***skravletråden for JUNI***

God morgen. Inatt har vi sovet litt bedre. Men det som er så rart. Jeg er trøttere[emoji99][emoji99][emoji99][emoji23]

Hurra for å ha sovet bedre :D er så rart det der, at man plutselig blir trøttere av å sove mer :p

EDIT: Sorry spam, telte feil på morgenen her [emoji23]
 
Last edited:
Første natta minste har sovet hele natta på mange mnd [emoji173][emoji173] men da for ikke jeg sove :)
 
Oh no!!! Har du startbatteri?
Stod der og skulle kjøre de eldste til skole.
Har 2 biler og startkabler, bare at mannen hadde kjørt avgårde for å levere den andre på EU-kontroll sammen med Lille U.
Prøvde å starte ved hjelp at en av naboens biler, men det gikk ikke.

Løp ut til bussholdeplassen for å nå en buss som går så alt for sjeldent, og tar 100 år siden vi må skifte buss og vente nesten 20 minutter på neste. Ungene vil ikke være på skolen før til andre time.
Dette var 5 minutter før det ringer inn og så kommer en nabo ut med sine to som skal kjøres til skolen og mine før sitte på.

Takk og lov for gode naboer.
Skal egentlig kjøre ned og hente frøkna før siste time og kjøre inn til Oslo for gamlebarnstreff i barnehagen, men kommer til å gå ned og ta toget som går 21 minutter etter jeg har hentet frøkna og det er 10 minutter å gå fra skolen til stasjonen
 
Jobbe om jeg for jobb. Søke jobber. Male hus merra skal kanskje følle og hestene skal på beite så da er det til fart hjemme med å vaske ned stallen og gjøre klart til høsten på gården :)
 
Stod der og skulle kjøre de eldste til skole.
Har 2 biler og startkabler, bare at mannen hadde kjørt avgårde for å levere den andre på EU-kontroll sammen med Lille U.
Prøvde å starte ved hjelp at en av naboens biler, men det gikk ikke.

Løp ut til bussholdeplassen for å nå en buss som går så alt for sjeldent, og tar 100 år siden vi må skifte buss og vente nesten 20 minutter på neste. Ungene vil ikke være på skolen før til andre time.
Dette var 5 minutter før det ringer inn og så kommer en nabo ut med sine to som skal kjøres til skolen og mine før sitte på.

Takk og lov for gode naboer.
Skal egentlig kjøre ned og hente frøkna før siste time og kjøre inn til Oslo for gamlebarnstreff i barnehagen, men kommer til å gå ned og ta toget som går 21 minutter etter jeg har hentet frøkna og det er 10 minutter å gå fra skolen til stasjonen

Godt med gode naboer ja :D
Håper alt klaffer for deg etterpå når du skal ta toget da :)
 
God morgen!
God fredag!!
God juni!!!
 
F*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.

Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...
 
Back
Topp