Skravlings tirsdag 5.sept.

hihi nei! han er kjempesøt [:D] Anine holder på å sovne på puppen her så da får hun ikke sett bildet ennå [;)] men jeg skal vise henne med en gang hun kvikner til [:)] 
 
Lille-My; nei jeg skjønte ingenting da jeg fikk høre hvor stor (dvs Liten)Filip var jeg! Men både legen min og jordmora målte meg like høyt....så Filip må jo hatt det kanon der inne! Rene badeland! Men husker også at jeg var litt forundret over at jeg aldri hadde noen "vondter" i ribbeina pga at ungen sparker....og jeg fødte jo etter termin...men nå er jeg jo et resultat av at en bergenser og en trønder har formert seg, og det skal jo egentlig ikke gå ann, så ikke så rart at det er noen defekter her og der [:D]
 
jeg la på meg 14 kg og 12 av de var borte 1-2 uker etterpå...men jeg hadde ENORMT med vann i kroppen!
 
[8|]Oi Emilie.. tror du er gravid? Har du lyst på 2 tette? Bruker du prevansjon?
 
*ækkelitenysgjerrighellernei*[:D]
 
Jeg har hatt hodepine i 70 timer nå...[:@][:'(][&:]
 
tror jeg skal droppe den vellinga til Tuva en stund..
hun gulpa som en gris tidligere...
gulpa ut 4 bodyer, å 2 t skjorter til meg[8|]
 
ORIGINAL: carina82

[8|]Oi Emilie.. tror du er gravid? Har du lyst på 2 tette? Bruker du prevansjon?
 
*ækkelitenysgjerrighellernei*[:D]
 
Jeg har hatt hodepine i 70 timer nå...[:@][:'(][&:]

 
ja er spennende emilie...
stakkars deg carina, jeg hadde hodepine noen timer tidligere idag å var grusomt så kan tenke meg til hvordan du har det...
Husj bort fra carina dumme hodepine!!!![:'(][:'(][:'(]
 
Hei og hå
Var uten nett i hele går og nesten i hele dag "ANGST, ANGST og ABSTINENSER"
Forbanna CanalDigital hadde vært å stengt kabeltv og netter vårt!!!!??
Ringte de og da var det en dust som svare "oi, vi har tatt stengt av på feil husnr"
Trodde jeg skulle klikke i vater og loddrett[:@][:@][:@]
Også kom de ikke å slo det på igjen for i 16 tiden i DAG.....da ringte jeg igjen og tok jaggu meg frem "sinte stemmen" (dvs jeg kjefta).
Krevde at de burde innfinne seg her innen ti min, ellers så sa vi opp hele abonnementet + krevde avslag på neste regning.
Og vet du hva han IDIOTEN svarte meg; "do skal ikke fårtelle mei hvordan jai jøre jobben min"
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Måtte puste 4 ganger inn og ut, si pent hadet og la på røret!
 
ORIGINAL: carina82

[8|]Oi Emilie.. tror du er gravid? Har du lyst på 2 tette? Bruker du prevansjon?
 
*ækkelitenysgjerrighellernei*[:D]
 
Jeg har hatt hodepine i 70 timer nå...[:@][:'(][&:]

Huffa Carina
Vært til fastlegen din??
Det er jo et signal fra kroppen din at noe er gæærnt!
Du skal jo ikke ha det sånn
 
ORIGINAL: gira

Hei og hå
Var uten nett i hele går og nesten i hele dag "ANGST, ANGST og ABSTINENSER"
Forbanna CanalDigital hadde vært å stengt kabeltv og netter vårt!!!!??
Ringte de og da var det en dust som svare "oi, vi har tatt stengt av på feil husnr"
Trodde jeg skulle klikke i vater og loddrett[:@][:@][:@]
Også kom de ikke å slo det på igjen for i 16 tiden i DAG.....da ringte jeg igjen og tok jaggu meg frem "sinte stemmen" (dvs jeg kjefta).
Krevde at de burde innfinne seg her innen ti min, ellers så sa vi opp hele abonnementet + krevde avslag på neste regning.
Og vet du hva han IDIOTEN svarte meg; "do skal ikke fårtelle mei hvordan jai jøre jobben min"
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Måtte puste 4 ganger inn og ut, si pent hadet og la på røret!

Unnskyl greier ikke å la være å le... Ser det nemmelig for meg ja...
 
Seff. er det veldig irriterende!
 
[:)]Takk lIsbet for at du prøvde å skremme bort h.p, men den er visst ikke lett skremt...[&:]
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: carina82

[8|]Oi Emilie.. tror du er gravid? Har du lyst på 2 tette? Bruker du prevansjon?
 
*ækkelitenysgjerrighellernei*[:D]
 
Jeg har hatt hodepine i 70 timer nå...[:@][:'(][&:]

Huffa Carina
Vært til fastlegen din??
Det er jo et signal fra kroppen din at noe er gæærnt!
Du skal jo ikke ha det sånn

Var på legevakta i helga og fikk litt "dop"...
Fastlegen på mandag "lovte" meg at inne 2 døgn så var den borte, så hu skriv ut mere "dop"...
Det er det jeg har å trøste meg med.(ikke sm.still. altså, men at den vil forsvinne innen 2 døgn) 
Håper den forsvinner innen morradagen.... Voltarenen og paraceten varte bare 3 timer i stad....[&:]
 
Alle nevrologiske tester var negative. Ingen syns,hørsel eller talevansker. Ingen nummenhet i resten av kroppen.
 
ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: carina82

[8|]Oi Emilie.. tror du er gravid? Har du lyst på 2 tette? Bruker du prevansjon?
 
*ækkelitenysgjerrighellernei*[:D]
 
Jeg har hatt hodepine i 70 timer nå...[:@][:'(][&:]

Huffa Carina
Vært til fastlegen din??
Det er jo et signal fra kroppen din at noe er gæærnt!
Du skal jo ikke ha det sånn

Var på legevakta i helga og fikk litt "dop"...
Fastlegen på mandag "lovte" meg at inne 2 døgn så var den borte, så hu skriv ut mere "dop"...
Det er det jeg har å trøste meg med.(ikke sm.still. altså, men at den vil forsvinne innen 2 døgn) 
Håper den forsvinner innen morradagen.... Voltarenen og paraceten varte bare 3 timer i stad....[&:]

Alle nevrologiske tester var negative. Ingen syns,hørsel eller talevansker. Ingen nummenhet i resten av kroppen.

Åssen kunne legen din love deg at den forsvant inne 2 døgn.....på hvilket grunnlag?
Voltaren og Paracet er god kombinasjon mot tannpine faktisk[;)]
 
ORIGINAL: Emilie3

hjelpe meg.. men er jeg gravid??? jeg er sur som ei påtte før tiden... svarer frekt til glenn... er trøtt og sliten sånn var jeg også når jeg fant ut at jeg var gravid....
men tru om jeg er det.. wow..

 
 
Jeg hadde det også slik .Det er hormoner sa legen min.Kroppen holder på å komme seg etter å ha gått gravid.
 
ORIGINAL: Sol77

ORIGINAL: kaisen




OJOJOJ! Skikkelig bra dame jo! HEI HEI EMMA!!




*heihei, Filip!!*
-så flink du er til å vinke, da!
sitter her beskjeden, jeg[;)]
 
Hallo ??[8|] gammel skravletråd??[:D][:D]
 
Back
Topp