Skvirevippens første ❤

Sånn, da har jeg bestilt legetime for å få henvisning til gyn for å få sjekka egglederen.
Etter en lang samtale med mamma og noen ord med søstern som (selvom jeg har sagt det fler ganger st jeg er glad for henne) har trodd jeg ikke unner henne et barn. Jeg har kanskje trodd det ikke er plass til min sorg oppi dette, og da har det vært stengt inne og sorg og redsel har vokst seg enda større. Så nå skal jeg virkelig kreve utredning på meg i allefall, for det at exu skjer, betyr ikke at det ikke finnes en grunn til det skjedde. Vil bare ha roa i kroppen. For innser nå hvor langt nede jeg egentlig er....
Dette tar virkelig på :( Du er ikke alene om det ❤ Sender deg masse gode tanker ❤❤
 
Duuuu! Kjære gode deg! Jeg liker så godt å lese dagboken din, for du er så ærlig og sterk og sier ting rett ut. Jeg er så glad for at du har snakket med din far, mor og søster om dette. Det er ikke noe du skal dvele med aleine. [emoji173] og det er tøft å dele sånt også!
Jeg sender deg fortsatt masse babystøv hver dag, selvom jeg kanskje ikke alltid skriver det her. Jeg liker deg sååå godt og savner på være på samme forum som deg! Heier på deg frøken! [emoji173][emoji173] håper du slipper utredning og sitter heller med en positiv test i hånden [emoji7]
 
Hei! Bare innom en liten tur. Hold motet oppe, vet det er vanskelig til tider. Du har vært gjennom mye også. Men nå er det snart din tur, det er jeg sikker på! [emoji173]️ pp8 var min lykke-pp, så jeg heier på deg [emoji2]
 
Sånn, da har jeg bestilt legetime for å få henvisning til gyn for å få sjekka egglederen.
Etter en lang samtale med mamma og noen ord med søstern som (selvom jeg har sagt det fler ganger st jeg er glad for henne) har trodd jeg ikke unner henne et barn. Jeg har kanskje trodd det ikke er plass til min sorg oppi dette, og da har det vært stengt inne og sorg og redsel har vokst seg enda større. Så nå skal jeg virkelig kreve utredning på meg i allefall, for det at exu skjer, betyr ikke at det ikke finnes en grunn til det skjedde. Vil bare ha roa i kroppen. For innser nå hvor langt nede jeg egentlig er....

Det er nok lurt å sjekke ut det du kan. Om ikke annet kanskje det kan gi deg litt ro i sjelen og vite at du har gjort noen tiltak :) Så bra at du har fått luftet det litt med familien. Alt er vondere å bære på alene og det blir bare vondere og vondere med tiden. Det er godt med litt støtte ❤️

Sender deg en stoor klem ❤️ Jeg har ikke vært i akkurat samme situasjon men jeg vet hvor vondt og frustrerende det er når det ikke skjer noe og kroppen ikke fungerer. Hold ut, det blir din tur før eller siden ❤️
 
Så bra at du får en sjekk :) og at du har fått pratet ut med de nærmeste. Kan tenke meg at det kan være godt for dere alle sammen:Heartred gå et steg av gangen så sitter spira før du aner det :Heartbigred
 
Så gode ord å lese [emoji173] hadde en litt tung dag idag kjenner jeg. Var godt å komme hjem til mannen og kunne prate litt med han og. Han har jo følt på en sorg i det siste han også, så det føles godt å nå stå sterkere sammen og føle at vi begge er på samme plass med tankene våre :)
Han som tidligre har villet holde alle kort tett til brystet reagerte knapt når jeg sa at jeg hadde fortalt alt til pappa, han sa bare at "nå som det har gått så lang tid og vi har fått samla oss så er det helt greit å fortelle det".

Nå er jeg veldig klar for ny fertil periode, håper bare el kommer tidligre denne gangen og fra riktig side. Kjente noen bra stikk i eggstokkene idag, som betyr at de har starta motoren og er klare for modning av egg [emoji4]
 
Cd6 pp8


1b759bb40bd4f2db23fa287d4029a023.jpg

Da er jeg endelig nede på normal temp :)

Har sovet så tungt og godt, og sleit med å få fylt inn ff i natt, for jeg klarte nesten ikke holde øya åpne lenge nok [emoji14]
 
Re-bootcamp.
Noe må gjøre. De cm rundt livet har blitt +9cm, hoftene har eset ut med hele 10!!! cm..
Noe må gjøres, noe skal gjøres.
Slanking er ikke heldig for prøving, men denne stien jeg følger nå er i allefall ikke heldig for prøvingen. På tide med Re-bootcamp.

