Skrytetråd!!

mnyc

Betatt av forumet
Julibarna2014
Hei jenter!!

Syntes at vi trenger en skrytetråd også, i tillegg til utblåsningstråden osv. :)
(Hvis det allerede finnes en slik tråd så beklager jeg det, men orker ikke å lete!! :p )
Merker at når hverdagen blir litt tøff og jeg føler meg dårlig, kjip og udugelig, så hjelper det og skryte litt av meg selv! :)

I dag har jeg min første dag tilbake i alle mine vanlige arbeidsoppgaver (har bare drevet med småplukk tidligere i uken). Nå er det tilbake til samme høye nivå som før og jeg føler meg så flink!! Jobber som kundeservicemedarbeider i ett firma som selger verktøy forresten! I dag går alt på skinner, jeg legger på med hver kunde fullstendig trygg på at jeg har gitt dem svarene og hjelpen de trenger. :) I tillegg er det så godt å få bekreftet at jeg er flink i jobben min (har nemlig klart å overbevise meg selv om at jeg er unyttig og i veien på jobb, mens jeg har vært sykmeldt). Superstolt av meg selv i dag! :D

Har du noe du syntes du har vært ekstra flink til i dag?? Eller har barnet ditt eller mannen din gjort noe bra? Skryt gjerne av deg selv eller andre! :)
 
Må være lov til å skryte litt av seg selv også ;) I dag har jeg vært og trent rygg og bekken hos fysio. Gjør vondt, så jeg synes jeg er ganske flink som ikke griner som en unge når jeg er der..
 
JA! Idag har jeg holdt foredrag om kognitive utfall hos pasienter etter hjerneslag... forran 1/4 av klassen, som er ca 50 pers. HATER å snakke høyt i store forsamlinger, men det er en del av sykepleiestudie her på Hibu og man kommer dessverre ikke utenom.Jeg gjennomførte overraskende bra, fikk gode tilbakemeldinger og tar nå vinterferie med god samvittighet! Yeei! #denfølelsen
 
Er det lov å skryte av at man får skryt?xsmile8 Min sjef kalte meg helten hennes i dag. Litt gøy:D

Skulle rate posten din og trykte feil et par ganger, mulig det kommer opp som varsler! Hihi, Sry!

Og klart det er lov :) det er jo fantastisk! :D
 
1392980886846.jpg
Må få skryte over at jeg har ryddet kjøkkenet helt strøkent! Angrer så på at jeg ikke tok et før bilde, for her var det BOMBA haha!


Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Jeg har akkurat kommet hjem fra tannlegen. Uff skikkelig betennelse i tannkjøttet grunnet graviditeten og tannstein. Ikke godt å fjerne tannstein med et så betent tannkjøtt. :( Her kommer skrytedelen, jeg er snart 30 og fortsatt null hull! Så noe rett må jeg da gjøre.. :D:p:)
 
Akkurat betalt regninger på over 30.000! Har holdt ut i 2 mnd uten lønn, så dette var stas å få unna! :D
 
-Har funnet ut hva jeg har krav på som alenemor, og satt opp oversikt over hva jeg kan forvente å få inn av ulike stønader og lønn helt frem til 2016 ( se "Alenemor,info") + ringt både Skatt Øst vedr fremtidig skatt+ Kommunen vedr info rundt barnehage
-Har betalt alle regninger og satt opp budsjett helt frem til juli 2014
-Vasket fugleburet og ellers ryddet hele kåken
-Tålt pepper rundt mulig navnevalg ( Brage ble ikke godt mottatt) og til og med smilt av det, selv om det såret
-Vasket alle bebiklær og kjøpt inn klesruller for å rulle vekk lo og hår på bebiklærne

Men aller mest føler jeg meg superdyktig som klarer meg så bra alene, og bærer mange tunge bører på mine skuldre.

Bører som ingen skjønner er blytunge å drasse på. Eneste som hjelper er å kose med magen og motta en liten hilsen fra den lille via et spark eller to.

Da lyser ho mor opp og alle tunge saker er glemt som dugg for sola :flower
 
Jeg er superstolt av meg selv som har overvunnet frykten og sunget nattasang for babymagen to kvelder på rad!:Heartred
Dette er noe jeg har hatt kjempelyst til å gjøre lenge(synge/prate), men føler meg så dum, så ordene kommer aldri. Natt til i går bestemte jeg meg bare for at dette SKAL jeg gjøre!! Så jeg trakk dyna over hodet, krøllet meg sammen i fosterstilling og hviskesang "so ro" og to andre sanger mens tårene trillet, haha!:p I går kveld turte jeg å øke volumet bittelitt på alle tre sangene (fortsatt under dyna i fosterstilling). Så hvisket jeg natta gutten min, mamma elsker deg! Og daaaa knakk jeg sammen i gråt, haha!! Hormonell sa du!?:rolleyes:
 
Jeg er superstolt av meg selv som har overvunnet frykten og sunget nattasang for babymagen to kvelder på rad!:Heartred
Dette er noe jeg har hatt kjempelyst til å gjøre lenge(synge/prate), men føler meg så dum, så ordene kommer aldri. Natt til i går bestemte jeg meg bare for at dette SKAL jeg gjøre!! Så jeg trakk dyna over hodet, krøllet meg sammen i fosterstilling og hviskesang "so ro" og to andre sanger mens tårene trillet, haha!:p I går kveld turte jeg å øke volumet bittelitt på alle tre sangene (fortsatt under dyna i fosterstilling). Så hvisket jeg natta gutten min, mamma elsker deg! Og daaaa knakk jeg sammen i gråt, haha!! Hormonell sa du!?:rolleyes:

Så nydelig du er! Nå ble jeg rørt og! :laughing002
 
Skryte litt av kortene jeg har lagd til konfirmantene vi skal feire i dag. De to yngste jentene til søsteren til mannen konfirmeres.
ImageUploadedByBV Forum1401536186.042044.jpgImageUploadedByBV Forum1401536200.534890.jpgImageUploadedByBV Forum1401536215.397247.jpgImageUploadedByBV Forum1401536226.706258.jpg


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp