Skvetten baby

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Er deres små skvetne? Lille her er så skvetten og hun blir så redd. Jeg glemmer meg av og til bort og lukker f. eks en skapdør litt hardt og da skvetter hun til. Helsesøster sa at det bare var fint for det betydde at hun hadde gode reflekser. Jeg føler jeg må liste meg rundt og det er så uvant. Pusekatten har aldri brydd seg om en eneste lyd :hilarious:
 
Last edited:
Han skvetter til (hiver armene opp) hvis det kommer en brå lyd. Men trenger ikke være musestille. Var verre med frøkna, hun skvatt veldig hvis man nøs/hostet/kremtet. Hun var helt ekstrem :p
 
Her er det lyder hele dagen så han er lite skvetten, kanskje når han sover viss det kommer ett høyt smell. :)
 
Her er det lyder hele dagen så han er lite skvetten, kanskje når han sover viss det kommer ett høyt smell. :)

Det er det her også for vi ville at hun skulle være vandt med lyder. Hun sover godt uansett bråk men er skvetten uansett.
 
Han skvetter til (hiver armene opp) hvis det kommer en brå lyd. Men trenger ikke være musestille. Var verre med frøkna, hun skvatt veldig hvis man nøs/hostet/kremtet. Hun var helt ekstrem :p

Samme her. Prøver å ha på TV-en på dagtid så han blir vant til lyder. Det rare er at han faktisk klarer å sove natten igjennom selv om mannen min snorker som et sagverk. :D
 
Det var det samme her.
Men hun har en pappa som hoster en del og nyser høyt, så hun har blitt mindre skvetten over tid.
 
Han er forholdsvis vant til lyder og høye hyl da han har to eldre søsken som kan bråke litt :D Så skvetter ikke så mye av det i grunn, men veldig brå bevegelser svetter han veldig til :p
 
Refleksene er jo tilstede, men. Hun skvetter når vi nyser men ikke noe særlig ellers. Hun er jo vant med lyd og slikt, og skvetter heller ikke av hunder, men av enkelte lyder som skapdør, bilder eller latter og kan trigge henne til tider.
 
Det er det her også for vi ville at hun skulle være vandt med lyder. Hun sover godt uansett bråk men er skvetten uansett.

Noen er vel bare mer var for lyder enn andre. :)
 
Back
Topp