Så: målene idag [emoji85][emoji85][emoji85]
Livet:77
Magen: 96
Hoftene: 107

Hver fredag skal det måles. Kjør!
 
Re-bootcamp.
Noe må gjøre. De cm rundt livet har blitt +9cm, hoftene har eset ut med hele 10!!! cm..
Noe må gjøres, noe skal gjøres.
Slanking er ikke heldig for prøving, men denne stien jeg følger nå er i allefall ikke heldig for prøvingen. På tide med Re-bootcamp.

Så: målene idag [emoji85][emoji85][emoji85]
Livet:77
Magen: 96
Hoftene: 107

Hver fredag skal det måles. Kjør!

Herregud så flink du er! Jeg este ut når jeg sluttet på p-pillene og begynte på babymaking. Tror liksom kroppen gjør seg klar for ruging :p
Jeg sluttet på pillen 7-8 mnd før jeg ble gravid med gutten min. Så jeg gikk fra å være litt for tynn til litt over komfortsone ekstra kg på den tiden, men det er viktig å ta vare på kroppen sin ja. [emoji173] heier på deg!
 
Herregud så flink du er! Jeg este ut når jeg sluttet på p-pillene og begynte på babymaking. Tror liksom kroppen gjør seg klar for ruging [emoji14]
Jeg sluttet på pillen 7-8 mnd før jeg ble gravid med gutten min. Så jeg gikk fra å være litt for tynn til litt over komfortsone ekstra kg på den tiden, men det er viktig å ta vare på kroppen sin ja. [emoji173] heier på deg!
Tror nok det har vært litt den tanken at "jeg må spise bra nå når det skal prøves"-tanken som har gjort at jeg ikke var så nøye på det jeg spiste. Altså. Nøye for meg er nevrotisk [emoji14] jeg går så lett opp igjen så det er helt forferdelig [emoji14]

Men skal nok komme meg lett ned også :)
 
Cd7 pp8

f4204ac31632597a807047860c51cf65.jpg


Endelig nede på normaltemp :)
Har funnet frem øyebindet når det er lyst heletiden, det hjelper på søvnen :)
Tror eggstokkene er i gang, murrer mest på gull-siden (med leder), kjennes til tider ut som jeg har skalla hoftebeinet borti noe, så regner med det er stokken som jobber :) føler jeg stresser minde denne gangen. Tenker at det å jobbe fokusere på seg egen psyke er kanskje mest riktig akkurat nå. Og kropp, ikke minst [emoji14] kanskje litt feil, men jeg blir glad over å ha kontroll over noe, ikke på en spiseforstyrrende måte, men når alt rundt meg ee ute av min kontroll er det fodt å kunne bestemme over noe :)

Også er det jo soool og i dag tar jeg laaang helg. Det skal bli evig godt :)
 
Goooood langhelg [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Sååå vanskelig å være sunn. Var ferdig på jobb etter en travel dag, sitter å venter på bussen og lukter pommes fra Mc Donalds over gata (stolt over å si at jeg aldri er innom). Men så tikker denne mld fra samboern inn:
66a3a3b14e0b79f5918b7f64b08b38b0.jpg


Men det får være greit. Vi kjøper aldri junk, sist gang var midt i julehandelen [emoji14]
I tillegg må han på jobb i morgen, så var litt for å kose oss litt sammen :)

Ellers har tanta pakka og reist, så det ligger an til å bli en veldig fin langhelg med masse sol og kos :)
 
Cd8 pp8

8c77dbd0425df5a15b74389e1e208950.jpg


Det er sååå varmt om dagen, så nå har vi åpna airconditionen for sommern. Spennende å se om det påvirker tempen [emoji14]
 
De stolene der er jo sååååå fine!! :Heartred Men fy søren for en pris ja... Ikke for oss med normal lønn! :wacky: Får kjøpe en billig lignende på ikea, kappe av beina og sette på "gynge-bein" (i mangel av bedre ord) :p hehe
 
Back
Topp