Slank med pulver.

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Noen som har erfaring med pulver for å gå ned i vekt? Har mest tro på sunn, vanlig mat jeg da men :hilarious: men vil gjerne høre om mein faktisk har brukt pulver og gått ned i vekt :happy:
 
Til og med eieren av et av firmaene (Coffee slender eller et av de der) har innrømmet at det der er tull. :p

Det som trengs er å tenke på mat og spising på en annen måte. Enkelt og vanskelig. :)
F.eks. kan man fint kose seg med mat og godis og brus, men det må gjøres riktig, og til riktig tid. (Godis ganske raskt etter middag f.eks.) Også bør man lage kun det man skal spise, bruke mindre tallerkener, drikke mer vann og spise mat som gjør at søtsuget ikke blir så stort. :)

Dessverre er quickfixes sjeldent det som faktisk funker, og derfor står det jo som regel alltid at pulveret skal tas i tillegg til et sunt kosthold og trening, også kan de ta æren for noe som ville skjedd uansett, rett og slett fordi personen som har gått ned i vekt har vært flink på egenhånd. ;)
 
Noen bekjente av meg har brukt det, men er vel like mye motivasjon på vegen for de så vidt jeg har skjønt det :) Ingen her inne som har erfaringer?
 
Det er gjerne en start hjelp.
Men vekta kommer som regel rett tilbake når du begynner å spise som før
 
Husker på den forrige arb.plassen min, så hadde omtrent halvparten stående diverse slankepulver. Ingen av de gikk ned i vekt, men to av de mest overvektige la derimot om kostholdet helt og begynte å trene, og er omtrent ikke til å kjenne igjen i dag;)
 
Kan vel bruke det som en kick start på slankingen, men har trua på sunt kosthold og trening;)
Rent kosthold med rene produkter og grønnsaker.
For noen år siden slanket jeg bort 19 kg på under ett år der trening og kosthold ble en livsstil, ikke slanking.
 
Jeg testet c9 i 2017 og var kjempefornøyd etter de 9 dagene. Det er akkurat nok dager til at kroppen slipper søtsuget, og nok dager til at du klarer å endre kostholdet ditt. Det er dog en kickstart, så trening og endring av livsstil må til uansett. Men den hjelper på motivasjonen iallefall [emoji3]
 
For en varig og sunn vektnedgang vil jeg anbefale deg å legge om kostholdet og fokusere mer på fysisk aktivitet. Mange har gode erfaringer med pulver, men da må du følge det og helst ha hjelp til vedlikeholdsprosessen. Man kan ikke plutselig starte spise som før. Samme med lavkarbo, det er ikke quickfix men en VARIG livsendring. Sunt og godt kosthold tåler litt sprekker også, husk det. :happy090
 
Back
Topp