Skriking ved leggetid

Nicolette

Andre møte med forumet
Jeg har en jente på snart 20 mnd som NEKTER å legge se. Hun skriker så hardt at hun kaster opp og forlanger å få stå opp igjen. Nå har hun akkurat roet seg etter 2 timer med krangling. Jeg skulle gjerne brukt mye tid på kveldsritualet, mennproblemet er at jeg har også en snart 8 mnd gammek jente som må ammes i søvn, og som våkner ganske lett av søsterens skrikerier.
Jeg er alene med de annenhver måned mens mkn samboer er på sjøen på jobb, og har da både dårlig kapasitet til å gjøre begge fornøydeolm kveldene. Den største MÅ sove før jeg kan legge minste, hvis ikke våkmer minste, og største gir oss ikke "alenetid" til at jeg får ammet.
Jeg prøver å ha fast rutine om kveldene mpr det gjelder mat og stell..

Når faren er hjemme, er ikke dette noe problem siden vi tar hvert vårt barn, og største er med medgjørlig mpr faren er hjemme for han er strengere enn meg npr det gjelder å ta henne opp av sengen...

I natt la hin seg ikkje til før kl var nesten halv 1, og begynte på igjen kl 06.30 i dag tidlig. Siden jeg ammer noen ganger i løpet av natten, blir det ikke mye søvn. Og de er ikke samkjørte når det gjelder søvn om dagen..

Blir litt frustrert, kan man trygt si, og tar imot alle råd med åpne armer.
 
Back
Topp