Skvirevippens første ❤

Tusen takk, folkens [emoji173]
Jeg blør ikke så mye faktisk... kom bare en del i sta, og ellers så er det hakket mer enn spotting.

Skjønner fint lite.. men får bare la tempen vise vei i natt...
 
Cd1 pp6
Mikroskopet idag:
a36fa41d1348dc1d0df1e0714c41b7ca.jpg

Partial fordi østrogenet øker når man er i tr.

Tenkte å oppdatere hver dag, slik at jeg selv også kan sammenligne :)
 
Cd2 pp6

Mikroskopet:
b37332430fa7c766883b5b7d5e8bde56.jpg

Partial. Syntes faktisk bedre å gjøre sånn denne gangen :)

Tempen: aldri hatt så lav temp noen gang!
d6f27fcfbe621d021db16fcceb65e133.jpg
 
Oi! Hva skjer? Kanskje kroppen ikke var helt nullstilt likevel? [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Synes det er lettere å se uten grønn lyset :)

Wow, det var lav temp. Du holder ikke på å bli syk vell?
Noen ganger ser man drt bedre slik, andre ganger med grønne lyset :)
Nei, føler meg veldig frisk egentlig..
Oi! Hva skjer? Kanskje kroppen ikke var helt nullstilt likevel? [emoji173][emoji173][emoji173]
Tydeligvis ikke... :/
Hva er dette :eek: ?!:D
Spytt-mikroskop. Hver morgen tar man en dråpe spytt fra under tunga før man drikker eller spiser. Jo nærmere man kommer eggløsning jo mer krystalliserer spyttet seg som isroser på bilruta. Det er fordi et av hormonene som spiller en rolle i eggløsninga er østrogen, og jo mer østrogen man har jo mer salter i spyttet, og saltet får spyttet til å krystallisere seg slik:
d3f9630b07438881cdbe552f13e24437.jpg
.
Når man har fått en sånn er det 24-72 t til el, om man får en som ikke er like krystallisert dagen etter :)
 
Cd3 pp6

Mikroskopet:
b34f1370ff066106e854a7cc950a98f3.jpg

Tomt. Ingen krystaller, så nå er østrogenet lavt igjen :)

Tempen hoppa opp igjen til normalt nivå :)
 
Cd4 pp6

Mikroskopet:
18b33f73d7962f903832c26e2fa3b4f1.jpg
a05a9f03baca54a3ed93814bd18c0ecf.jpg

Partial
Kan være fordi jeg spiste salt mat i går, kan også være fordi jeg tr driver å pakker sakene sine og da øker østrogennivået. Men synes det er litt tidlig. Husker ikke hvordan det var forrige syklus..

Det ble bare tull med temping i natt. Planla så godt hvordan mtp å stille klokka. Satte klokka på 4.30 fordi det blir da 3.30 om dere skjønner. Men akkurat hva som skjedde veit jeg ikke, for jeg husker at klokka ringte, men jeg sovna bare igjen [emoji14] Våkna i allefall kl 5, og tenkte klokka var 4, så tok tempen, men synes den var veldig høy så sjekka klokka på tlf, da var den 6 [emoji14] så brukte http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php for å endre den når det ble så stor forskjell [emoji14]
 
Cd5 pp6

Mikroskopet:
620938ca36cef7ed098fde4c423afa5f.jpg

Tomt. De trådene er bare papirstøv.
Krystallene i går var nok bare rester fra salt mat osv. Eller det lille hoppet med hormoner på slutten av tr. Pleier ofte å kunne se det i tempen, men i natt har jeg sovet så dårlig så var ingen vits i å prøve å få tempet...

Hater slike dager hvor jeg har sovet dårlig, og klokka ringer kl 5 fordi jeg skal på trening før jobb... vanligvis spretter jeg opp når klokka ringer..
 
