Skvirevippens første ❤

❤️❤️
 
20+6
Tror vi nettopp har funnet navn [emoji87] Henrik [emoji173]
Navnet har vært oppe på bordet før, men av diverse grunner er det blitt kasta, men så har jeg tenkt litt på navnet de siste dagene, så satt vi å så på huskestue nå også var Henrik Todesen der, så sa jeg at "Henrik er egentlig ganske fint" og etter hvert som vi prata så tror jeg egentlig vi bestemte oss [emoji7]

Vi har enda Jonas og Theodor på lista tilfelle vi, den dagen vi møter han ser at han var jo ingen Henrik, men det føles veldig riktig. Og han har liggi veldig stille etter jeg kom hjem fra jobb, men så fort vi sa at "Da blir det Henrik da?" Så våkna han og sparker fra seg, forhåpentligvis ikke i protest [emoji14]
 
Så fint navn :)
 
Endelig kan jeg svare!! Har ikke fått logget inn på bv på lenge. Byttet passord hundre ganger, men ikke funket. Så nå snakket jeg med kundeservice også funket det eeendelig!!
Haaallooo! Hurraaaa for nydelig frisk guttebass [emoji7][emoji7][emoji7] lurte oss der ja! Var visst ingen jente [emoji173]️ og Henrik er jo et nyyydelig navn til gutten dere [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye!!!
 
Gratulerer med gutt, Svirevippen! Jeg måtte innom her igjen og se til deg, godt å høre at lillegutt vokser og er frisk. Jeg tenker litt på deg innimellom, for du var så aktiv inne på prøverforumet og fikk alle i godt humør og holde motet oppe. Selv sitter jeg nå i pp11 uten noen resultater. Har tatt en pause nå fra aktiv prøving, prøver å la være å tenke på det. Men blir så uendelig skuffa når mensen kommer gang på gang. Så da tenker jeg litt på deg, at du også var skuffa og lei, men nå har du jo en liten gutt i magen... Håper og håper at vi også skal få oppleve det en dag snart.

Klem fra meg :)
 
Endelig kan jeg svare!! Har ikke fått logget inn på bv på lenge. Byttet passord hundre ganger, men ikke funket. Så nå snakket jeg med kundeservice også funket det eeendelig!!
Haaallooo! Hurraaaa for nydelig frisk guttebass [emoji7][emoji7][emoji7] lurte oss der ja! Var visst ingen jente [emoji173]️ og Henrik er jo et nyyydelig navn til gutten dere [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye!!!
Har sett flere sliter med forumet om dagen.. kjipt det skal ta så langt tid å få det fikset.
Men sååå godt å høre fra deg:D ja, tenk å ta så feil. 90% sikker på jente, men så var det en liten Henrik istede [emoji14]
 
Gratulerer med gutt, Svirevippen! Jeg måtte innom her igjen og se til deg, godt å høre at lillegutt vokser og er frisk. Jeg tenker litt på deg innimellom, for du var så aktiv inne på prøverforumet og fikk alle i godt humør og holde motet oppe. Selv sitter jeg nå i pp11 uten noen resultater. Har tatt en pause nå fra aktiv prøving, prøver å la være å tenke på det. Men blir så uendelig skuffa når mensen kommer gang på gang. Så da tenker jeg litt på deg, at du også var skuffa og lei, men nå har du jo en liten gutt i magen... Håper og håper at vi også skal få oppleve det en dag snart.

Klem fra meg :)
Ååh, nå ble jeg helt rørt [emoji173]
Prøving er ikke for de svake. Det er utrolig tøft å møte heksa mnd etter mnd., og man havner i det svarte hullet, men husker jeg tenkte på noe Helene Ragnhild skreiv en gang " det er lov å besøke dalen, men ikke å bygge hus der". Synes det er så fint sagt, for man må tillate seg å være forbanna når tr kommer, men man må tenke på at så fort hun har kommet så har man egentlig bare starta på et blankt ark og ny sjanse er rett rundt hjørnet :)
For det er verdens beste premie til de som holder ut ventinga :D
Har trua på at dere snart er i terminforum, men ikke glem deg selv oppi alt, du må klare å leve og klare å være glad i deg selv selvom det er tøft [emoji173]
 
Har sett flere sliter med forumet om dagen.. kjipt det skal ta så langt tid å få det fikset.
Men sååå godt å høre fra deg:D ja, tenk å ta så feil. 90% sikker på jente, men så var det en liten Henrik istede [emoji14]

Å? Så kjipt! Men deilig å endelig ha fri tilgang nå [emoji28][emoji87]
Veldig kjekt å endelig få lese og få kommentere igjen [emoji8] Hehe liten luring inni der altså [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
21+1
Dette skal bli spennende fremover. De siste to dagene har bekkenet virkelig begynt å skrike.
I går føltes det ut som jeg hadde slått halebeinet skikkelig og idag etter å ha holdt på med varer på jobb har jeg stivna helt så det er bra jeg kun har 2,5 timer jobb igjen denne uka.
Morgendagen går med til å jakte pysjamasbukse og ligge på sofaen med varm ertepose på ryggen. Kvalmen har også trappet litt opp denne uka. Og jeg opplever igjen det rivende ubehaget i magen om natta, mest sannsynelig fordi lille gutten vokser fort nå :)
Alt er selvsagt verdt det [emoji170]
 
God bedring til bekkenet. Ta kontakt med fysio imorgen og kom deg til behandling ;)

God klem ❤️❤️
 
8951dd17f0997e8d8807e4d316e1a06b.jpg
 
Da er vogna bestilt [emoji7] hun sa det var bra jeg bestilte nå da det var 12!!!uker levering på de og de hadde bare 3 igjen på lager [emoji14] da er faktisk det meste unnagjort.
Mangler volsipose, men ønsker oss til jul, får vi ikke så tenker jeg å bare se an, evt bare bruke dyne om det ikke er altfor kaldt da han kommer :)
 
Da er vogna bestilt [emoji7] hun sa det var bra jeg bestilte nå da det var 12!!!uker levering på de og de hadde bare 3 igjen på lager [emoji14] da er faktisk det meste unnagjort.
Mangler volsipose, men ønsker oss til jul, får vi ikke så tenker jeg å bare se an, evt bare bruke dyne om det ikke er altfor kaldt da han kommer :)

Oi, det var lenge!! Hvilken vogn kjøpte dere? :D og Grattis med vognkjøp, skal ordne det snart selv :)
 
Emmaljunga edge duo i grå :)
5e0c71318e985685086156235ac13cae.jpg

Fikk med stellebagen når vi kjøpte regntrekk, og 10 % på alt vi handler sammen med vogna. Så nå avventer vi alt anna til etter jul og kjøper det i samme slengen :)

Såå fin ❤️ Gleder meg til å ha vogna i hus sånn at jeg bare kan se på den, haha!
 
Såå fin [emoji173]️ Gleder meg til å ha vogna i hus sånn at jeg bare kan se på den, haha!
Haha, ja, jeg og[emoji85] når hun sa den sto på lageret holdt jeg på å si at jeg tar den med idag [emoji28] men kjekt å ha litt penger til julegaver og [emoji14]

Har ikke telling på hvor mange ganger om dagen jeg går innom rommet til bebis å bretter klær osv [emoji14]
Kjøpte også en ulldress idag da det var 30% på Cubus. Tenk at det er trolig denne lille Henrik skal reise hjem fra sykehuset i [emoji7][emoji87]
01fd5cae414bfa3c86b56f345f40a4d7.jpg
 
Back
Topp