Skyggestrek! =)

Solstråle_89

Blir kjent med forumet
Tok akkurat en test og mener selv jeg kunne se en svak skygge, skulle egentlig ikke teste før til helgen men er etter egne beregninger ca 3uker og 3-4 dager så da kan det vel kanskje komme en liten skygge strek? Noen som vet? Klarer ikke helt å glede meg enda, men håper!!!
 
Jeg tok jo testen flere dager før jeg skulle i går. Skulle egentlig ikke ta før Torsdag.Men jeg tok to tester,og begge var positive. Men jeg er VEEELDIG kort på vei... Sånn ca det du nevner.
Så koselig!!:) Men hvis det kommer en strek,så er det vel riktig?ihvertfall når det gjelder pos?!?! Er det ikke sånn at den kan være svakere bare pga at man ikke har så sterks HCG nivå, elelr hva det heter? Ta en til da!emoticon
 
Fikk du sterke streker eller svake du også? Streken er så svak at jeg nesten er redd det bare en innbilning.. =P men jeg har følt meg litt gravid de siste dagen.. ikke veldig, men små murring i magen osv.. Jeg tester på nytt imorgen tidlig! Skal ha eksamen imorgen, hehe.. og alt som heter konsentrasjon forsvant fort kan du si..
 
Jeg fikk ganske sterke, men kan jo være testen eller rett og slett det nivået ditt i kroppen.Ikke noe værre enn det. Men sto på testen at det kunne være litt svakere den ene streken,pga nivå av HCG. Nå testet jeg med billig strimler...Hva testet du med?Ta en test til i morgen!:) Du er nok gravid!:) Lykke til med eksamen!:)
 
Det har nok med ulik hcg mengde å gjøre ja. Testet med billig strimler jeg også :) men har studert den leenge nå og nå er jeg helt sikker på at det er to streker der! *lykke* :) Tar en test til etter på og en imorgen tidlig, men der ser faktisk ut som om jeg endelig er gravid igjen!
 
Sååå bra!:) Ingenting er bedre enn det!;)
 
Back
Topp