Skyggestrek eller svaaaak positiv??

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
3dfe05775abf1107ce21a3fb341a66cd.jpg


Mensen er sen så bestemte meg for å teste. Redd jeg er litt strekblind etter å ha tittet på den en stund, men syntes liksom samtidig at jeg skimter noe og med begge barna så har jeg hatt veldig svake tester [emoji15]
Sitter en smule panisk nå med en gutt på 3 måneder i armene og storesøster på 16 måneder ved siden av meg, er jeg gravid så betyr det 3 barn på 2 år [emoji15]
 
9ee08f61ce1e809627b99d2d41db0c65.png

Her er bildet redigert så kanskje det er litt lettere å se
 
Jeg ser ingenting ...
 
Jeg ser strek.
Men kan godt være skygge.
 
Jeg ser streken men er veldig usikker på om det er ordentlig strek eller skygge.
 
Ser noe eg og. Ta ny om en dag å 2 igjen.
 
Ser på begge. Vanskelig å si - kom den innen fristen?

Du får fortsette å teste, er nok ikke helt umulig at dere har en ny på vei :cat:
 
Tok ny idag med nøyaktig samme resultat [emoji28] ble ikke noe klokere akkurat...
Så får vel leve i uvissheten litt til så får jeg heller prøve en annen type test om noen dager [emoji4]
Mensen har ikke kommet og har ingen tegn på at den nærmer seg heller så blir veldig usikker! Men samtidig så har jeg bare rukket å ha en mens etter fødselen så kan vel ikke forvente meg at den blir regelmessig med en gang heller, eller hva er deres erfaringer?
 
Tok ny idag med nøyaktig samme resultat [emoji28] ble ikke noe klokere akkurat...
Så får vel leve i uvissheten litt til så får jeg heller prøve en annen type test om noen dager [emoji4]
Mensen har ikke kommet og har ingen tegn på at den nærmer seg heller så blir veldig usikker! Men samtidig så har jeg bare rukket å ha en mens etter fødselen så kan vel ikke forvente meg at den blir regelmessig med en gang heller, eller hva er deres erfaringer?

Min var ikke regelmessig etter fødsel. Dvs etter første mens hadde jeg en syklus på over 50 dager. Var helt regelmessig før graviditet. Ble deretter gravid så har ingen videre erfaring. Men var mange ganger i løpet av de 50 dagene jeg trodde jeg var gravid. Nå med nr 2 har jeg begynt på p-piller så da er den jo regelmessig.
 
Back
Topp