Skravletråd

Tror dere det passer med feta sammen med nudlene? Er litt hekta på feta. Pleeeease ingen si at jeg ikke bør spise det...

Fra matportalen:

Melk og meieriprodukter
Generelt: Unngå upasteuriserte meieriprodukter (pasteurisering betyr at produktet er varmebehandlet). Flere oster kan være laget av upasteurisert melk (rå melk). Osteprodusentene i Norge og EU er påbudt å merke disse ostene spesielt. Unngå også myke oster laget av pasteurisert melk, som brie, camembert og blåmuggoster (bakterier). Faste oster av upasteurisert melk, som grana padano og parmesan, regnes som trygge.

Alle oster som er varmebehandlet, f.eks på pizza, i varme sauser, osv er trygge når de er varmebehandlet til over 70 grader.

Les bak på apetina sin fetaost pakke, de små pakkene er hvertfall med pasteurisert melk og trygge :)
 
For noen sløve dager... Føler meg litt som en baby selv; bare spiser og sover. :hilarious: "Middagsluren overstått, hvor er mat? Wæh wæh wæh!" :rolleyes:
 
For noen sløve dager... Føler meg litt som en baby selv; bare spiser og sover. :hilarious: "Middagsluren overstått, hvor er mat? Wæh wæh wæh!" :rolleyes:

Har det akkurat likt her, bare med 10-15 spypauser innimellom der. Magemusklene får virkelig kjørt seg, mens resten av kroppen forfaller. Den som oppfant kvalme i svangerskap burde få juling...
 
Vi har lagt inn bud i dag. :wacky: tidenes dyreste baby-innkjøp?
 
Vi kan spise kremost, sant? [emoji85]
 
Satser på å lage i morgen [emoji85] Kjøpt inn alt jeg trenger da [emoji7]

Deilig! Jeg har så store tanker om alt jeg skal lage og ordne, men når det kommer til stykke orker jeg ikke noen ting... Hehe.. gleder meg til energien kommer tilbake[emoji4]
 
Back
Topp