Skulle vi kanskje hatt en skravletråd ?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
En tråd hvor vi kan snakke om hva som helst,som ikke faller under de andre trådene ? :)
Savnet en slik her inne,så jeg lager en jeg :)
Skravl i vei :D
 
Noen som har en arig historie på hvordan fortelle kommende besteforeldre den gode nyheten? Trenger tips:)
 
Noen som har en arig historie på hvordan fortelle kommende besteforeldre den gode nyheten? Trenger tips:)

Med nr 2 var jeg 3 mnd rundt jul. Da ble det fortalt på julaften til de vi var med; innpakket skjorte til storebror med ul-bilde og teksten "jeg skal bli storebror". Deretter hadde han på seg skjorten i juleselskapene vi var i etterpå :)
 
Noen som har en arig historie på hvordan fortelle kommende besteforeldre den gode nyheten? Trenger tips:)
Skulle gjerne hjulpet deg men jeg skrev bare en melding med "jeg er gravid :) " på etter jeg hadde fortalt 2 uker tidligere at vi skulle reise bort for å lage baby så:knegg::knegg::knegg:
 
Jeg er så trøtt! Kan ikke huske at det kom så tidlig sist, men nå er jeg dautrøtt halv ti hver eneste kveld, i tillegg til at kjøreturen hjem fra jobb føles som en kamp mot søvnen. Har egentlig en jobb som krever mye hjemmearbeid, forrige uke måtte jeg bare legge meg hvor eneste kveld, så nå i helga har jeg det berget med arbeid - men er jo trøtt nå og. [emoji14]
 
Tror dere det er et positivt tegn at jeg har flere symptomer nå enn forrige gang da jeg hadde en kjemisk graviditet?
Nå rett før IKM (tirsdag) opplever jeg trøtthet,sult,ømme bryster (inni), noe kvalm på kvelden men ikke mye, og er veldig andpusten når jeg går tur..Samt noe treg mage... Forrige gang hadde jeg bare litt svimmelhet og såre brystvorter...
 
Jeg er så trøtt! Kan ikke huske at det kom så tidlig sist, men nå er jeg dautrøtt halv ti hver eneste kveld, i tillegg til at kjøreturen hjem fra jobb føles som en kamp mot søvnen. Har egentlig en jobb som krever mye hjemmearbeid, forrige uke måtte jeg bare legge meg hvor eneste kveld, så nå i helga har jeg det berget med arbeid - men er jo trøtt nå og. [emoji14]
Skjønner deg godt !! Syns 21.30 var sent jeg:knegg:'Allerede kl 20 begynner jeg å lengte etter sengen :knegg:
 
Griner av introen til Tangerudbakken :smiley-angry017
Haha ! Hormonene er her !
 
Til helga skal vi i en setting der det drikkes alkohol. Jeg bruker til vanlig å ta en drink eller vin. Så hvilken unnskyldning skal jeg komme med da tro? Noen forslag? Synes liksom den med antibiotikaen er litt oppbrukt... [emoji57] Føler det står GRAVID i panna på meg. [emoji23]
 
Til helga skal vi i en setting der det drikkes alkohol. Jeg bruker til vanlig å ta en drink eller vin. Så hvilken unnskyldning skal jeg komme med da tro? Noen forslag? Synes liksom den med antibiotikaen er litt oppbrukt... [emoji57] Føler det står GRAVID i panna på meg. [emoji23]
Jeg sa jeg var plaget med sterke uvi’er som kommer tilbake om jeg drikker alkohol på medisinene. Alle tror på det om du bare har litt bakgrunnsinfo du kan slenge i bordet om de ikke skulle tro deg ☺️
 
Jeg sa jeg var plaget med sterke uvi’er som kommer tilbake om jeg drikker alkohol på medisinene. Alle tror på det om du bare har litt bakgrunnsinfo du kan slenge i bordet om de ikke skulle tro deg [emoji5]

Ja, får finne på noe i den duren der. Har absolutt ikke lyst at noen der skal få vite om det.
 
Til helga skal vi i en setting der det drikkes alkohol. Jeg bruker til vanlig å ta en drink eller vin. Så hvilken unnskyldning skal jeg komme med da tro? Noen forslag? Synes liksom den med antibiotikaen er litt oppbrukt... [emoji57] Føler det står GRAVID i panna på meg. [emoji23]
Nå har jeg blitt nesten avholds etter at nr en kom, men jeg tror at jeg bare takker nei i de anledningene som måtte dukke opp. Er veldig for at det skal bli mer aksept for å ikke drikke alkohol, så jeg sier bare at jeg ikke har lyst på feks.
 
Nå har jeg blitt nesten avholds etter at nr en kom, men jeg tror at jeg bare takker nei i de anledningene som måtte dukke opp. Er veldig for at det skal bli mer aksept for å ikke drikke alkohol, så jeg sier bare at jeg ikke har lyst på feks.
Du det er helt sant !!
Hvorfor må man drikke alkohol for å ha det gøy liksom.
Legg ut en tirade om hvorfor det er drikkepress osv så spør de ikke flere ganger :knegg:
 
Nå har jeg blitt nesten avholds etter at nr en kom, men jeg tror at jeg bare takker nei i de anledningene som måtte dukke opp. Er veldig for at det skal bli mer aksept for å ikke drikke alkohol, så jeg sier bare at jeg ikke har lyst på feks.

Er så enig. Irriterendes at det liksom forventes at man ska drikke alkohol. Da løser det seg nok til helga. [emoji6][emoji106] Mannen måtte bare være sikkert på at vi sier det samme hvis noen skulle undre. Skal treffe folk fra jobben hans.

Det er jo faktisk mange ganger jeg ikke har lyst på alkohol selv om jeg ikke er gravid. Da takker jeg jo nei uten problem, men som jeg skrev så føler jeg det bare lyser av meg. [emoji12]
 
Er så enig. Irriterendes at det liksom forventes at man ska drikke alkohol. Da løser det seg nok til helga. [emoji6][emoji106] Mannen måtte bare være sikkert på at vi sier det samme hvis noen skulle undre. Skal treffe folk fra jobben hans.

Det er jo faktisk mange ganger jeg ikke har lyst på alkohol selv om jeg ikke er gravid. Da takker jeg jo nei uten problem, men som jeg skrev så føler jeg det bare lyser av meg. [emoji12]

Har ikke drukket alkohol på noen år, så blitt noen julebord og andre festlige lag uten alkohol til meg. Alltid noen som lurer på om man er gravid, eller ev tørrlagt alkoholiker.. :laughing021man skulle tro drikkepresset ga seg når man ble voksen, men nei..:yuck:
 
Jeg begynner å slite på natta med brystene... !
Gjør vondt å snu seg å ligge på magen... ! Men er så glad samtidig for dette er ekte symptom:happy093
 
Back
Topp