Dytt

5. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Må bare si jeg har vært med på den noen ganger og den er super å ha. Man blir mer motivert for man føler ett ansvar ovenfor de andre også på din gruppe :)

Første gang jeg var med og hadde en slankevenn (tror det var i 2007) tok jeg av 20 kg på kort stund og hu som var slankevennen min gjorde også det. Vi sendte hverandre updates om mat og trening ofte da på mld. Bare for å kunne holde oss mer i skinnet :D

Så om man vil ha en dytt i rumpa, syns jeg det var en flott plass å være :)

6. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Var det organisert slankevenner da eller? Ser vi har mistet mange kjapt de siste rundene aå kanskje det hadde vært tingen denne gangen? Jeg hadde selv en slankevenn den runden jeg var med (men ikke organisert fra krigleder) og det å snakke sammen på den måten hjalp veldig

7. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Dytter opp denne litt til jeg - to dager igjen til fristen går ut!! Hiv deg med :D

8. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Ja. Vi var på lag to og to. Og måtte da skrive med hverandre på melding. Oppmuntre og skrive dagbok på en måte til hverandre. Så vi skrev det vi spiste og trigga konkurranselysta på hverandre :) Om ene hadde gått en tur, måtte jo den andre også Det var jo logisk. Så dermed ble det alltid ekstra. :)

9. Shoegrl Forumet er livet

Oæh! Skal, skal ikke? :nailbiting:

10. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Skal :D (hvis du føler du har behov da selvsagt :)) Kan varmt anbefales :D

11. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Men det var innad på laget? eller helt random?

12. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Skal skal skal!! Hiv deg med!! Dette er gøy - og nå begynner det å bli endel på lista mi også ;)

13. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Vi ble valgt på måfå av en leder tror jeg. Var bare 2 på laget da syns jeg å huske.

14. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

aah..ja da blir det jo litt annerledes bygd opp enn nå... så blir ikke like enkelt å få til

Del denne siden