***skravletråden for JUNI***

Da er jeg ferdig med kjøkkenet og stua. Skulle ha støvsugd, men det kan jeg jo ikke gjøre midt på natta. Det ser tålelig bra ut. Jeg er fornøyd :)
 
God kveld[emoji1]
Framme nå tenker jeg? Hvor i Danmark er dere?[emoji16]

Vi var fremme litt før sju.
Vi er på Bornholm, ei ganske lita øy litt øst for Danmark
 
Da er jeg ferdig med kjøkkenet og stua. Skulle ha støvsugd, men det kan jeg jo ikke gjøre midt på natta. Det ser tålelig bra ut. Jeg er fornøyd :)
Sove er lurere
 
Ikke i det hele tatt.
2. etasje ble ferdig, resten tar vi en annen dag.
Avspaserte i dag etter 2 tøffe uker + oppkjøringen til de før.
Fant ut at kanskje jeg skulle slappe litt av også
Slappe av hørtes meget lurt ut etter det du har drevet med i juni så langt.
 
God morgen! Ha en fin lørdag! :)
 
God morgen! Ha en fin lørdag! :)
God morgen, og takk det samme.

I dag har jeg vært gift med min mann i 11 år

Han er hjemme med minste og jeg er på tur med eldste og korpset
 
Da har jeg og nestleder hentet brød og levert ut på hyttene/leilighetene korpset disponerer. Nøttefritt til der min sønn bor og laktosefri melk og smør her og der. Jeg tipper guttungen spiser havregryn med melk til frokost uansett (og sutrer over at det er minimelk hvilket jeg antar er en form for lett. Han liker helmelk ;-) Men det går bra.

Klokken ni skal jeg og nestleder på ledermøte. Klokken ti skal vi møte ved bussen for å dra på shopping og sightseeing :) så trolig må jeg utruste de to jeg har økonomisk ansvar for med mer penger. Min egen sønn tar jeg nå litt sånn fortløpende men jeg har også fått pengene for ei jente så jeg skal ta ut danske penger til henne. Ga henne 200 i går men ds visste jeg ikke at vi skulle på shopping i dag. Da skal hun få litt mer jeg skal snakke med henne. Vil bare ikke at hun kommer hjem med en bunke danske sedler i lommen. Bedre at jeg vippser evt rest tilbake til faren.
 
Fikk et bilde av strålende blid mann og datter så jeg bemerket at de kanskje hadde hatt en begivlsesløs natt.

Ikke helt. Bilde var tatt ved midtnatt etter klesskift. Men sånn ellers var det likevel ikke kommet noe mer da. En gang i bhg og en gang ved midtnatt er jo ikke den mest slitsomme omgangssyka men det er helt klart et tilfelle av 48 timer karantene.

Storesøster er hos mormor og morfar i helga og koser seg nok. Men noe merkelig for lillemor å være alene med pappaen. Men de får det nok fint. Kommer det ikke mer er hun klarert for bhg på mandag og det er fint for mannen sin jobb flytter på mandag. Han ble ikke helt ferdig på fredag siden han måtte dra etter telefon fra bhg så de to tar seg en tur og rydder papirer i morgen om alt er vel.

Og jeg. Jeg sitter her mange mil unna og kan intet gjøre. Guttungen sover ikke i samme hytte som meg engang så jeg har pp et vis null ansvar. Samtidig. For all del. Jeg er korpsleder og har ansvar for mye. Og vi to voksne her har jo ansvar for ungene på vår hytte da. Så jeg har jo ansvar men på en helt annen måte.
 
God morgen alle sammen
Sol og varmt igjen ute, huset ser ikke ut etter min standard da, jeg har fått beskjed om å hvile ig gjøre minst mulig så ja...
Må gjøre litt likevel kjenner jeg
 
Blir logget ut hele tiden å. Ofte mens jeg er på forumet og kanskje poster innlegg. Irriterende ><
 
Står på flyplassen og venter på samboer. Stor gjensyn glede etter to uker, det kribler i magen!
 
Back
Topp