Skvirevippens første ❤

Heia heia! Kanskje det at kurven er jevnere enn vanlig er et godt tegn! Nå blir det baby! [emoji3][emoji173]
 
Veldig fin og jevn graf! og så deilig at du nærmer deg fertil uke, da går tiden så mye raskere fremover :) Heia!
 
Cd7 pp7

Temp
c7dd985caba6ab96d7535b2a0432419e.jpg

Jeg er så facinert våkna svett inatt igjen, men tempen var ikke noe høyere.

Mikroskopet

4fb7a13adc9a97b38b62c98addd17a12.jpg

Fortsatt fult

K
Skjønner ikke helt hvor lenge jeg skal ha fult mikroskop denne syklusen :S
Kanskje det er siliceaen som stimulerer østrogenet? Det er jo østrogenet som tykner slimhinna så [emoji14]

Og tempen. Jeez, så stabil, jeg er sååå facinert!!
 
Kjente plutselig på følelsen av å bli redd.. redd for nok en negativ test on noen uker...
Tenk om det ikke går denne gangen heller [emoji17]
 
Kjente plutselig på følelsen av å bli redd.. redd for nok en negativ test on noen uker...
Tenk om det ikke går denne gangen heller [emoji17]
Akkurat det jeg også føler [emoji173] vi får bare kvinne oss opp og håpe på det beste [emoji4]
 
Kjente plutselig på følelsen av å bli redd.. redd for nok en negativ test on noen uker...
Tenk om det ikke går denne gangen heller [emoji17]
:HeartredSender en god klem. Og jeg kjenner meg så igjen. Det er alltid en frykt for at det ikke går og for hver pp det ikke går blir den større. Jeg prøver å tenke at jo flere ganger man prøver jo større er sjansen for å klaffe, selv om det ikke er helt sant:Heartredvet ikke om det er noen trøst. Men bruk oss og her inne hvis det er vondt og tungt. *sendergodetanker*
 
Akkurat det jeg også føler [emoji173] vi får bare kvinne oss opp og håpe på det beste [emoji4]
Føler det ikke er mye som skal til om dagen før det topper seg. Nå var det at søstern offentliggjorde graviditeten og agurkplanta ble litt slapp [emoji28]

Men mannen gjetta seg fort frem til hvorfor jeg ble trist, og fikk muntra meg opp igjen med en gang. Problemet er bare at man blir så irrasjonell i prøvetiden .. "jeg klarer verken lage agurk eller barn" liksom [emoji14]
Men agurken kom seg fort og så.. så håpet tok seg litt opp i takt med planta kan du si [emoji14]
 
[emoji813]redSender en god klem. Og jeg kjenner meg så igjen. Det er alltid en frykt for at det ikke går og for hver pp det ikke går blir den større. Jeg prøver å tenke at jo flere ganger man prøver jo større er sjansen for å klaffe, selv om det ikke er helt sant[emoji813]redvet ikke om det er noen trøst. Men bruk oss og her inne hvis det er vondt og tungt. *sendergodetanker*
Det er det som er så vondt nå på en måte. Pp7 er liksom gjennomsnittet i ff charts like mine for de på 27 år. Føler det er litt vinn eller forsvinn. 60% er gravide innen 6 mnd. Føler alt står å faller på denne pp. Jeg veit jo det ikke stemmer, men det føles sånn. Går det over denne pp så tilhører jeg ikke gjennomsnittet på en måte og i mitt hode er jeg da unormal. Som jeg skreiv til Tigerbaby, man blir så irrasjonell [emoji14]

Men at jeg er en av få er jo forsåvidt bevist exu... jeg vant der liksom [emoji14] "hurra"
 
[emoji173][emoji173][emoji173] jeg skjønner at du føler det sånn. Men jeg håper såååå sterkt at spiren sitter denne gangen! Syns du er kjempe flink og har et fantastisk engasjement og pågangsmot. Det viser ihvertfall at du kommer til å bli en utrolig god mor [emoji173]
Sender en stoooor dose babystøv [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji8]
 
[emoji173][emoji173][emoji173] jeg skjønner at du føler det sånn. Men jeg håper såååå sterkt at spiren sitter denne gangen! Syns du er kjempe flink og har et fantastisk engasjement og pågangsmot. Det viser ihvertfall at du kommer til å bli en utrolig god mor [emoji173]
Sender en stoooor dose babystøv [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji8]
Du er så god å ha her inne altså [emoji173]
 
Cd8 pp7

Temp
a30a2d33ba7eb34033a20299bbd1f7e6.jpg

Leste at en stabil temp betyr stabile hormoner, såper det stemmer [emoji14]

Mikroskopet
c9919996518f4104b25a4be998c3892e.jpg

Partial.

K
Nå har det endelig begynt å skli litt fra hverandre i mikroskopet før jeg håper det krystalliserer seg igjen om et par dager :)
I morgen åpnes vinduet og jeg er mer klar enn noen sinne :D
 
Cd8 pp7

Temp
a30a2d33ba7eb34033a20299bbd1f7e6.jpg

Leste at en stabil temp betyr stabile hormoner, såper det stemmer [emoji14]

Mikroskopet
c9919996518f4104b25a4be998c3892e.jpg

Partial.

K
Nå har det endelig begynt å skli litt fra hverandre i mikroskopet før jeg håper det krystalliserer seg igjen om et par dager :)
I morgen åpnes vinduet og jeg er mer klar enn noen sinne :D

Min temp var i hvert fall suuperstabil da det klaffet :)
 
Back
Topp