Skyggestrek?

Lolle16

Flørter med forumet
Hei!
Jeg er på syklusdag 57 nå, uregelmessige menstruasjoner og PCOS. Jeg skal ut med noen venninner i kveld, og tok for sikkerhets skyld en test i mårrest. Hadde ikke annet enn RFSU i hus, og syns jeg skimtet en strek i mårrest, og dobbeltsjekka. Den ser sterkere ut nå, og litt farge i? Men føler jeg har blitt lurt av dette merket tidligere. Dette var på en tidligtest, mens på test ofte så ser jeg ikke noe. Tror dere dette bare er en skyggestrek?
IMG_8068.jpegIMG_8064.jpeg
 
Hei!
Jeg er på syklusdag 57 nå, uregelmessige menstruasjoner og PCOS. Jeg skal ut med noen venninner i kveld, og tok for sikkerhets skyld en test i mårrest. Hadde ikke annet enn RFSU i hus, og syns jeg skimtet en strek i mårrest, og dobbeltsjekka. Den ser sterkere ut nå, og litt farge i? Men føler jeg har blitt lurt av dette merket tidligere. Dette var på en tidligtest, mens på test ofte så ser jeg ikke noe. Tror dere dette bare er en skyggestrek?
Vis vedlegget 429068Vis vedlegget 429069
Kan være for tidlig, men ville prøvd make surere sine tester de funker best for meg tidlig og ser jeg skygge strek eller syne av 1 strek tar jeg alltid 1 clear blue jeg ble gravid nå i desember og tok test 27 desember var negativ 3 dager seinere den 30 var den positiv.
 
Her ser dere litt bedre:
IMG_8070.jpeg
Jeg har dessverre ikke noen andre tester i hus, og her jeg bor er det bare et apotek som stenget tidlig.. og der har de selvfølgelig bare Lloyd-tester..
 
Ja! Sykt lureri om det faktisk er skyggestrek også da. Ser for meg de knuser mange hjerter isåfall. Hun hadde visst noe liggende, kanskje lloyd og clearblue. Så får se hva det blir :D
Ja det er skuffende og bli lurt med strek. Men kan være du har lite hcg og at den vill bli sterkere om noen dager, når skulle du hatt mensen? Jeg får aldri positiv før 1 uke etter mens skulle kommet som regel
 
Ja det er skuffende og bli lurt med strek. Men kan være du har lite hcg og at den vill bli sterkere om noen dager, når skulle du hatt mensen? Jeg får aldri positiv før 1 uke etter mens skulle kommet som regel
Ja kan hende! Problemet er at jeg skulle hatt TR for 10 dager siden, men i og med at syklusen er så kluss så er det innafor normalen likevel hvis du skjønner. Så vet aldri når den kommer liksom :laughing002
 
Ja kan hende! Problemet er at jeg skulle hatt TR for 10 dager siden, men i og med at syklusen er så kluss så er det innafor normalen likevel hvis du skjønner. Så vet aldri når den kommer liksom :laughing002
Nei det er helt sant, syklusen min å var ustabil til jeg begynte på provera 1 runde, og letrozol og etter det kunne jeg bare ta leteozol for eggløsning fordi mensen kom regel messig etter provera.
 
Back
Topp