Skvirevippens første ❤

Ikke gi opp før tr er her for fullt. Dette er nok bare en av de mystiske blødningene som bare oppstår uten at man vet hvorfor.
Men er det ikke dumt å sjekke tappen i dpo?
Så lenge man er rein på fingra og ikke fikler/piller så er det vel ikke verre enn å ha en penis dultende borti tappen i dpo?:)
 
Hvordan går det med deg? :) Klarer meg ikke som tappetafser jeg, har for korte fingre, pluss lange negler fra tid til annen. Dårlig kombo. :hilarious:
Tror denne syklusen bare var tull.. hadde jo en sååå god følelse.
Tempen droppa, skal legge ut bilde nedi her.

Ja, ikke tafse med lange negler [emoji14]
Folk blir veldig stressa av tappetafsing[emoji23][emoji23]
Hvordan da mener du? De som gjør det, eller de som ikke tørr? [emoji14]
 
Det er veldig dårlig kombo ja[emoji85]
Tror denne syklusen bare var tull.. hadde jo en sååå god følelse.
Tempen droppa, skal legge ut bilde nedi her.

Ja, ikke tafse med lange negler [emoji14]

Hvordan da mener du? De som gjør det, eller de som ikke tørr? [emoji14]

Pfft... De som ikke TØR du liksom. Høres jo nesten vondt ut med ei hel arm opp igjennom tappen da! Sitat Spireliten! :hilarious:
 
Hva skjer? Droppet tempen i dag? Spotter du fortsatt?
 
Er vel ikke så mye å si.. hormonene er noe helt i krøll.. som sagt har jeg jo nesten ikke hatt utflod/slim heller..
c0724fb7c377aed93c56817554fd09fa.jpg


Tanta har ikke kommet, men hu er nok på vei. Jeg har den ilende/slitene følelsen i beina og de lette krampene i magen. Har ikke blødd masse i natt men har kommet noe koagel, og det er vel kun tanta som tar med slikt driit.
Er så ekkelt, for det er akkurat samme type spotting jeg hadde fra ikm ved exuen...
Men jeg veit jo at det ikke er det, da tempen er så lav..

Jeg er helt ferdig.. orker ikke dette. De siste 2 mnd har vært helt jævlige... det måtte jo komme en reaksjon, og den kom i går. Måtte bare legge meg å gråte. Heldigvis har jeg full dag på jobb i dag og ut uka, så holder meg opptatt til kanskje denne tr nærmer seg ferdig..
Blir nok privat gyn etter tr...
 
Er vel ikke så mye å si.. hormonene er noe helt i krøll.. som sagt har jeg jo nesten ikke hatt utflod/slim heller..
c0724fb7c377aed93c56817554fd09fa.jpg


Tanta har ikke kommet, men hu er nok på vei. Jeg har den ilende/slitene følelsen i beina og de lette krampene i magen. Har ikke blødd masse i natt men har kommet noe koagel, og det er vel kun tanta som tar med slikt driit.
Er så ekkelt, for det er akkurat samme type spotting jeg hadde fra ikm ved exuen...
Men jeg veit jo at det ikke er det, da tempen er så lav..

Jeg er helt ferdig.. orker ikke dette. De siste 2 mnd har vært helt jævlige... det måtte jo komme en reaksjon, og den kom i går. Måtte bare legge meg å gråte. Heldigvis har jeg full dag på jobb i dag og ut uka, så holder meg opptatt til kanskje denne tr nærmer seg ferdig..
Blir nok privat gyn etter tr...

Huff!! For noe drit!! Skjønner du er lei nå. Visste ikke at tr kunne komme så tidlig etter el jeg! Ikke greit :(
Håååper jo sterkt at det er en festedipp og at kroppen din bare reagerer sterkt på det! Tiden vil vise hva dette betyr.
Forstår du vil gå til privat gyn etter dette, det hadde jeg også villet gjort.
Sender deg en stoooor klem[emoji173][emoji173][emoji173] Dette ordner seg [emoji173]
 
Har oppdatert :)
Pp6 here I come. . Blir nok nyttårsbarn om syklusen bestemmer seg for å oppføre seg... Og alt skulle klaffe da. Neste mnd har jeg vel el fra exu-siden tenker jeg...

Ja, så det... herregud at det skal være så mye tull med sykluser! Den har bare å oppføre seg med én gang! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Er vel ikke så mye å si.. hormonene er noe helt i krøll.. som sagt har jeg jo nesten ikke hatt utflod/slim heller..
c0724fb7c377aed93c56817554fd09fa.jpg


Tanta har ikke kommet, men hu er nok på vei. Jeg har den ilende/slitene følelsen i beina og de lette krampene i magen. Har ikke blødd masse i natt men har kommet noe koagel, og det er vel kun tanta som tar med slikt driit.
Er så ekkelt, for det er akkurat samme type spotting jeg hadde fra ikm ved exuen...
Men jeg veit jo at det ikke er det, da tempen er så lav..

Jeg er helt ferdig.. orker ikke dette. De siste 2 mnd har vært helt jævlige... det måtte jo komme en reaksjon, og den kom i går. Måtte bare legge meg å gråte. Heldigvis har jeg full dag på jobb i dag og ut uka, så holder meg opptatt til kanskje denne tr nærmer seg ferdig..
Blir nok privat gyn etter tr...
Nei, fy til syklusen!! Skjønner godt at du er drit lei av dette, du har vært gjennom fryktelig mye den siste tiden :( Sender deg mange gode klemmer og ønsker deg en så fin dag på jobb som mulig :Heartred:Heartred
 
Sender deg en stakkars-klem [emoji173]
 
Er vel ikke så mye å si.. hormonene er noe helt i krøll.. som sagt har jeg jo nesten ikke hatt utflod/slim heller..
c0724fb7c377aed93c56817554fd09fa.jpg


Tanta har ikke kommet, men hu er nok på vei. Jeg har den ilende/slitene følelsen i beina og de lette krampene i magen. Har ikke blødd masse i natt men har kommet noe koagel, og det er vel kun tanta som tar med slikt driit.
Er så ekkelt, for det er akkurat samme type spotting jeg hadde fra ikm ved exuen...
Men jeg veit jo at det ikke er det, da tempen er så lav..

Jeg er helt ferdig.. orker ikke dette. De siste 2 mnd har vært helt jævlige... det måtte jo komme en reaksjon, og den kom i går. Måtte bare legge meg å gråte. Heldigvis har jeg full dag på jobb i dag og ut uka, så holder meg opptatt til kanskje denne tr nærmer seg ferdig..
Blir nok privat gyn etter tr...

Sender en stoor klem! ❤ Jeg skjønner at du er drittlei, det er fullt forståelig.
 
Uff da :( Sender deg en klem <3
 
Back
Topp