Skrekk blanda fryd, valget står mellom pergo eller ivf

Off den skrekk opplevelsen etter ivf besøk. Hardhendt sur lege, ødela hele opplevelsen. :(
 
Nei skulle til sjekk etter sa. Ny lege. Var 45 min forsinket, måtte vente i kø. Legen va skikkelig hardhendt under gu og ultralyd, sur, gretten og stresset. Hadde masse spm. men ble ikke å spørre, da legen ikke hadde tid og intr til å høre på. Gikk opp ett par kg etter sa og legen kjeftet pga. det. Gikk ut derifra med tårer. Orker ikke å begynne å si hvor det er hen.
 
Nei skulle til sjekk etter sa. Ny lege. Var 45 min forsinket, måtte vente i kø. Legen va skikkelig hardhendt under gu og ultralyd, sur, gretten og stresset. Hadde masse spm. men ble ikke å spørre, da legen ikke hadde tid og intr til å høre på. Gikk opp ett par kg etter sa og legen kjeftet pga. det. Gikk ut derifra med tårer. Orker ikke å begynne å si hvor det er hen.


Uff, kjipe greier.. om dette er privat ville jeg klagd til ledelsen. I allefall på at du hadde en ubehagelig konsultasjon.

Jeg opplevde ett par ganger privat at jeg kom til en dårlig forberedt lege som ikke hadde sett journalen min. Han ble i dårlig humør pga det, og tok nesten beslutningen på å sette i gang egguthenting tidligere enn planlagt den ene gangen. Sykepleieren korrigerte han.. tror han opplevde det som svært flaut..

Har ellers vært igjennom 3 egguttak hvor bedøvelsen ikke har fungert godt nok.. det var ikke godt (offentlig ) ble mer redd for hvert forsøk. i tillegg klarte de å ta hull på noen endometriosecyster, som gjorde at jeg måtte gjennom flere AB-Behandlinger.. mye styr....

Du får prøve å insistere på at du ikke vil til denne legen igjen. Kanskje det kan hjelpe?
 
Ja om jeg vil tilbake dit igjen da. Ble veldig i tvil
 
Ja om jeg vil tilbake dit igjen da. Ble veldig i tvil

Det er opp til deg. Man kan alltids prøve ulike klinikker, slik at du finner en lege du har god kjemi med. Ivf-prosessen er ganske tøff i seg selv, og da er det greit å slippe å grue seg til konsultasjonene. Det er jo en del av dem og ikke minst eggutak.
 
Back
Topp