Skravletråd?

Ja ikke sant..:( syns det er skummelt,så jeg må få hjelp til dette...

Hvis muligheten for tilnærmet 100% jobb er mulig om du har bil, kunne du jo ha funnet deg en rimelig en som kanskje funker under perioden der du leter og jobber[emoji106] men ta i betraktning at du klarer å betale lån/forsikring hver mnd[emoji4] dagpenger er ingenting det. Jeg hata da jeg måtte gå 6 mnd på det før vi til slutt flytta tvers over landet der det både var jobb og bhg plass [emoji6] aldri angret ett sekund
 
Okei. Kanskje rart spørsmål. Som sagt så stresser jeg litt med å få ting til å klaffe, da mannen er offshore og EL er mens han er ute frem til august.
Kan man få hjelp til dette? At de fryser ned sæd og inseminerer meg på klinikk? Er dette grunn nok til å få hjelp?
 
Mtp jobb i helsevesenet og cellegift. Det har vært litt snakk på jobb at vi kan gå til brukere som har cellegift tabletter, men trodde man generelt skulle holde seg borte fra alle? Er de flinke å tilrettelegge der du jobber?

Minusen er jo at jeg må tidelig ut med det på jobb.
 
Mtp jobb i helsevesenet og cellegift. Det har vært litt snakk på jobb at vi kan gå til brukere som har cellegift tabletter, men trodde man generelt skulle holde seg borte fra alle? Er de flinke å tilrettelegge der du jobber?

Minusen er jo at jeg må tidelig ut med det på jobb.
Er det farlig å berøre slikt altså? Kan du ev bruke hansker?
 
Ringte ned i dag. Da fikk jeg beskjed om at jeg må vente til jeg blir gravid på nytt og skal på svangerskapskontroll rundt uke 12 :(
Jøss.. Det var jo noe dritt.. gå til ett privat senter og betale for kanskje? Er jo en mulighet.
Men du trenger jo sannsynligvis ikke å måtte ta lån for å kjøpe bil. Om du tenker en bil som tar deg fra a til b så trenger den ikke å være så dyr, og da trenger du heller ikke dyre forsikringen. Har du lån på bil så krever dem som oftest full kasko forsikring.
Om du har bil, kan du få jobb 100% et sted?
Tenker at du finner mange billige biler, gjerne en som har grønne skilter (2-3 seter). De litt eldre modellene med mindre elektronikk osv er slitesterke og lette å mekke på dersom noe skulle skje. Sambo fikk en bil han, en 01 modell caddy. Litt småplukk måtte han fikse for å få den eu-godkjent, men har brukt maks 6000kr på den. Starta med en gang etter å ha lader batteriet. Da hadde den stått på samme sted i to år. Så de finnes fremdeles arielle [emoji4]da blir det også villig forsikring. Trenger egentlig bare ansvarsforsikring på så gamle biler.
 
Jeg har så sykt hodepine,kan dette være en bivirkning fra aborten? Har brukt smertestillende i en uke snart, men må jo bare fortsette for denne hodepinen går jo ikke bort

Hvilke smertestillende gikk du på? Når jeg hadde operert for exu fikk jeg tramadol, Paracet og Ibux. Fikk da beskjed om at jeg kunne få hodepine som en bivirkning når jeg trappet ned på smertestillende, blir på en måte som abstinenser fordi kroppen vil ha smertestillende

Edit: Satt bare og leste gjennom tråden og så spørsmålet var gammelt nå hahah, sorrii!
 
Hvilke smertestillende gikk du på? Når jeg hadde operert for exu fikk jeg tramadol, Paracet og Ibux. Fikk da beskjed om at jeg kunne få hodepine som en bivirkning når jeg trappet ned på smertestillende, blir på en måte som abstinenser fordi kroppen vil ha smertestillende

Edit: Satt bare og leste gjennom tråden og så spørsmålet var gammelt nå hahah, sorrii!
Haha det går fint :hilarious::hilarious:
 
For noen EL smerter! Aldri kjent noe til EL før etter at jeg hadde en MA. Kjennes ut som det er 30 strikkepinner som stikker meg på høyre side!
 
Snakket med gynekologen i går, og hun sa at jeg bare kunne ringe til legen med en gang jeg blir gravid og få en blodprøve da. Skulle si at hun ba meg om det :happy:
Så bra [emoji4] da ordner det seg helt sikkert [emoji4]
For noen EL smerter! Aldri kjent noe til EL før etter at jeg hadde en MA. Kjennes ut som det er 30 strikkepinner som stikker meg på høyre side!
Hender jeg har så press og smerter at jeg ikke kan gå normalt så Ja, heftige greier hehe.. Men greit da, for da vet man jo hvor man er i syklusen [emoji4]
 
Mtp jobb i helsevesenet og cellegift. Det har vært litt snakk på jobb at vi kan gå til brukere som har cellegift tabletter, men trodde man generelt skulle holde seg borte fra alle? Er de flinke å tilrettelegge der du jobber?

Minusen er jo at jeg må tidelig ut med det på jobb.

http://www.helsebiblioteket.no/fagp...ika-gravide-ammende-og-andre-spesielle-hensyn fant denne, kanskje det står noe der? :) Har ikke lest hele, vi har lite cytostatikabrukere der jeg jobber. Men mener å huske fra da jeg var i praksis på hematologisk at gravide ikke skulle håndtere cytostatika, kroppsvæsker fra pasienter og risikoavfall.
 
Har så lyst å være med i en ikm gruppe[emoji24] her stoppa spottingen samme sag som den starta så håpet mitt der forsvant[emoji849] vel vel neste fredag er det gyn time og da håper jeg hun setter meg på provera. Slik at jeg iallfall kan få fremprovosert tr. Blir jo ingen baby til om jeg ikke har tr eller el[emoji85]
 
Har så lyst å være med i en ikm gruppe[emoji24] her stoppa spottingen samme sag som den starta så håpet mitt der forsvant[emoji849] vel vel neste fredag er det gyn time og da håper jeg hun setter meg på provera. Slik at jeg iallfall kan få fremprovosert tr. Blir jo ingen baby til om jeg ikke har tr eller el[emoji85]
Kjenner den. Har også veldig lyst å være med på en sånn... venter i spenning på mens her også...
jeg håper du får hjelp hos gyn,dette må være utrolig slitsomt !!
 
Kjenner den. Har også veldig lyst å være med på en sånn... venter i spenning på mens her også...
jeg håper du får hjelp hos gyn,dette må være utrolig slitsomt !!

Ja så lenge kroppen ikke klarer å ordne opp på egenhånd håper jeg provera iallfall kan sette den igang [emoji106][emoji4] har bært frem to barn før og begge helt normale og fine svangerskap. Så vet jo at jeg kan bli gravid, men må jo ha el og tr for å bli det[emoji23][emoji85]
 
Ja så lenge kroppen ikke klarer å ordne opp på egenhånd håper jeg provera iallfall kan sette den igang [emoji106][emoji4] har bært frem to barn før og begge helt normale og fine svangerskap. Så vet jo at jeg kan bli gravid, men må jo ha el og tr for å bli det[emoji23][emoji85]
Ja ikke sant!
Håper du får hjelpen du trenger :) har du snakket med legen om det eller skal du gjøre det nå?
 
Ja ikke sant!
Håper du får hjelpen du trenger :) har du snakket med legen om det eller skal du gjøre det nå?

Var legen som rådet meg å ta en privat time til gyn [emoji106][emoji4] han syns de private tar seg bedre tid og hjelper på en annen måte enn sykehuset ved henvisning. Å det er jeg enig i[emoji106] skal også ta ny celleprøve så tar alt i samme slengen hos privat [emoji4]
 
Tror jeg må bytte hodepute i sengen igjen. Fader for en hodepine, kjenner den brer seg ut fra nakken og rundt hele hode.
 
Tror jeg må bytte hodepute i sengen igjen. Fader for en hodepine, kjenner den brer seg ut fra nakken og rundt hele hode.

Å bytte ofte hodepute gjør jeg også pga hodepine[emoji106] bytter hver 3-4 mnd og det hjelper. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg bestandig etter en tid fikk så vondt, så var det en på jobb som sa jeg skulle prøve å bytte gjevnt og det har hjulpet mye[emoji106]
 
Å bytte ofte hodepute gjør jeg også pga hodepine[emoji106] bytter hver 3-4 mnd og det hjelper. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg bestandig etter en tid fikk så vondt, så var det en på jobb som sa jeg skulle prøve å bytte gjevnt og det har hjulpet mye[emoji106]
Jeg har en slik spesial pute som kosta skjorta og ræva, kan bruke den i 2-3 uker før jeg må gå over til dun pute, og slik fortsetter det minst 1 gang i mnd.
 
Back
Topp