Skvirevippens første ❤

Nå var det alt for lenge siden jeg hadde vært innom! :oops: Hurra for lenger lf, det må jo være et bra tegn:joyful: så krysser jeg det jeg kan for neste pp:love017
 
Takk :D
Hvordan går det med deg?:)
Her går det fint:) Mye trøtt og svimmel men går stort sett greit når jeg får tatt meg noen power naps innimellom:p
Ordna endel i hagen i går og i dag ble det husrydding;) Hvordan går det med agurkene og det forresten?:joyful:
 
Ok, nå skal jeg innrømme en ting jeg ikke ville innrømme for seg selv heller, men føler "skjebnen" tok valget for meg. Men forrige pp var Tung med stor T. Så da tr kom sist så røk jeg på en smell og kjøpte en boks mocca snus, gikk fint, tok en her og en der, brått gikk det over til å snuse mer og mer, ikke sagt noe til samboern, hadde jeg gjort det så hadde det nok blitt mer "innafor" å snuse mer enn jeg gjorde hjemme. Så skulle jeg slutte ved el, men kjente trua slapp når jeg kjente hvilken eggstokk det murra i, så slutta ikke, men testa alltid før jeg tok en om morgenen. Vel, idag overtalte jævlen på skulderen min til å kjøpe enda en boks før jobb, den butikken hadde ikke, dro innom en ny butikk etter jobb som hadde. Jeg har tenkt å lage cabaret til samboern fordi han er så glad i det, på bussen hjem innså jeg at jeg hadde glemt fiskepudding så tok bussen videre til butikken og kjøpte det og litt digg til i kveld. Når jeg nå kom hjem ser jeg at jeg har klart å miste den boksen jeg kjøpte.
Jeg tar hintet, jeg slutta nå nettopp :)
Faktisk ble jeg veldig letta når jeg skjønte at den var borte :)

Men skal sies: jeg er syyyykt glad for at jeg kjøpte is, da vi har en pakke browies i skuffen [emoji14]
 
Her går det fint:) Mye trøtt og svimmel men går stort sett greit når jeg får tatt meg noen power naps innimellom:p
Ordna endel i hagen i går og i dag ble det husrydding;) Hvordan går det med agurkene og det forresten?:joyful:
Så bra det er noe som hjelper :) Agurken døde :( men har sådd nye da :)
 
Ok, nå skal jeg innrømme en ting jeg ikke ville innrømme for seg selv heller, men føler "skjebnen" tok valget for meg. Men forrige pp var Tung med stor T. Så da tr kom sist så røk jeg på en smell og kjøpte en boks mocca snus, gikk fint, tok en her og en der, brått gikk det over til å snuse mer og mer, ikke sagt noe til samboern, hadde jeg gjort det så hadde det nok blitt mer "innafor" å snuse mer enn jeg gjorde hjemme. Så skulle jeg slutte ved el, men kjente trua slapp når jeg kjente hvilken eggstokk det murra i, så slutta ikke, men testa alltid før jeg tok en om morgenen. Vel, idag overtalte jævlen på skulderen min til å kjøpe enda en boks før jobb, den butikken hadde ikke, dro innom en ny butikk etter jobb som hadde. Jeg har tenkt å lage cabaret til samboern fordi han er så glad i det, på bussen hjem innså jeg at jeg hadde glemt fiskepudding så tok bussen videre til butikken og kjøpte det og litt digg til i kveld. Når jeg nå kom hjem ser jeg at jeg har klart å miste den boksen jeg kjøpte.
Jeg tar hintet, jeg slutta nå nettopp :)
Faktisk ble jeg veldig letta når jeg skjønte at den var borte :)

Men skal sies: jeg er syyyykt glad for at jeg kjøpte is, da vi har en pakke browies i skuffen [emoji14]
Gratulerer med slutting da!:D:gen014
 
Kjenner følelsen, tenkte også snuse fra tr til el [emoji56] men jeg klarte ikke for jeg ble så dårlig av det... selv om det er godt [emoji44]
Grattis med å ha sluttet igjen [emoji173][emoji173]
 
