SLADREVENN

Lollitupp

Flørter med forumet

Hvem vil ha sladrevenn? 

Jeg redigerer hovedinnlegget etter hvert, med sladrepar med ca 2 uker mellom termin! Skriv derfor foreløbig termin i innlegget ditt, slik at ikke to med termin et par dager mellom ender opp som et par  

Sladreklem!


lollitupp   (2.sept)                                sladrer med         baby2 (17.sept)
cilimor     (3.sept)                                sladrer med        gla`jenta78 (16.sept)
a82          (3.sept)                                sladrer med         babylykke nr2 (17.sept)
*LC*       (4.sept)                                sladrer med        *TryllTryll* (16.sept)
*Ønsker en til* (5.sept)                      sladrer med        Snuppeluppe (19.sept)
Lucky90  (7.sept)                                sladrer med         lady-T (21.sept)
Mamma`nTilKaia (8.sept)                  sladrer med        Kakedyre88 (23.sept)
#2             (8.sept)                                sladrer med       Juras (25.sept)
Lille kråka (9.sept.)                            sladrer med        Camomille (27.sept)
mammatil2prinsesser (9.sept)            sladrer med         Ro_25 (23.sept)
MillaKaroline (10.sept)                       sladrer med        Hemmelighetimagen (sept)
martesofie (10.sept)                            sladrer med        4hjerter (25.sept)
ventermitt4 barn (11.sept)                  sladrer med        Gladjento (25.sept)
Mamman_til_Sara10+spire (11.sept) sladrer med        Lillegull<3 (23.sept)
bb2           (15.sept)                               sladrer med        mm93 (28.sept)

Zpire (1.sept)
*Twixie* (3.sept)
lille hemmelighet<3 (6.sept)

 
er med jeg også :)
foreløbig termin er 7 september :)
 
Vil gjerne være med :) 
Termin ca 6.sept :)
 
Jeg er medMenstermin 10 sep, legens termin 9 september
 
Supert! Jeg er med =) 23 sep
 
Jeg er med mens termin 11 september
 
Jeg vil være med :) Foreløbig termin er 25 September.
 
Jeg er med :) Termin 8 september!
 
jeg er med. termin 17. september
 
Er med
har termin 25. september
 
Mens termin 11 sept. Ble satt i gang to uker før tiden sist så vil gjerne ha ett godt hopp mellom min sladrevenn :p
 
Vil også være med på det her, foreløbig termin 23 september :)
 
Jeg er med :-)

Foreløpig termin er 16. September..
 
Jeg er med :-)

Foreløpig termin 15. September..
 
Back
Topp