For det første. All respekt til deg som står så tidlig opp for å trene:notworthy

Hold ut. Snart kommer krystallene!

Enig! Jeg kommer meg ikke på trening i det hele tatt. Men nå spretter jeg aldri i det hele tatt lengre da, siden kroppen min er seig som en 90-åring [emoji85]

Jeg skjønner ingenting. Tror hele tiden at jeg har lagt igjen kommentarer flere steder, men finner de ikke igjen!? Begynner jeg å bli gal? [emoji23]
 
Enig! Jeg kommer meg ikke på trening i det hele tatt. Men nå spretter jeg aldri i det hele tatt lengre da, siden kroppen min er seig som en 90-åring [emoji85]

Jeg skjønner ingenting. Tror hele tiden at jeg har lagt igjen kommentarer flere steder, men finner de ikke igjen!? Begynner jeg å bli gal? [emoji23]
Da kan jeg være gal sammen med deg. Om det i såfall skulle poppe opp noen nesten helt like innlegg i samme tråder. Så er det bare appen min som tuller seg... evetuelt hodet :p
 
For det første. All respekt til deg som står så tidlig opp for å trene:notworthy

Hold ut. Snart kommer krystallene!
Har veid en del mer før, så nå som jeg ikke har trent på ei stund så har det sneket på seg 3 kg... veit mye er vann, men får litt noia [emoji14]

Krystallene skal få lov å vente til torsdag-ish. Vil ikke ha el noe tidligre enn cd13 alikevel før slimhinnene ikke er rusta [emoji14]

Enig! Jeg kommer meg ikke på trening i det hele tatt. Men nå spretter jeg aldri i det hele tatt lengre da, siden kroppen min er seig som en 90-åring [emoji85]

Jeg skjønner ingenting. Tror hele tiden at jeg har lagt igjen kommentarer flere steder, men finner de ikke igjen!? Begynner jeg å bli gal? [emoji23]
Men spør meg igjen når jeg også har blitt mor, ikke sikkert jeg trener så mye da [emoji14] men håper å klare å være rutinert da også selvsagt.. er jo bare å putte ungen i vogna og løpe av gårde. Man må vel bare være klar til å ta det på strak arm når man ser det passer seg :)
 
Har veid en del mer før, så nå som jeg ikke har trent på ei stund så har det sneket på seg 3 kg... veit mye er vann, men får litt noia [emoji14]

Krystallene skal få lov å vente til torsdag-ish. Vil ikke ha el noe tidligre enn cd13 alikevel før slimhinnene ikke er rusta [emoji14]


Men spør meg igjen når jeg også har blitt mor, ikke sikkert jeg trener så mye da [emoji14] men håper å klare å være rutinert da også selvsagt.. er jo bare å putte ungen i vogna og løpe av gårde. Man må vel bare være klar til å ta det på strak arm når man ser det passer seg :)

Hehe! Ja, det er mange løpemammaer der ute :) babyer liker jo fart og spenning, så hvorfor ikke [emoji28]
 
Ei i innom jobbrn nå fortalte at hun var gravid til ene kollegaen her. Og så kommer det inn ei anna kunde som hver gang hun er her skal skryte av babyen, gå rundt med den, prate til den som om de har en samtale osv..

Nå ble det litt too much, da går jeg bort og rydder i et eller anna [emoji28]
 
Ei i innom jobbrn nå fortalte at hun var gravid til ene kollegaen her. Og så kommer det inn ei anna kunde som hver gang hun er her skal skryte av babyen, gå rundt med den, prate til den som om de har en samtale osv..

Nå ble det litt too much, da går jeg bort og rydder i et eller anna [emoji28]
Det har du lov til!
 
Idag har jeg hatt småkramper og stikk. Et sted mellom menssmerter og el-smerter.. kan ha kjent noe lignende en ukes tid før el før, men ikke riktig så intense stikk... kan det være eggstokken som plumper seg?:p
 
Back
Topp