Skvirevippens første ❤

19+3
e3f9d9d92941b975c1d4df6ecccfb508.jpg

SØNNEN vår hilser [emoji170]
Tenk å ta så feil, har vært 95% sikker på jente, men en frisk og fin pjokk ligger i magen. Hun sa han var aktiv og fin og alt så veldig bra ut.
Han er en bestemt kar, for mens hun hadde vært å tasta inn målinger hadde han bestemt seg for at han var ferdig og snudd seg med ryggen til så hun fikk ikke tatt noen fine bilder [emoji14]
Etter en kjapp matbit hadde han lagt seg i profil og lå å vinka til oss [emoji172]

Vi er sååå stolte :D
 
19+3
e3f9d9d92941b975c1d4df6ecccfb508.jpg

SØNNEN vår hilser [emoji170]
Tenk å ta så feil, har vært 95% sikker på jente, men en frisk og fin pjokk ligger i magen. Hun sa han var aktiv og fin og alt så veldig bra ut.
Han er en bestemt kar, for mens hun hadde vært å tasta inn målinger hadde han bestemt seg for at han var ferdig og snudd seg med ryggen til så hun fikk ikke tatt noen fine bilder [emoji14]
Etter en kjapp matbit hadde han lagt seg i profil og lå å vinka til oss [emoji172]

Vi er sååå stolte :D
Hurra for fin, frisk guttebaby ❤️❤️
 
Herlig. :Heartred
 
Jeg har gått og ventet på gutteoppdatering her hele dagen :joyful:

:Heartblue:Heartblue:Heartblue GRATULERER!! :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Så deilig at alt ser bra ut med den lille sønnen deres! Og en dag foran meg i løypa, jeg er 19+2.
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Jeg har gått og ventet på gutteoppdatering her hele dagen :joyful:

[emoji813]blue[emoji813]blue[emoji813]blue GRATULERER!! [emoji813]blue[emoji813]blue[emoji813]blue

Så deilig at alt ser bra ut med den lille sønnen deres! Og en dag foran meg i løypa, jeg er 19+2.
Hehe, virker som de fleste her inne har mistenkt motsatt av hva bebis er [emoji14]
Så gøy at vi ligger så likt da [emoji14]
Trodde jo at jeg kom til å bli flyttet lenger mtp hva de sa på tul uke 12. Men, er fornøyd med å slippe å omstille meg så mye :)
 
Gratulerer så mye med en frisk og fin gutt i magen
 
Hvor langt er jeg på vei:
Egentlig 19+3 ble flyttet en dag så er brått 19+4 idag :)

Kjønn:
Guttebass [emoji170]

Vektoppgang:
+6,2 kg
Det er helt greit, har mer panikk over selve tallet på vekta enn akkurat hvor mange kg i pluss det er [emoji14]

Babyen er så stor som:
Finner ingenting jeg er helt enig med, men han er akkurat så stor som han skal være [emoji170] ca 21,5-25 cm :)


Neste svangerskapskontroll:
Torsdag :)

Plager:
Føler en del strekk i det jeg tror er ligamentfester da jeg føler det på sidene av magen, men kan også føle en slags rivende følelse rundt navlen. Regner med det er bebis som vokser, men skal dobbeltsjekke med jm på torsdag :)
Ellers er jeg fortsatt en del kvalm, føler meg tung i kroppen og kan ikke ha klær som strammer rundt mage eller for stram bh, da føler jeg meg så stinn som julaften etter middagen...
Klør også mye i det største arret etter exu-operasjonen, også bare fordi det strekkes regner jeg med.
Hatt litt bekkenlåsninger om jeg har stått mye, ellers tipp topp :)

Kroppslige endringer:
Ikke lagt merke til så mye mer nå.
Litt mer synlige blodårer på magen bare :)
Men smører magen med lovely mother oil fra Maria Åkerberg, hjelper litt :)

Cravings:
Is med eggelikør og bjørnebær og ritz med kremost [emoji85]

Aversjoner:
Er livredd for å lukte vonde lukter. Forrige helg lukta et eller anna muggent (tror det var noe i søpla), og satte ut luftfriskere i hele huset [emoji14]

Trening:
Dårlig med det i det siste, har jobba mye dagtid så har ikke gått noe mer til jobb, blitt kaldt og har ikke jakke som passer, men så h&m hadde 20% i helga på yttertøy, så får reise å kjøpe ei jakke [emoji14]

Innkjøp:
Bbhugme, chicco next2me og dette i går [emoji85]
501ff5c062a6016cc1cf2f2a580c4f8c.jpg

66c6c58c222df54be369317d7d978256.jpg
2255594ad73b65b49011ef774d02d818.jpg
25e6bb45c29a3fc39827af74bec58462.jpg
c514cc62de8c15ccf26c05208e6ef576.jpg

Mormors skatt skal være en liten julegave til henne :)

Spark:
Hver dag, oftest etter måltider of når jeg er i ro [emoji170]

Andre tanker:
Lå i senga en kveld og begynte å tenke på hvor redd jeg plutselig ble for å miste samboeren, og hvor viktig det er å vise han at jeg setter pris på han nå. Jeg har vært redd for å miste han før og, men nå som vi skal få et barn føles det enda mer skummelt.
 
Så hyggelig at du skal ha en liten gutt:) gratulerer
 
Hvordan går det med deg og lillegutt? :dummy:
 
Hvordan går det med deg og lillegutt? :dummy:
Med oss går det greit. Mor er sliten idag etter kurs i to dager i oslo. Mye mennesker tapper meg helt, og da vender kvalmen tilbake, så dagen idag har vært tung. Men det går :)
Lillegutt er aktiv og det er veldig godt å kjenne på når man føler seg litt uggen ellers.

Ellers er jeg halvveis idag [emoji1]
Med deg da? Det begynner vel å nærme seg en spennende tid nå?
 
Med oss går det greit. Mor er sliten idag etter kurs i to dager i oslo. Mye mennesker tapper meg helt, og da vender kvalmen tilbake, så dagen idag har vært tung. Men det går :)
Lillegutt er aktiv og det er veldig godt å kjenne på når man føler seg litt uggen ellers.

Ellers er jeg halvveis idag [emoji1]
Med deg da? Det begynner vel å nærme seg en spennende tid nå?

Gratulerer med halvveis ❤️

Ny kontroll fredag så får vi se ;) Spennende er det vel ikke direkte.. Vil bare bli ferdig.
 
20+4

For noen dager dette har vært.
Lang historie kort har jeg klart å knuse frontruta på bilen da vidusvisker smalt i ruta uten viskerblad på... hadde ikke helt sett for meg at jeg skulle måtte ut med 2000 akkurat nå, men det får gå, og julegavene får heller handles inn i desember selvom ønsket med å bli ferdig i november var stort..

Dagen etter jeg knuste ruta viser det seg at alle rør i huset er tette, etter mye styr fikk vi heldigvis spylebil i går og fikk åpna røra.

På toppen av alt så er det noe kluss med sykepengene mine fra enten jobben sin side eller nav, men sjefen er i dårlig humør om dagen, så frister over hode ikke å ta det opp.. men det må jeg jo!

Men bittelille har det bra, sparker hardere for hver dag, og det er så rart og godt å kjenne på [emoji14]
 
Høres heftig ut. Godt lillegutt har det bra og gir tegn fra seg så det blir litt oppmuntring.
 
Back
Topp