Kjenner følelsen, tenkte også snuse fra tr til el [emoji56] men jeg klarte ikke for jeg ble så dårlig av det... selv om det er godt [emoji44]
Grattis med å ha sluttet igjen [emoji173][emoji173]
Har vært en gang jeg kjøpte en boks og endte opp med å kaste den fordi jeg ble så dårlig. Denne gangen har jeg bare hatt vondt i hodet, noe jeg sjeldent har, men hadde hver dag jeg snus fast.
Uansett veldig godt å ikke ha boksen mer, er bare den på morgenen jeg savner [emoji14]
Har gått veldig fint til nå, er ikke mye nikotin i mocca da, det var jo litt av ideen :)
 
Cd4 pp8

14893f0354887542a474aeac7461c4c6.jpg

Jeg ligger høyere enn jeg pleier på denne tiden i syklusen.. på slutten av tr pleier tempen å droppe,
Kanskje det kommer et dropp i morgen :)
 
Hei

Må bare få sagt at jeg heier på deg, det er jammen ikke enkelt...men behold troen

Jeg er endelig gravid igjen, ser ut til at det går bra denne gang, hjertet banker som det skal og spiren vokser

Veien hit har vært lang, 10 svangerskap, 14 år, ivf osv. Men vi gav ikke opp Lille tulla vår er 14 år nå...stor aldersforskjell

Ha is i magen vennen, dette kommer til å gå bra
 
Hei

Må bare få sagt at jeg heier på deg, det er jammen ikke enkelt...men behold troen

Jeg er endelig gravid igjen, ser ut til at det går bra denne gang, hjertet banker som det skal og spiren vokser

Veien hit har vært lang, 10 svangerskap, 14 år, ivf osv. Men vi gav ikke opp Lille tulla vår er 14 år nå...stor aldersforskjell

Ha is i magen vennen, dette kommer til å gå bra

[emoji173][emoji173] jeg kommer nok aldri til å gi opp, men at jeg kommer til å ha noen nedturer innimellom er garantert.

Veldig godt å høre dere endelig har lyktes på nytt :) hvor langt er du?
 
Cd5 pp8

b841c84f26aab46783d0721faabe5c65.jpg

Klarte å sprette opp av sengen i natt, 3 kvarter før tempetid uten å tenke meg om, la meg igjen og fikk ikke sove, men tempen så "ok" ut, tempa da jeg våkna kl 5, den var da 36,26. Ifølge adjustern skal tempen være 36,09. Høres riktig ut iforhold til at jeg nå bare spotter :)
 
Sånn, da har jeg bestilt legetime for å få henvisning til gyn for å få sjekka egglederen.
Etter en lang samtale med mamma og noen ord med søstern som (selvom jeg har sagt det fler ganger st jeg er glad for henne) har trodd jeg ikke unner henne et barn. Jeg har kanskje trodd det ikke er plass til min sorg oppi dette, og da har det vært stengt inne og sorg og redsel har vokst seg enda større. Så nå skal jeg virkelig kreve utredning på meg i allefall, for det at exu skjer, betyr ikke at det ikke finnes en grunn til det skjedde. Vil bare ha roa i kroppen. For innser nå hvor langt nede jeg egentlig er....
 
Så bra du har bestilt time, og at du også prater med de nærmeste om det. Om ikke annet så vil kanskje gyn.timen gi deg litt mer ro i sjela.

Det er jaggu meg ikke alltid så lett med dette livet. :Heartred
 
Så bra du har bestilt time, og at du også prater med de nærmeste om det. Om ikke annet så vil kanskje gyn.timen gi deg litt mer ro i sjela.

Det er jaggu meg ikke alltid så lett med dette livet. [emoji813]red
Ja, det er det eneste jeg er ute etter, da kan det ta så lang tid det bare vil, akkurat nå trenger jeg bare å få vite at det ikke er stor sjanse for at det skal skje igjen :)
 
Prøverlivet kan være skikkelig hardt!! Sender deg en stor klem [emoji177][emoji172][emoji177]
 
Jeg gav deg en støtte-like fra appen altså [emoji173] håper de finner ut at egglederen din funker som den skal!
 
Prøverlivet kan være skikkelig hardt!! Sender deg en stor klem [emoji177][emoji172][emoji177]
Absolutt. Og tror ingen som ikke har strevd kan forstå det fult ut :)
Jeg gav deg en støtte-like fra appen altså [emoji173] håper de finner ut at egglederen din funker som den skal!
Takk for det :) håper jeg egentlig ikke trenger den timen, at jeg kan bruke legetimen for å få time til tul istede [emoji14]
 
Back
Topp