Skrytetråd!!

mnyc

Betatt av forumet
Julibarna2014
Hei jenter!!

Syntes at vi trenger en skrytetråd også, i tillegg til utblåsningstråden osv. :)
(Hvis det allerede finnes en slik tråd så beklager jeg det, men orker ikke å lete!! :p )
Merker at når hverdagen blir litt tøff og jeg føler meg dårlig, kjip og udugelig, så hjelper det og skryte litt av meg selv! :)

I dag har jeg min første dag tilbake i alle mine vanlige arbeidsoppgaver (har bare drevet med småplukk tidligere i uken). Nå er det tilbake til samme høye nivå som før og jeg føler meg så flink!! Jobber som kundeservicemedarbeider i ett firma som selger verktøy forresten! I dag går alt på skinner, jeg legger på med hver kunde fullstendig trygg på at jeg har gitt dem svarene og hjelpen de trenger. :) I tillegg er det så godt å få bekreftet at jeg er flink i jobben min (har nemlig klart å overbevise meg selv om at jeg er unyttig og i veien på jobb, mens jeg har vært sykmeldt). Superstolt av meg selv i dag! :D

Har du noe du syntes du har vært ekstra flink til i dag?? Eller har barnet ditt eller mannen din gjort noe bra? Skryt gjerne av deg selv eller andre! :)
 
Må være lov til å skryte litt av seg selv også ;) I dag har jeg vært og trent rygg og bekken hos fysio. Gjør vondt, så jeg synes jeg er ganske flink som ikke griner som en unge når jeg er der..
 
JA! Idag har jeg holdt foredrag om kognitive utfall hos pasienter etter hjerneslag... forran 1/4 av klassen, som er ca 50 pers. HATER å snakke høyt i store forsamlinger, men det er en del av sykepleiestudie her på Hibu og man kommer dessverre ikke utenom.Jeg gjennomførte overraskende bra, fikk gode tilbakemeldinger og tar nå vinterferie med god samvittighet! Yeei! #denfølelsen
 
Er det lov å skryte av at man får skryt?xsmile8 Min sjef kalte meg helten hennes i dag. Litt gøy:D

Skulle rate posten din og trykte feil et par ganger, mulig det kommer opp som varsler! Hihi, Sry!

Og klart det er lov :) det er jo fantastisk! :D
 
1392980886846.jpg