Skvirevippens første ❤

Dere får kose dere på en anna måte da ^^,
Huff, hvem hadde trudd at "verdens enkleste ting som å bli gravid" skulle være så vanskelig og slitsomt :p

Jaaa! Det kan du si. Kommer inn døren, vært og hentet posten. Slipper ned en haug med regninger! Woohoo! [emoji23] De legger vi bort og så får vi se om vi får kost oss en halvtime før jeg sovner :p
 
Nå tror jeg at jeg kan si jeg er 2dpo :D
889fa173f85dde2795d9d98fd9f5c520.jpg

Gleder meg til kryss :D
 
Æsj, kjenner stikkene nå der jeg kjente exuen.. fantomstikk? Eller er det hormonelt? At egglederen når driver å vifter ned egget, så det skjer noe greier i såret på andre siden?

Eller. Kan være luftsmerter og, jeg er ekstremt oppblåst idag :p
 
Æsj, kjenner stikkene nå der jeg kjente exuen.. fantomstikk? Eller er det hormonelt? At egglederen når driver å vifter ned egget, så det skjer noe greier i såret på andre siden?

Eller. Kan være luftsmerter og, jeg er ekstremt oppblåst idag :p

Satse på det er luftsmerter! :)
Jippi! Hurra for 2 dpo!
 
Æsj, kjenner stikkene nå der jeg kjente exuen.. fantomstikk? Eller er det hormonelt? At egglederen når driver å vifter ned egget, så det skjer noe greier i såret på andre siden?

Eller. Kan være luftsmerter og, jeg er ekstremt oppblåst idag :p

Jeg velger å tro at det er luftsmerter. Du kan ikke være så uheldig at det samme skjer en gang til!
 
Kan det være du har hatt eggløsning på exu-siden og kroppen forsøker å ordne opp? Jeg plages litt med smerter på den siden jeg hadde exu, og etter mye mas fikk jeg time hos spesialist i oktober, som fant en 4cm stor cyste der etter eggløsning kroppen ikke hadde klart å gjøre noe med..
 
Kan det være du har hatt eggløsning på exu-siden og kroppen forsøker å ordne opp? Jeg plages litt med smerter på den siden jeg hadde exu, og etter mye mas fikk jeg time hos spesialist i oktober, som fant en 4cm stor cyste der etter eggløsning kroppen ikke hadde klart å gjøre noe med..
Tror jeg hadde el fra andre siden. Var i allefall der jeg kjente stikk/krampe som brått slutta eldagen.
Men skal følge litt med på det har en tendens til å danne bruskarr også, så kan hende at det er noe slikt om skjer. Men det er så rart. Det var akkurat samme type stikk på akkurat samme sted :s
 
Hæææ? Sikker på det ikke kommer av sengekosen? Hvordan ser tempen ut?
Ikke veit jeg... har et lite håp om at det kan ha vært el-blødning siden det er brunt.. men synes liksom det føles ut som tr-murring på gang og :(

Tror ikke det er sengekos, for sist var for to dager siden og det hadde evt kommet fra skjeden og ikke rukket å bli brunt... posta tempen tidligre idag...

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg nå :(
 
Ikke veit jeg... har et lite håp om at det kan ha vært el-blødning siden det er brunt.. men synes liksom det føles ut som tr-murring på gang og :(

Tror ikke det er sengekos, for sist var for to dager siden og det hadde evt kommet fra skjeden og ikke rukket å bli brunt... posta tempen tidligre idag...

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg nå :(

Ja, stemmer jeg kommenterte jo på den! Hmm... høres veldig rart ut! Det kan jo ikke være tr! Hva med festeblødning?
 
Ja, stemmer jeg kommenterte jo på den! Hmm... høres veldig rart ut! Det kan jo ikke være tr! Hva med festeblødning?
Egget bruker nok litt lenger tid på å komme frem til livmoren desverre.. og da ville det isåfall vært friskt. Tappen var hard og lukket tett igjen.. det er jo et godt tegn, men veit ikke hva jeg skal tro =/
 
Egget bruker nok litt lenger tid på å komme frem til livmoren desverre.. og da ville det isåfall vært friskt. Tappen var hard og lukket tett igjen.. det er jo et godt tegn, men veit ikke hva jeg skal tro =/

Så utrolig rart! Men det er ikke tr! Hun er ikke velkommen lengre!
 
Sjekka tappen igjen, høy, hard og lukket, men det kom brunrødt med ut... så da er vel denne pp over og da... nå kjenner jeg at jeg er sliten og lei alt detta styret her...
 
Sjekka tappen igjen, høy, hard og lukket, men det kom brunrødt med ut... så da er vel denne pp over og da... nå kjenner jeg at jeg er sliten og lei alt detta styret her...

Ikke gi opp før tr er her for fullt. Dette er nok bare en av de mystiske blødningene som bare oppstår uten at man vet hvorfor.
Men er det ikke dumt å sjekke tappen i dpo?
 
Back
Topp