Skravletråd!

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Greit å ha en tråd hvor vi kan skravle om løst og fast her på åpent også :)

Skravle i vei ;)
 
Jeg har vært på første jordmortime og kjøpt masse deilig garn til babyen. Nå begynner det å bli nok strikk for vinterhalvåret 0-6 mnd, så jeg hopper rett på 1 år! Elsker å ha en egen en å strikke til:Heartred
 
Savna skravletråd! I morgen er jeg 21 uker! Tiden går på et vis fra sengen. Sliter med oppkast og blødninger så ligger omtrent hele døgnet... Prøver å glede meg til alt som kommer. Den julen her blir den beste på lenge :)
 
Noen med tips til hodepine? Tviler på at det er symptomer på svangerskapsforgiftning, da jeg også hadde intens hodepine i første graviditet. Forkjellen denne gangen er at jeg jobber ute, og sist var jeg selvstendig næringsdrivende og styrte dagene selv.
Altså, jeg har ikke tatt ett eneste milligram med smertestillende siden positiv test..
Jeg har masse energi ellers i dag, men intens hodepine; er det ok å ta en paracet eller to, mon tro??
 
Noen med tips til hodepine? Tviler på at det er symptomer på svangerskapsforgiftning, da jeg også hadde intens hodepine i første graviditet. Forkjellen denne gangen er at jeg jobber ute, og sist var jeg selvstendig næringsdrivende og styrte dagene selv.
Altså, jeg har ikke tatt ett eneste milligram med smertestillende siden positiv test..
Jeg har masse energi ellers i dag, men intens hodepine; er det ok å ta en paracet eller to, mon tro??

Absolutt ingenting i veien med å ta paracet, så lenge man følger normal dosering.
 
Noen med tips til hodepine? Tviler på at det er symptomer på svangerskapsforgiftning, da jeg også hadde intens hodepine i første graviditet. Forkjellen denne gangen er at jeg jobber ute, og sist var jeg selvstendig næringsdrivende og styrte dagene selv.
Altså, jeg har ikke tatt ett eneste milligram med smertestillende siden positiv test..
Jeg har masse energi ellers i dag, men intens hodepine; er det ok å ta en paracet eller to, mon tro??
Drikker du nok vann? Har også litt hodepine og merker det blir verre hvis jeg har glemt å drikke...
 
Noen med tips til hodepine? Tviler på at det er symptomer på svangerskapsforgiftning, da jeg også hadde intens hodepine i første graviditet. Forkjellen denne gangen er at jeg jobber ute, og sist var jeg selvstendig næringsdrivende og styrte dagene selv.
Altså, jeg har ikke tatt ett eneste milligram med smertestillende siden positiv test..
Jeg har masse energi ellers i dag, men intens hodepine; er det ok å ta en paracet eller to, mon tro??

Anbefaler deg å ta en tur til fysioterapaut eller kiropraktor dersom det ikke gir seg, mulig du har litt stramme muskler i nakken :)
Jeg hadde mye hodepine, nevnte det for min kiropraktor som løste opp i musklene og da ble det mye bedre! :)
 
Noen med tips til hodepine? Tviler på at det er symptomer på svangerskapsforgiftning, da jeg også hadde intens hodepine i første graviditet. Forkjellen denne gangen er at jeg jobber ute, og sist var jeg selvstendig næringsdrivende og styrte dagene selv.
Altså, jeg har ikke tatt ett eneste milligram med smertestillende siden positiv test..
Jeg har masse energi ellers i dag, men intens hodepine; er det ok å ta en paracet eller to, mon tro??

Jeg har hatt migrene to ganger dette svangerskapet. Tok da to Paracet og gikk og la meg. Ikke noe problem å ta Paracet så lenge du ikke overskrider 4 gram i døgnet og ikke står på det over lang tid.
 
Noen med tips til hodepine? Tviler på at det er symptomer på svangerskapsforgiftning, da jeg også hadde intens hodepine i første graviditet. Forkjellen denne gangen er at jeg jobber ute, og sist var jeg selvstendig næringsdrivende og styrte dagene selv.
Altså, jeg har ikke tatt ett eneste milligram med smertestillende siden positiv test..
Jeg har masse energi ellers i dag, men intens hodepine; er det ok å ta en paracet eller to, mon tro??

Hadde vært helt ubrukelig hjemme og på jobb uten Paracet! Noen dager funker det ikke men som regel går det greit. Blir vel i snitt 5-6 500 mg i løpet av uka men kunne tatt mye mer hvis jeg tok for all hodepinen. Tar kun på det verste eller hvis det passer veldig dårlig (feks rett før jeg skal på jobb eller er alene med ungene osv)
 
Jeg vil gjerne være med på skravletråd! Har ikke tilgang til skjult (ennå) :( Har termin i januar da, men fått på følelsen at babyen kommer noen dager før og kommer i slutten av desember :p
 
Åååh jeg blir gal av guttene.. mister helt tålmodigheten når jeg for endte gang gir beskjed at nå er det leggetid etter at begge tydelig er trøtte. Ender med sutring og hyling for hele nabolaget fordi de må legge seg. Eldste sovnet nettopp etter å ha hylt i 10 min fordi han ikke får viljen sin at siden jeg var streng så ville han ha faren som selvsagt er på trening. Minste er håpløs å legge for tiden og har hylt i 15 min og ikke søren om han skal sove.
 
Ble flyttet til 28.des på oul så spent på når babyen kommer :)
Nå er snart 4 uker ferie over, har vært godt :)
Må vell ringe jordmor å få time, helt glemt i ferien. Og er 21+1 Idag, tydelig at det ikke er nr 1 når man ikke stresser med slik :p
 
Ble flyttet til 28.des på oul så spent på når babyen kommer :)
Nå er snart 4 uker ferie over, har vært godt :)
Må vell ringe jordmor å få time, helt glemt i ferien. Og er 21+1 Idag, tydelig at det ikke er nr 1 når man ikke stresser med slik :p
Haha, merker det samme - mye mindre fokus på mageboeren denne gangen :eek: Glemte også å gå på kontroll forrige uke, og helt glemt å ringe og be om ny time... :wacky: Før nå!
 
Haha, merker det samme - mye mindre fokus på mageboeren denne gangen :eek: Glemte også å gå på kontroll forrige uke, og helt glemt å ringe og be om ny time... :wacky: Før nå!
Venter på at de skal åpne telefonen så neglan bestille time, spent på om jeg husker det i 30 min til :p
 
Noen med erfaringer på magebelte? Sånn man fester rundt magen for å avlaste.. :rolleyes:
 
Åååh jeg blir gal av guttene.. mister helt tålmodigheten når jeg for endte gang gir beskjed at nå er det leggetid etter at begge tydelig er trøtte. Ender med sutring og hyling for hele nabolaget fordi de må legge seg. Eldste sovnet nettopp etter å ha hylt i 10 min fordi han ikke får viljen sin at siden jeg var streng så ville han ha faren som selvsagt er på trening. Minste er håpløs å legge for tiden og har hylt i 15 min og ikke søren om han skal sove.

Huff det er bare så utrolig vanskelig noen ganger!! Jeg hadde det sånn med min jente i dag, og jeg får så dårlig samvittighet for å sette henne på plass også... møkkamorgen!
Håper det blir bedre dager for oss[emoji120]
 
Nattevåk er herved et faktum før babyen er på utsiden :p
Opp på do, og når jeg legger meg starter romsteringa i magen :)
Nå lurer jeg litt på om babyen ommøblererder inne, for sove får jeg ikke. Greit å bli vant til det først som sist :p
 
Back
Topp